Ajattelin hakea Postiin lajittelijaksi
Työ kuulostaa mielenkiintoiselta ja palkka on hyvä.
Kommentit (18)
^ Minä sain kerran työtä hakiessa vastaukseksi, että olen ylikoulutettu. Mikä hemmetin ylikoulutettu?!
Vierailija kirjoitti:
^ Minä sain kerran työtä hakiessa vastaukseksi, että olen ylikoulutettu. Mikä hemmetin ylikoulutettu?!
No niinpä, kummallisia tekosyitä työnantajilla.
Paljonko ne oikeesti saa sitä palkkaa. Onko nyt niin että helposta työstä on palkka ollut suhteessa liian suuri
Minulle sanoivat että olen ylikulutettu.
Minäkin hain Turkuun lajittelijaksi! Vielä ei ole kuulunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ne oikeesti saa sitä palkkaa. Onko nyt niin että helposta työstä on palkka ollut suhteessa liian suuri
lue tuolta
Minä ajattelin hakea postin toimitusjohtajaksi.
Kaikille postilaisille välittömästi kunnon palkankorotus ja kaikki maailman luontaisedut siihen päälle.
Katsokaas kun hyvää ei saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä, kummallisia tekosyitä työnantajilla.
Aivan, olisin osannut työn ja hoitanut sen esimerkillisesti. Menettivät hyvän työntekijän.
Hain jouluapulaiseksi mutta tuskin pääsen lakon takia :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen ole syr_jintää? Mitä halvattua se työnantajalle kuuluu vaikka sinulla olisi kolme tohtorintutkintoa ja pari gradua tekeillä?
Sitten joskus lakon loppuessa nyt sinne töihin hakeutuva saa varmasti lakossa olleiden vihat päällensä, joten ei kannata. Oli lakosta ja kyseisen organisaation toiminnasta sitten mitä mieltä tahansa ja edusti sitten mitä tahansa puoluekantaa, on kuitenkin eettisesti ja moraalisesti erittäin kyseenalaista hakeutua töihin organisaatioon silloin kun sen toimia vastaan osoitetaan mieltä lakolla.
Postin lajittelijana on turha odottaa saavansa kuun taivaalta. Työ on matalapalkka-alalla. De facto.
sinne päästäkseen täytyy olla todistettavasti luotettava ja rehellinen. ennen oli työnhaussa suositus jos oli ollut postilla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Hain jouluapulaiseksi mutta tuskin pääsen lakon takia :D
Pääsee helposti, kun menee aitaan leikatun reiän kautta niinkuin muutkin "kausityöntekijät"!
Minun mielestä joulupostin jakelu ei saa vaarantua. Joten osapuolten olisi hyvä lähetyä toisiaan.
Ennakoin tuon lakon jotenkin, minulla on sellainen kyky, no anyway
lähetin pukille listan toivelahjoistani jo kesällä , ja nytten vaan vartoilen
paketteja, simppeliä kun osaa.
Posti voisi palata juurilleen. Mikä on Postin perustehtävä. Se ei suinkaan ole kurkkia ihmisten ikkunoiden takana. Joten pääministeriltä turha kysyä.
Itse hain aikoinaan eikä sieltä koskaan kuulunut mitään. Ehkä sinulla on parempi tuuri.