Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mies kiinnostunut?

Vierailija
21.11.2019 |

Tiesin miehen ennalta ulkonäöltä enkä ajatellut mitään erityistä. On paljon vanhempikin. Sitten yhtäkkiä on tullut hirveät fantasiat hänestä. Onnistuiko hän jotenkin iskemään minut vai. Katsoo tosi pitkään, on huomioiva ja nyt huomaan miettiväni tällaista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu

mies51v

Vierailija
2/9 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin en ajatellut kummempaa mutta vuorovaikutustilanteiden jälkeen olenkin alkanut salaa toivoa että siinä olisi hänen puolelta jotain.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin en ajatellut kummempaa mutta vuorovaikutustilanteiden jälkeen olenkin alkanut salaa toivoa että siinä olisi hänen puolelta jotain.

Ap

Tee itsestäs tyrkki, niin nähdään miten käy

mies51v

Vierailija
4/9 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu

mies51v

Nyt kiinnostaa tietää yrittikö tehdä vaikutuksen tarkoituksella ja miten hän minut sitten näkee? Oikeasti kiinnostavana vai yhdentekevänä egobuustina tylsyyksissään?

Ap

Vierailija
5/9 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse yritin 52v miestä, olen 39. En saanut. Vaikka minua kauniiksi sanottu, mies ihan ”tavis” mutta mun mielestä tosi charmantti. Eli ei se aina onnistu vaikka olisi nuorempi ja kuinka nätti...🤔

Vierailija
6/9 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tee itsestäs tyrkki, niin nähdään miten käy

mies51v

Ei tyrkky ole houkutteleva.

Ap

Vierailija
7/9 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse yritin 52v miestä, olen 39. En saanut. Vaikka minua kauniiksi sanottu, mies ihan ”tavis” mutta mun mielestä tosi charmantti. Eli ei se aina onnistu vaikka olisi nuorempi ja kuinka nätti...🤔

Ymmärsikö mies varmasti, että yritit?

Vierailija
8/9 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

9/9 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin miehen ennalta ulkonäöltä enkä ajatellut mitään erityistä. On paljon vanhempikin. Sitten yhtäkkiä on tullut hirveät fantasiat hänestä. Onnistuiko hän jotenkin iskemään minut vai. Katsoo tosi pitkään, on huomioiva ja nyt huomaan miettiväni tällaista.

Jos oikein tarkkaa pohtii kysymystäsi niin nähdäkseni sinä tiedät vastauksen siihen onnistuiko hän :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi