Uuden tutkimuksen mukaan vegaani ruokavalio altistaa mt-ongelmille
Kommentit (29)
En käy metsällä koska antibiootitonta laatulihaa saa omasta navetasta ja syön sitä hyvillä mielin koska tiedän että olen hoitanut eläimen parhaani mukaan ja se on lopetettu nopeasti ja asianmukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
En käy metsällä koska antibiootitonta laatulihaa saa omasta navetasta ja syön sitä hyvillä mielin koska tiedän että olen hoitanut eläimen parhaani mukaan ja se on lopetettu nopeasti ja asianmukaisesti.
Kiitos tästä, viittasinkin kommentilla heihin, joilla ei ole mitään käsitystä tuotantoketjujen ongelmista.
Alkuperäisen artikkelin julkaissut lehti ei ole tieteellisesti luotettava julkaisufoorumin mukaan.
"Kiitos tästä, viittasinkin kommentilla heihin, joilla ei ole mitään käsitystä tuotantoketjujen ongelmista"
-kuten mistä ongelmista? Meillä on sadan lehmän uudenaikainen pihatto ja seuraamme nykyaikaa eläinten pidossa. Eläimet menevät Atrian teurastamoon ja myöskin ne jotka otamme palautuksena omaan pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos tästä, viittasinkin kommentilla heihin, joilla ei ole mitään käsitystä tuotantoketjujen ongelmista"
-kuten mistä ongelmista? Meillä on sadan lehmän uudenaikainen pihatto ja seuraamme nykyaikaa eläinten pidossa. Eläimet menevät Atrian teurastamoon ja myöskin ne jotka otamme palautuksena omaan pakastimeen.
Huoh.
Kiva että toimit vastuullisesti, valitettavasti kaikki eivät.
Monessa paikassa lehmät pidetään tiineinä jotta maitoa heruisi jatkuvasti, ja vasikat (jotka eivät äitiensä maitoa juuri ehdi nähdäkään) pidetään mahd.vähällä liikunnalla jotta liha olisi mureampaa. Sika on myös erittäin älykäs olio, ja kasvaa usein täysin riittämättömissä, virikkeettömissä ympäristöissä.
Aika puusilmä saa olla, ettei tunnista tämän alan ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lars-Eric kirjoitti:
Empiirinen tutkimukseni päätyi myös samaan lopputulokseen. Monet vegaanit käyvät yleensä hyvin tunteella ja provosoituu pienestä. Ruokavalio on elämän ja kuoleman kysymys ja elämä pyörii sen ympärillä.
Viimeksi tänään Pouttu uutisoi, että ei saa enää käyttää kasviliha-nimeä tuotteessaan, koska joku oli pahoittanut mielensä tästä nimestä, koska tuote ei sisällää lihaa. Kyllä sanoisin että sekasyöjät ne tunteella kulkee, todistaa lukuisat vegaaniketjut täälläkin, heti alkaa solvaaminen. :D
En provosoidu sekasyöjistä, minua ei kiinnosta heidän mielipiteensä. Ei ole kysymys heistä, eikä minusta, vaan eläimistä ja ympäristöstä. Pää pois pensaasta!
Vegaanit voisivat poistaa sen päänsä pensaasta. Luonnon järjestys muuttuu (ihan pikku öttiäisiä lukien), jos ihmiset yrittää muuttaa luonnon tarkoittavaa ravintoketjua.
Kerrotko vielä, mitä luonnollista on satojen/tuhanten eläinten tehotuotantotiloissa??
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta vegaanien mielipiteet vaan ajattelen eläimiä ja ympäristöä ja suosin kotimaista sekaruokaa.
"Ajattelen eläinten parasta syömällä niitä". Ok.
Vierailija kirjoitti:
Näin vegaanina arvostan sinua. Kunpa kaikki sekasyöjät ajattelisivat samoin, eivätkä tukisi saatanallisen hirveää lihan tehotuotantoa.
Vegaanit voisivat poistaa sen päänsä pensaasta. Luonnon järjestys muuttuu (ihan pikku öttiäisiä lukien), jos ihmiset yrittää muuttaa luonnon tarkoittavaa ravintoketjua.