Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#E83B16]Mulla oli yöllä yks kipeä supistus, mutta siinä se. Nyt kun täällä alkaa porukka kadota laitokselle, niin mullakin tulee hinku sinne. Voi että mie jo haluaisin nähdä sen oman pienokaisen.

No, tänään taas neuvolaan. Eipä siellä varmaan mitään uutta ole. Milloinkahan ne laittaa äitipolille tarkastukseen jos vauva ei ole kasvanut? Maha ei oo kasvanut pitkään aikaan eikä painokaan ole noussut kolmeen viikkoon yhtään. Kuitenkin silloin kolme viikkoa sitten painoarvio oli vain 2,5kg. Olis kiva jos sais tietää onko se vaavi kasvanut yhtään.

Ihanaa kun on taas arkipäivä ja täälläkin paistaa tänään aurinko. Pääsee torille käymään. (ja ehkä taaas kirppikselle)

No, menenpäs aamupalalle ja palailen sitten neuvolan jälkeen (se on vasta kolmelta)

Tytteli-83 rv 38+5

Vierailija
2/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas taas uusi aurinkoinen aamu. Nukuin niin hyvin, että en ole hetkeen nukkunut. Vain yksi pissireissu=)

No jokos se Krisse meni? Tähän tahtiin jos kesäkerttuja lunastetaan niin pinot lyhenee kuin lehmänhantä.... (siis lyheneekö lehmän häntä vai onko se jo valmiiksi lyhyt) Kuten huomaatte olisi ehkä ollut syytä jättää kirjoittelut myöhemmäksi...

Tänään neuvolaan samoin kun Tyttelikin... tuskimpa sieltä mitään kovin kummoista sanottavaa tulee.. Palailen pinolle iltapäivän puolella.

Ja onnittelut Canderel ja Magpie!

Lytte ja Pikku-Ukko 38+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aurinkokin paistaa joten nyt pitäs sit yrittää vähän piristyä...kieltämättä oon vähän (taas) känkkäränkkä tuulella kun ei sitten tullutkaan lähtöa yöllä synnärille...mahaa polttelee nyt sitten koko ajan ihan vähän eilisten supparien takia luultavasti viel hellänä...tai sit tää on jotain muuta

valvoin (vaan) 1.30 asti ja sit vei väsymys voiton ja menin sänkyyn kuulosteleen suppareita ja nukahdin :///

no tänään ei saa sitte enää syntyä!!! ;) kun mä oon noitten päivämäärien kans tarkka!! (nii kuulitkos asukki!)

nyt se saa sitten syntyä huomenna tai ylihuomenna (6.6 tai 7.6) tai sitte (11. tai 12.tai 13.6)

joku täällä tais just eilen sanoo ettei saa syntyä 6.6.06...onkos muilla täällä tuota päivää vastaan?? mun mielestä se ainaski ois hauska ja niin oli mun äitinikin mielestä kunnes kerroin miksi se päivä ei välttämättä " viehätä" kaikkia :DDD

viel olis 2 päivää siihen mun veikkaukseen mitkä tehtiin sillon alku viikoilla

ärsyttää viime yö ...kun siinä vaihees kun supisteli lujaa ja mä keräilin kamppeita ja siivoilin semmosii mitä " mies ei sit osaa" niin toi vaa ilmotti menevänsä nukkumaan että saa sit nukkua edes vähän...plääh...anteex vaan kun oon omanapainen " tai joku sellanen" mut mun mielest ois voinu vaik jäädä valvoon mun kans!!! no ihan sama! mä pärjään yksinki!

Neuvolaan pitäis varmaan soittaa kun ei antanut mulle sitä uutta aikaa ollenkaan...kai mun pitäs siellä viel kummiskin käydä kääntymässä ennen la:ta???

sori kun on omanapainen kirjoitus...yritän lueskella eilisen pinon uudestaan että muistaisin mistä on ollut puhetta...

krisse rv38+2...

Vierailija
4/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan kohtuullisen hyvin nukuttu yö takana. Heräililin eka kertaa 4:30, ja olin tyytyväinen, kun sain nukuttua putkeen sinne asti. Poika kömpi 5 aikaa meidän väliin, ja kävin siinä syömässä jukurintin ja pyörin jonku aikaa sängyssä, mutta onneksi nukahdin uudestaan. Herättiin sopivasti kattoon lasten ohjelmat.

Eipä supistellut yöllä, eikä eilen illalla. No, uusi päivä ja uudet kujeet...toisaalta jännää tää oottaminen, pitää vain oottaa kaikki irti. Eiköhän tässä viikonloppuun mennessä ala tapahtumaan.

Eilen kuurasin ja siistin pesuhouneen, jonne vauvan hoitopisteki sijoittuu. Hinkkasin hoitotasot desinfiointiaineella, ja järjestelin rasvat ja talkit omille paikoilleen. Onpahan nyt valmiina. Tänään vois vielä laittaa kukkia parvekkeelle. Niin, ja vauvan pinnis on vielä anoppilassa, niin se ois tarkoitus hakea tän päivän aikana...Kaipa se vaavi oottelee, et kaikki tosissaan on valmiina häntä varten : )

Vauva on koko ajan liikkunut kivasti, singuttelee jalkojaan, et tuntuvat tulevan läpi kohta...epäilen et voi olla pitkä vauveli, painosta ei hajua. Luultavasti jotain 3,5 kg paikkeilla. Sf-mitta on sama kuin esikoisella, ja hän painoi melkein 4 kg.

Nyt täytyy jatkaa aamutouhuja, mutta kuulumisiin kaikille : )

sokuri 40+1

Vierailija
5/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jukurtti, jukurintti, voi jee....

edelleen sokuri

Vierailija
6/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Vakioimmeiset lähtevät synnyttämään,joten minäkin raapustan muutaman rivin,että kyllä meitä kesäkuisia vielä jäljellä on.La 10.6 eli ensi la ja olo mitä mahtavin.Siis mitä nyt nyt näillä viikoilla voi olla,heh!Mutta siis supistukset ja kaikki oireet,jotka voisivat ennakoida synnytystä-POISSA!Sekö oire?No juhannuspäivänä varmaan viimeistään käynnistys...

Toivon vaan,että päksissä olisi rauhallista kun sitten pääsee synnyttämään.Onko Lytellä siitä tietoa,sinulla taisi olla sama synnytyssairaala kun noita sairaaloita silmäilin???Nyt aamukahville,koska lapset vielä nukkuvat,outoa sekin?!?!Kaikki nukkuivat koko yön,oh jeah!

Kaikille mukavaa päivää ja synnytyssupistuksia!

Toivotteleepi Meerinäippä 39+2

Vierailija
7/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun: TUHANNESTI Onnea kaikille nyyttinsä jo lunastaneille. Tahti senku kiihtyy...

Täällä keskellä Suomea paistaa ihanasti aurinko. Heräis vaan tuo neitikin, niin päästään pihalle tämän päivän aikana...

Pari päivää oli meidän kutomolla hiljaista, mutta eilen loppui loma ja oli vissiin puikot terotettu;). Kaveri möyri ja viuhtoi niin mahdottomasti, että ihan ääneen piti valittaa. Eka vähän kipeempi supistuskin tuli, mutta siihen se sitten jäikin... Noh, kesäkuu on vasta aluillaan ja viikon päästä mulla olis se kontrolli ä-polilla, jos vaikka rupeisivat käynnisteleen...

Nyt mä lähden aamupalan syöntiin, niin saa päivän käyntiin..

Quest ja Mikki 38+3

Vierailija
8/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN OLLU PÄIVÄN POIS JA UUSIA KERTTUJA SATAA TAIVAALTA!

Lauantai meni juhliessa..jalat turvoksissa ja silmät ristissä ja jouduin vielä ' känniläisten' kuskiksi :( Sunnuntai menikin sitte vaan lepäillessä! Väsytti ihan sairaasti..vaikkei valvottu edes mitenkään yli-kauan! Eilen illalla vähän supisteli, mut ihan normaalisti.

Krisse --> Sulla ei oo varmaan enään kaukana tuo sairaalaan lähtö. Toisin kuin eräillä (mä olen ihan oikeesti se joulukuinen).

Helmis --> Nyt ei tarvi enään kärvistellä! Varmaan muuttui se pahantuulisuus nyt hyvään oloon! Onnea koko perheelle :D

Mahassa aika hiljasta. Mutta liikkuu kuitenkin vähän.. Vois jo vauva alkaa valmistautumaan!! Tänään kauppareissu taas edessä..jos aiheuttaisi suppareita. Oltiin me eilen mun vanhempien mökillä käymässä. Grillailtiin ja soudeltiin yms. rauhallista puuhaa.

Esikoinen eilen oikein huusi mahalle, et vauva tule jo! Nyt aamupalalle..jääkaapis ei kyl oo mitään, kun se kauppareissu edessä.

Hyvää päivänjatkoa. Tulen vielä uudelleen.. Hanna*

Vierailija
9/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas kaikille uusille pikku-kerttusille ja heidän perheilleen.!

Tää on inhottavaa tää loppuvaiheen odottaminen.

Lauantaina oli ihan varma, että nyt se meidänkin kerttunen syntyy. Koko päivän supisteli kipeästi ja säännöllisesti. Pakkasin kassitkin valmiiksi ja esikoinenkin vietiin yöksi hoitoon, koska lähtö tulee varmasti. Ja mitä vielä. Täällä ollaan edelleenkin ison mahan kanssa.

Tosi turhauttavaa!!!

Nyt taas eilen ja tänään supistellut paljon vähemmän. No täytyy vaan yrittää ajatella, että montaa viikkoa ei enää tarvi odotella.....

Huomenna taas neuvolaan.

bombo ja " kurre " rv 38 tasan ja tyttö 11/01

Vierailija
10/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä keikutaan vielä! koneelle vaan en meinaa keretä, torstaina alotettiin muuttaminen ja loppua ei näy... vielä ei sais syntyä, pari päivää riittäs et sais kaiken valmiiks...

onnea kaikille jo nyyttinsä saaneille, oon tipahtanu kärryiltä aikoja sitten...

neuvola ois puolen tunnin päästä ja pitäs jotain ehtiä pakata ennen sitä... ;)

suhmura 39+4

Vierailija
11/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kovasti odottelen, mutta ei mitään kunnon merkkejä vielä. Supistuksia tulee jonkin verran. Lähinnä vihloo tuolta alaselästä ja sen jälkeen on masu todella kova, eli suppareitahan ne, ilmeisesti....

Vauva on tosi kova liikkumaan ja potkii tämän tästä. Raivanneeko itseään paalupaikalle? Niin, ja vatsa on mennyt löysälle, eilenkin kävin monta kertaa kakkoshädällä, voisikohan sekin enteillä jotakin....? (Toiveajattelua!)

Ja jostain ihmeestä olen minäkin saanut pienen flunssan. Nenä on tosi tukkoinen, mutta onneksi kurkkukipu meni parissa päivässä ohi. Kumpa nyt paranisi niin olisin sitten aivan kunnossa, kun vauva päättää syntyä. Perjantaina tulee 39. viikko täyteen ja esikoinen syntyi silloin, toivottavasti tämäkin tulisi etuajassa.

Mutta nyt lähden pesemään ikkunalaudat ulos, ovat nimittäin hivenen törkeän näköiset tuon siitepölyn takia! Ikkunoitakaan en ole vielä pessyt, kun pelkään, että ne ovat hetken päästä jo saman näköiset. Asumme metsän reunassa, ja voitte kuvitella mikä määrä tuota siitepölyä täällä on!!!!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja toivotaan, että jakautuminen jatkuu samaan malliin kuin mitä tämä alkukuu on näyttänyt!

t.susse 38+3

Vierailija
12/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Vihdoinkin minäkin saan aikaiseksi pinoutua, kun olen vaan lukenut näitä teidän juttujanne ilman että olen osallistunut niihin. Niin näyttää moni muukin, kun nyt jo oli tämän " Kesäkerttujen maanantai" -pinon lukenut pitkästi yli sata henkilöä... eli meitä " taustailijoita" on aika paljon. Heh.

En ole vaan saanut aikaiseksi kirjautua sisälle/ei ole ollut aikaa/viitsinyt jne. jne. Joopa joo, turha selittää, nyt ryhdistäydyn! ;-)

Eli täällä viikkoja nyt 38+6, alkuperäinen l.a. oli kyllä 060606, mutta se siirty ultrassa viikon myöhemmäksi. Katsotaan nyt kumpi pitää paikkaansa. Supistuksia välillä enemmän välillä vähemmän, mutta ei ainuttakaan kipeetä supistusta. Joten mä uskon että se tulee vasta juhannuksena :-). Muuten vointi on mitä mainioin, välillä sitä ei muistakaan että on raskaana, kunnes katsoo alaspäin.

Sitä mä olen ihmetellyt kun niin moni teistä on käynyt synnytystapatarkistuksessa (tai mikä sen nimi on onkaan...?), mutta vaikka olen ensisynnyttjäjä, niin ei meillä ole semmoista ollut, eikä tule terkkarin mukaan. Joten kai ne sit huomaa siinä synnytyksessä et mahtuuko vai ei. Kääk.

Sitä mä olen huomannut nyt et monet tuttavat ja työkaverit kyselee et pelottaako synnytys, oletko ihan kauhuissasi jne. jne., ja jotkut muistavat varmasti kertoa aina jonkun " kauhu" synnytyksen, josta ovat kuulleet. Olen vaan vastannut niin kuin musta tuntuu, että ei pelota, odotan innolla ja haluan kokea alatiesynnytyksen jos se vain on mahdollista. En ymmärrä miksi aina pitää pelotella ja kertoa noista " kauhu" synnytyksistä, kertoisivat joskus positiivisista kokemuksista. Mutta olenkin lukenut monen monta ihanaa synnytystä tuolta " synnytysasiaa" puolelta, ja ihan luottavaisin ja iloisin mielin olen menossa synnyttymään. Kunhan vaan pääsisi itse asiaan jo nyt!

Ihana päivä taas tulossa, joten ehkä kävelylenkki tekisi hyvää. Yrittänyt käydä 40-60 minuutin kävelyillä joka päivä, jos vaan ei ole satanut... jota on kyllä tehnyt viime päivinä ihan tarpeeksi taas.

Ja onnea kaikille jo vauvansa saaneille minunkin puolesta!!

Vierailija
13/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taas täältä taustalta jotakin kirjuuttelen. Moni onkin jo vaavinsa hakenut tai ainakin menossa. ONNEA kaikille jo vauvan saaneille!

Mulla ei mitään tuntemuksia, että synnytys olis lähestymässä, mutta olenkin koko ajan varautunut sinne loppukuuhun (ja pahimmassa tapauksessa jopa heinäkuuhun, toivottavasti ei kuitenkaan). Tänään neuvolassa kaikki hyvin, painokin laskenut viikossa 700 g (viimeksi oliskin kyllä tullut 1,5 kg turvotuksen takia...). Vauva on hyvin kiinnittynyt ja laskeutunut, mutta niinpä nuo kaksi edellistäkin olivat näillä viikoilla ja yli menivät. Sf mitta alakäyrällä eli 30 cm. Silti tuntuu aika ahdistavalta välillä.

Eilen tehtiin puutarhahommia ja kyykkiminen oli aikas vaikeaa ja pienissä pätkissä sain tehtyä. eikä silläkään mitään vaikutusta supistusten suuntaan...Muuten olo kohtalainen ja yötkin menee aikas hyvin nukkuessa, toivottavasti ei kauheat helteet kuitenkaan yllätä, sillä hiki on jatkuvasti.

Vaaksa ja Tuutikki 37+6

Vierailija
14/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse kyseli tosta 060606. Se on mulla oikee la ja toivotaan kyllä että syntyis huomenna. Nyt tulee monta hyvää syytä... :) Kuus on " maaginen" luku meidän suhteessa. Me on miehen kanssa tavattu 6.1. kihloihin mentiin 6.6.05 ja naimisiin 6.3.06 ja nyt tosiaan yhteisen lapsen la on toi 6.päivä. Eli hieno olis, mutta ei toi vauva taida meidän toiveita kuunnella!!

Viime yön nukuin huonosti, kun kuulostelin vaan koko ajan että josko jotain merkkejä tulis synnytyksestä! Mitähän se on sitten ens yönä? :) Voi tätä ihmisen mieltä... Mutta ei siis ole mitään tuntuja...

Aurinkoista päivää!

Tiina 39+6

Vierailija
15/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, paljon onnea kaikille uusille syntyneille pikku-kerttusille ja heidän perheilleen, pieniä vauvoja kaivataan; antaa tulla lisää vaan!

Täällä heräsin pitkästä aikaa hyvin nukutun yön jälkeen.. kehtaako sitä edes tunnustaa, että tuli nukutuksi kellon ympäri, ilta kymmenestä aamu kymmeneen.. no, aika harvinaista herkkua tämä mun kohdallanikin on! Olo ihan ok siitä syystä varmaankin.

Krisse kyseli tuota 060606-syntymäpäivää. Minusta se kuulostaa hienolta, eilen vasta näin jonkun OMEN-leffan mainoksen, mistä ymmärsin, miksei jotkut haluaisi sitä syntymäpäiväksi lapselleen.. En ollut osannut ajatella asiaa siltä (mystiseltä) kantilta. Noh, useimmitenhan sitä ei pääse valkkaamaan itse tota syntymäpäivää, vaikka kuinka haluaisi.

Ihanan aurinkoinen päivä näyttäisi tulevan, menempäs pihalle lueskelemaan ja ottamaan vähän aurinkoa. Tää rusketus odotusaikana on ainakin mulla vaan kyllä epämääräisiä maksaläiskiä otsassa ja nenän päässä.. silti pieni valohoito ja päivetys, läikikäs sellainenkin, piristää kummasti eloa ja oloa. (lisää tosin turvotustakin..)

Se on muuten vähän mietityttänyt, että onkohan siellä Kätilöopistolla nyt kesäkuussakin vielä kovat ruuhkat, mistä aiemmin täältä lueskelin? Tietääkö kukaan? Ei tässä itsellä varmaan lähtö ole lähellä, mutta kumminkin..

*Belfast rv37*

Vierailija
16/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla lukemaan ketkä kaikki ovat saaneet vauvan vkonlopun aikana :) Joten ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE!!!!

Vkonloppu meni meilläkin juhliessa ja nyt tajusin ekan kerran, että mullakin turvotusta. Jalat oli korkokengissä kuin puunrungot ja kävely onnistui just ja just..Samoin koitin vanhoja sormuksia, eikä nekään enää mee. Mitäs tälle turvotukselle sitten tehdään..Auttaako veden juonti? Mä kyllä muutenkin juon koko ajan vettä ja juoksen vessassa..

FRUGAN: synnytystapa-arviosta. Odotan myös esikoista ja se tehtiin vkolla 35. Tosin ei kovin kummonen, kunhan lääkäri katsoi paikat. Sehän on yleensä sen vikan lääkäritarkastuksen yhteydessä, eikö vain?

KRISSE ja 6.6.06..Mulla ei myöskään ole mitään päivää vastaan..Vaan itse asiassa se on aika siisti, ainakin kaikki muistais kaverin synttärit :)

KESÄKUUN HÄNTÄPÄÄT: minkälainen olo teillä on? Täällä monet huitelee 40:llä vkolla, mutta mulla vasta 36. Onko teillä ollut suppareita ja minkälaista vointia? Mulla tulee yöllä paljon kivuttomia supistuksia ja menkkamaista särkyä ollut, mutta siinä se. Toivottavasti vaan tajuan, koska lähtee aikanaan sitten synnärille, kun sinne tosiaan on matkaa. KAikki pelottelee, ettei sitä pysty enää autossa kärvennellä kipeiden suppareiden kanssa tuntia, mutta pakko yrittää.

Taitaa tuleva synnytys jännittää ja pelottaa, kun itku on herkässä ja oon välillä tosi äkkipikainen..Samoin makuasitille on tapahtunut jotain kummaa, kun maistan ainoana vesijohtovedessä antiobiottien maun ja hajun, hyi. Toivottavasti ei oo oikeesti..

Taas uus viikko käyntiin ja lähemmäksi la:ta...

anninapa 36+4

Vierailija
17/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maananstai aurinkoisena valjennut ah ihanaa. Ulkona on jopa lämmintä. Ajatelin lähteä ostoskierrokselle jos vaikka iskä-pakkaukseen keksisin jotain kivaa. Alku ollut kankeaa t-paita jossa teksti Isä on vähän väsynyt ja sitten pieni wiskhy pullo. Korvatulpat ajattelin kanssa pistää ja suklaata. Mut jotain kivaa olis viel vailla. Yksi ystävä oli laittanut myös " miesten" lehden mutta se ei mua nappaa ajatuksena.

( . ) eilen oli kovin hiljaista, aamulla nyt herättelin ja johan alkoi liikkumaan. Kummastai rauhoitti mieltä!!!!!!

Kaikkea pientä tuntuu olevan tekemättä mutta voihan niitä sit viel tehdä vaikka perheeseen on vauva syntynytkin eihön se maailma voi siihen pysähtyä. Välillä tulee ajatus että pitääkö ns.kaiken olla valmiina. Siis mikä kaiken?

No perusvalikoima löytyy joten sillä lähdetään liikkeelle. Jos nyt tuon sairaalakassin kokoais ja toiseen kotiutus vaateet molemmille olis miehellä hiukan helpompaa ettei syty synnärillä turha sota " miten sä tollaset vaateet toit" tyyllin. Lepposammin pääsis.

Nyt jatkan matkaani ja kone kiinni.

AURINKOA kaikille pikkumyymamma&nasu36+3

Vierailija
18/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNINAPA: täällä viikkoja kanssa vasta 36+2 ultran mukaa, menkkojen mukaa 37+2..Kumpa sitten pitäneen paikkaansa, en tiedä. No,kuitenkin täällä olo on ollut mainio. Eikä kovin kärsiväkään vielä, kun tosiaan tuota aikaa on vielä. Mutta nyt jo toistamiseen on sellanen päivä että supistelee ahkeraan, mutta kivuttomasti. Viimeeksi perjantaina kellottelin 5h suppareita 3-4min välein.Ne ei ollut kipeitä ja sitten hiipuivatkin. Tänään sama homma, tuolta aamu kuudesta supistellut tosi tiuhaan, mutta ei niissä ole potkua..Joten kovaa treeniä vaan =)

Nyt täytyy rientää tekemään iltaruoka uuniin, kun esikoinen on vielä hetken unten mailla. Jätettiin tutti viikonloppuna pois, joten päivä rytmit nyt vähän hakusessa!!

Vointeja ja avointa mieltä tulevaan koitokseen!!

Tuulia

Vierailija
19/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, olisi vissiin parasta lähteä petiin.. No, jatkan ihan " piruuttani" ..

Nii, että olenkos minä ainoa joka oikeesti juhannnuksena aikoo synnyttää? Taisi äsken joku kyllä kysellä loppukuulaisten vointia, että jospa en sittenkään ole ainoa? Minulla ei ole ollut ensimmäistäkään kipeää supistusta ja muutenkin päivänaikana niitä tulee varmaan keskimäärin viisi kpl. Välillä tuntuu, että levätessä enempi kuin liikkeellä.

Valtava möyrintä on nytkin meneillään, kantapäät hakkaavat aivan ylös kylkiluihin. Ihanaa! Mutta ei siis mitään mainittavaa. Tosin muistelen esikoisesta, että ei silloinkaan mitään kipeitä suppareita ollut kunnes sitten tositoimissa ja ne kyllä erottaa sitten ne " lähtö" supistukset, sen verran tuskalliseksi ole muuttui..

Viikonloppu meni päiväpeittoja lasten sänkyihin ommellessa, äsken hain ne narulta ja nyt on sängyt laitettu kuntoon.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille ja anteeksi sotkuni..

miniä ja rv 37+3

Vierailija
20/46 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei huolta, varmaan yli juhannuksen menee! Ja ehkä jopa heinäkuulle.... Puuh!!

Joo, kivuttomia supistuksia on päivittäin ja vauva liikkuu valtavasti mutta ei sitten muuta olekaan. Eilen kykkiessäni ulkona, tuntui kuin lantioon olis tullu enempi tavaraa (siis sisäpuolelle ü ). Ehkä vauveli siitä vähän taas ujuttautui alemmas lähtökuoppiin. Viime viikolla olikin lääkärineuvola ja siellä k-suuta jäljellä 1-2cm ja pehmeä. Aukinaisuutta ei saanu lääkäri selville, kun oli niin takana eli ei varmasti kovin auki. Joo-- ja painoarvioon ollaan menossa, kun vauveli tuntuu melko isohkolta.. Ei niin kivaa, kun oon ensari kuiteski.. No, jollain tapaa kaikki on syntynyt, että eiköhän tämäkin.

ONNEA KOVASTI KAIKILLE VAUVELINSA SAANEILLE! Ei enää pysy kärryillä kuka on milloinkin vauvansa saanut, kun joka päivä uusia lisää ja lisää! Yritän sinnitellä ja jaksaa odottaa vielä KAUAN...

Voimia kaikille! Erityisesti synnytykseen meneville!

Alide ja Muru rv36+3