Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks muita alkkiksia paikalla?

Vierailija
21.11.2019 |

Mä oon varmasti alkkis kun juon siksi kun saan sillä paremman olon. Lähes joka ilta. Määrät ei ole isoja, tyyliin lasi viiniä. Mutta ilmankaan en pärjää. Jos tulee sellanen olo että kaikki on taas niin päin hanuria, ahistaa se että voisin olla parempi äiti, olen liian lihava, olen liian laiska, jne.niin tulee heti olo että parempi juoda. Jos taas joskus on ihan ok olo, katotaan vaikka miehen kanssa jotain kivaa ohjelmaa illalla telkkarista niin hmm..vois taas juoda. Joka ilta. Yleensä se on suruun.

Mites muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Nyt 2 viikkoa ilman, alku oli vaikeaa. Teki mieli illalla viiniä paljon. Join suruun, väsymykseen, yksinäisyyteen, ahdistukseen. Parempi näin. Tuntuu, että olen saanut lisää energiaa.

Vierailija
2/2 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Nyt 2 viikkoa ilman, alku oli vaikeaa. Teki mieli illalla viiniä paljon. Join suruun, väsymykseen, yksinäisyyteen, ahdistukseen. Parempi näin. Tuntuu, että olen saanut lisää energiaa.

Älä luovuta nyt kun oot päässy hyvään alkuun. Kyllähän mäkin haluan eroon tästä joka iltasesta tissuttelusta ja aina aamulla kaduttaa. Mutta sit illalla tulee paska fiilis ja tää muka helpottaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan