Olen 46v ja oikeastaan ollut koko ikäni työtön
Toki on muutama työkokeilu, työllistämistuella töissä olo ja nyt miehen kanssa yhteisessä yrityksessä työskentely. Mutta muuta työtä ei ole ollut ja mikäli mies vähän yli vuoden päästä, kuten suunnittelee, lopettaa nykyiset työt, niin sitten jään taas virallisesti työttömäksi. Olisitko jaksanut elää näin?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se mies sitten vuoden päästä tekee?
En tiedä. Ei jaksa enää noita töitä tehdä, ei kestä selkä. Hakee varmaan entisen alansa töihin ja jos ei niitä saa niin opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ei jaksa enää noita töitä tehdä, ei kestä selkä. Hakee varmaan entisen alansa töihin ja jos ei niitä saa niin opiskelemaan.
Eli jatkaa nykyisiä töitä. Noin epämääräisistä suunnitelmista ei teidän huushollissa tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jatkaa nykyisiä töitä. Noin epämääräisistä suunnitelmista ei teidän huushollissa tule mitään.
En usko että jatkaa, koska terveys ei kestä.
En olisi. Olen 51-vuotias, enkä ole ollut koskaan yhtään päivää työttömänä.
Kaikille ei ole paikkaa yhteiskunnassa, ole iloinen siitä mitä on, perheestäsi.
Sanoisin että en olisi pystynyt elämään tuollaista elämää. Haluan matkustaa vähintään kerran vuodessa ulkomaille ja ostella kaikkea kivaa siksi on tehtävä duunia.
Olen 44v ja armeijasta päästyäni ollut koko ajan töissä, olen todella kyllästynyt työtekoon ja tuntuu ettei työstä saaduilla rahoilla ole saanut mitään muuta kuin maksaa laskuja, asuntolainakaan ei ole vielä maksettu eikä kohta ole edes varaa asua sähkölämmitteisessä ok-talossa.
Etelässäkään en ole käynyt kuin työreissuilla.
Vierailija kirjoitti:
En olisi. Olen 51-vuotias, enkä ole ollut koskaan yhtään päivää työttömänä.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että olen 45 vuotias ja päivääkään en ole ollut työttömänä. Enkä usko koskaan olevanikaan, sillä töitä riittää.
Minulla on myös erittäin hyvä kunto ja terveys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tässä suunnitelma. Vähän yli vuoden päästä lopettaa työt, kun loppuu asuntolaina. Ei hän jaksa enää noita töitä tehdä ja itse sen mulle kertoi. Jääköön sitten vaikka kotiin, jis ei muuta ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei ole paikkaa yhteiskunnassa, ole iloinen siitä mitä on, perheestäsi.
Tarkoitus ei ole sitten enää yhdessä olla, kun lapsi on saatu kasvatettua aikuiseksi. Ap
No ei tuo paljoa minun elämästäni eroa. Tosin olen vähän nuorempi ja nyt kun sain motivaatiota, olen vihdoin vakituisessa työsuhteessa. Ei edes kyselty vanhoja todistuksia, eipä niitä paljoa olisi ollut näyttääkään. Kyseessä vaan on työ, joka ei monille kelpaa eli siivooja.