Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Tanskalainen maajussi -faneja?

Vierailija
22.11.2019 |

Mikähän siinä sarjassa kiehtoo... jakso kestää n. 40 minuuttia ja menee kuin siivillä :) Itse olen katsonut sitä ihan esimmäisistä kausista alkaen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Ihan huippu sarja, vaikka tyyppi on melkonen sähköjänis. Menis hermot jos oma mies olis sellanen.

Vierailija
2/21 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on ihan kiva sohvan nurkassa töllötellä, kun joku painaa pitkään päivää ja toki se luonnonmukaisuus kiinnostaa. Kiva on katsella käsistään kätevää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalainen Maajussi -ohjelman tunnusmusiikki:

Esittäjä: Magtens Korridorer

Kappaleen nimi: Lørdag formiddag

Vierailija
4/21 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok.

Vierailija
5/21 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Ihan huippu sarja, vaikka tyyppi on melkonen sähköjänis. Menis hermot jos oma mies olis sellanen.

Itselle taas tuollainen mies olisi ihan unelma. Ei minusta edes mikään sähköjänis joka sinkoilee paikasta toiseen kun ei osaa olla paikallaan vaan aidosti aikaansaava ihminen.

Ja just sopivan positiivinen ja huumorintajuinen. Ei mikään turhannauraja eikä varsinkaan naurattaja.

Vierailija
6/21 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalainen maajussi Frank Erichsen (s. 1983)

Vierailija
7/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukva ohjelma. Sopii hyvin suomalaiseen sielunmaisemaan luonnonmukaisuus ja maaseutu henkisyys. On rento tyyppi ja intohimoinen asioitaan kohtaan. Nyt urheilun takia paussilla, mutta kohta taas jatkuu!

Vierailija
8/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin katsomaan joka arkipäivä, kun tulee. On mukavan rauhallinen tempo tässä. Mielenkiintoista nähdä sen toimeliaisuutta eri askareissa.

Vierailija
9/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa heti verenpaine nousta kun näen tuon narsistisen virneen, vähän kuin Marinilla. Tuo itseään mielellään esiin. Eläimistä haluaa vain hyötyä, eikä kunnioita syntynyttä eläintä, heti lihoiksi, nahoiksi, jne. vaan. Ei ole luonnonmukainen tai oikeasti omavarainen koska

tarvitsee tv-ohjelmaa rahoittaakseen toimintaansa.

Vierailija
10/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on käsikirjoitettu tv-ohjelma. Ukko on todella vastemielisen oloinen lipevä ketku.

Vierailija
11/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jaksossa sanoi vaimolleen joka oli raskaana, että " varo ettet murjo mansikoita isolla mahallasi" ja nauroi omalle jutulleen ääneen ärsyttävästi.

Vierailija
12/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatiluksensa saa ilmaista mainosta tv ohjelmasta.

Vierailija
13/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies osaa tehdä kaikkea.Rouvan ei tarvi hermoilla . 

Vierailija
14/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on käsikirjoitettu tv-ohjelma. Ukko on todella vastemielisen oloinen lipevä ketku.

Tosi fiksu minun mielestä . 

Vierailija
15/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, katson mieluummin Peltsin seikkailuja luonnossa.

Vierailija
16/21 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

maajussi on oikein jussien jussi vaikka ei olekkaan jussi mutta aika jussi

Vierailija
17/21 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä show, kertakaikkiaan! On näppärä käsistään ja osaa homman kuin homman. Monesti maaseudulla pitää osata vähän kaikenlaista ja tämä osaa! Pitäisi nykynuorten ottaa mallia tuosta toimeliaisuudesta ja viitseliäisyydestä.

Vierailija
18/21 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle taas tuollainen mies olisi ihan unelma. Ei minusta edes mikään sähköjänis joka sinkoilee paikasta toiseen kun ei osaa olla paikallaan vaan aidosti aikaansaava ihminen.

Ja just sopivan positiivinen ja huumorintajuinen. Ei mikään turhannauraja eikä varsinkaan naurattaja.

No joo, mutta et voi väittää että tuollainen sopii kerrostaloon. Mulla on hiukan samantyyppinen, mutta onneksi kuudenkymmenen, niin se pysyy jo aika hyvin soffallakin. Nuorena kuulemma koko ajan päässä hyrrä pyöri, ja oli raskasta kun ei voinut lähteä kokeilemaan ja toteuttamaan kaikkea, kun seuraava idea tuli jo päälle. Silti, asutaan maalla ja hyvä niin!

Vierailija
19/21 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä show, kertakaikkiaan! On näppärä käsistään ja osaa homman kuin homman. Monesti maaseudulla pitää osata vähän kaikenlaista ja tämä osaa! Pitäisi nykynuorten ottaa mallia tuosta toimeliaisuudesta ja viitseliäisyydestä.

Kun nyt tuota koulukeskustelua tässä koko ajan käydään, niin ehkä muksuille olisi hyvä näyttää tuota sarjaa ja todeta, että noin kivaa voi olla aikuisena, jos pääsee tekemään sitä mikä kiinnostaa.

Vierailija
20/21 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson! Itse asiassa vanhempani ovat katsoneet jo pitkään, ovat suomalaisilta sotien jälkeisiltä pientiloilta ja eläneet tuollaista elämää lapsena.

Harmi että nämä ekat kaudet tulevat vain telkkarista eivätkä ole Areenassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi