Minkä maalaisia perheitä täällä on osa 2
pistä aasian maihin vielä lisäksi kambodza suomalaisen miehen kanssa naimisissa olen ja lapsonen tässä 29.12 laskettuna aina pitäisi elämäämme tulla että monikulttuurista edustamme.. :)
Kommentit (72)
Suomalais äippä 4,5kk raskaana meksikolaiselle. Asutaan pääkaupunkiseudulla, oltu naimisissa 1,5v. Ois kiva saada uusia tuttavuuksia kansainvälisistä perheistä.
Minä suokki ja mies " hollolasta" . Yhdessä reilut vuoden, mies muuttamassa suomeen mmm.. YLIHUOMENNA :| :P <3
Missäs muut Hollantilaiset luuhaa? Olis kiva kuulla teidän tarinaa..varsinkin jos asutte suomessa..että miten päädyitte tänne ja miten kaikki sujui..siis viralliset paperi sählingit ym. :)
uusi foorumillanne...siis meillä 1v.tyttö,jolla kongolainen isukki! Emme asustele pääkaupunkiseudulla tai muutenkaan isossa kaupungissa, siispä olisi suunnattoman hauska tutustua toisiin samanmoisinn " eläjiin" ja ehkä tavatakin joskus? Ottakaahan yhteyttä! toinen vauva tulossa 06/08.
Ajattelin nyt hiukan paivittaa, kun vaihdoin nimimerkkiakin.
Itse siis suomalainen, aviomies nigeriasta, meilla yhteinen
8kk poika. Edellisesta suhteestani tytot 10v-3v ja poika 2v.
kivalta naytti.. egyptilläkin oli riveissaan 4 .... lisäisin mieheni ja minut,
mieheni on muuttanut puoli vuotta sitten suomeen, ja meille on tulossa pieni vauva toukokuussa:)
.. Asutaan pk seudulla ja perheeseen kuuluu minun ja mieheni lisäksi 1v 10kk tyttö. On tosin aikaa kun viimeeksi kävin täällä mutta kaipa meidät voidaan laskea joukkoon kirjavaan :)
Olisi tosiaan kiva vaihtaa kuulumisia muiden Suomi-Ranska-perheiden kanssa. :)
Enpä ole aiemmin tajunnu, et täältä vauva sivulta löytyy tämmönenki.
Yks suomi/turkin kurdi perhe lisää listaan. Meillä on pikkanen tyttönen.
aika paljo oli suomi- somaliaperheitä ja minä en tiedä muita kuin meidät itsemme. missä te kaikki oikein luuraatte? etelä- suomessa varmaan?
hyvä lista! ja yksi saksalais-suomalainen perhe lisää =)
itse suomalainen ja mies Pakistanista