mistä olette löytäneet kevyitä mattoja olohuoneeseen tai käytäville
Kommentit (14)
Kai maton täytyy painaa vähän, että se pysyy paikallaan
Vierailija kirjoitti:
Kai maton täytyy painaa vähän, että se pysyy paikallaan
Meillä osassa kumipohja ja olkkarissa on pöytä päällä, eli pysyy pitämättäkin. Ei kai sitä kukaan mattoja hommaa jotka liukuu jalan alla?
Mulla on ohuita villamattoja tyyliin dhurrie ja kelim. Kauniita, kestäviä ja tuo lämpöä tupaan. Kestävät kärsimättä vesipesun mattopesukoneessa. Meillä on lakattu parketti ja villamatot pysyy paikallaan ilman kumista alusmattoa. Joku voi sellaista kaivata, ei maksa paljoa.
Minulla on eteisessä Tica Copenhagenin mattoja. On sopivan ohut että ei ota ovi kiinni ja vaikuttaa kestävältä.
Sinulla on eteisessä ja parissa muussa huoneessa n 80x220cm leveät vaal vihertävän valkoiset ns räsymatot, jotka voin pertä pesukoneessani 60 asteessa. Aivankuin uudet 20 v käytön jälkeen. Googlaileppa nistä löydät.Keittiössä on samaa ,mutta leveämpi.
Mihin ei riitä voimat? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ei riitä voimat? En ymmärrä.
Kertokaa
Rustasta viime viikolla ostin kaksi olohuoneeseen, ja yhden pitkän eteiseen. Olikin jo aika vaihtaa vanhat kuluneet uusiin.
Ihan mistä tahansa missä mattoja myydään ja hinta ja kuosi miellyttää. Olkkarissa mulla on 160x230 matto, tuskin painaa paria kiloakaan.