Minkä maalaisia perheitä täällä on osa 2
pistä aasian maihin vielä lisäksi kambodza suomalaisen miehen kanssa naimisissa olen ja lapsonen tässä 29.12 laskettuna aina pitäisi elämäämme tulla että monikulttuurista edustamme.. :)
Kommentit (72)
meidät myös mukaan! Elikkä täällä olisi yksi Suomen/Turkin kurdi perhe lisää!!!!
Mieheni on ranskalainen ja asumme pääkaupunkiseudulla, esikoinen tulossa muutaman viikon sisällä:=) Uuden elämäntilanteen myötä olisi mukava tutustua/kirjoitella muiden Suomi-Ranska -perheiden kanssa, löytyykö kiinnostuneita?
Missä päin asutte....Meillä myös suomi-turkin kurdi perhe.... Kaksi lasta löytyy.... Ollaan kohta oltu viisi vuotta yhdessä!=)
Me asutaan hesassa, täällä itäisellä puolella. Ollaan oltu kohta 3v yhdessä.
Tää ketju tuntuu kuolleen??:)
Anyway, täällä suomalais-bosnialainen perhe johon odotellaan ekaa yhteistä - toivotaan vain että kaikki sujuu hyvin!!Oliko muita bosnialaisen vaimoja?
Minkälaisia irkkuperheitä täältä löytyy ja mistä päin? Täällä yks Espoossa. Mies 28v Dublinista, itse 25v ja suomalainen. Tuore vauva 2,5 kk. Lähettäkää ihmeessä sähköpostia mommy24@suomi24.fi
ja vasta nyt huomasin, että olin unohtanut itse merkitä että ollaan suomalais-turkin kurdi perhe..Ensimmäistä toivotaan :)
joskus vilkaisen mitä tänne kuuluu
Huh onko noita noin monta ;o) Sekotusta kerrakseen!
Taidamme näköjään olla ensimmäinen suomalais- el Salvadorilainen perhe listalla! :D ensimmäistä lasta odotellaan.. itse olen siis suomesta ja mies el salvadorista.
suomi-tansania perhe, meillä kohta kaksivuotias touhukas tytär
eli varsinainen perhe ei vielä olla kun lasta ei vielä ole, mutta pian ;)
Taalla yksi suomalainen joka kovasti haaveilee vauvasta ranskalais-tunisialaisen avomiehensa kanssa.. Ehka ensi vuonna!
Hei!
me myös ranska-suomi -perhe, mutta ei asuta pääkaupunkiseudulla. Meillä on parivuotias tyttö.
Fleur ja pikkukukka
Täälläkin yksi Suomi-Kosovo perhe... Mieheni on Kosovolainen ja itse olen Suomalainen, olemme naimisissa.. Jos ois muitakin Suomi Kosovo perheitä niin ilmoittautukaas... :)
Heips,
Mieheni siis on kotoisin Etelä-Intiasta. Perhe on vielä kaksihenkinen, mutta toivottavasti lisääntyy ensi vuoden puolella.. =o)