Mies, millainen on unelmiesi nainen?
Kommentit (68)
Unelmieni naisella on pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät. Hänellä ei ole tatuointeja, ja hän on 160-170 cm pitkä. Hän pitää seksistä kanssani, ja päivittäin. Seksiasut eivät ole hänelle este, vaan kiihoke.
Unelmieni nainen on myös sivistynyt ja osaa olla hiljaakin joskus. Antaa molemmille meille happea ja tilaa olla. Hän ei "pimahtele", nalkuta, eikä käytä kaikkia rahojaan vaatteisiin.
Lisäksi unelmieni nainen arvostaa ja kunnioittaa minua, niin kuin minäkin häntä.
Unelmaahan tuollainen nainen on, mutta kaikilla meillä on oikeus unelmoida.
naiset varmaan haluaisivat kuulla, että unelmien nainen on ķýrpäķarusêllıtar... no ei ole.
Ketjun avaajalle: Mahtava peräsin ja pulleat purjeet.
Vierailija kirjoitti:
Unelmieni naisella on pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät. Hänellä ei ole tatuointeja, ja hän on 160-170 cm pitkä. Hän pitää seksistä kanssani, ja päivittäin. Seksiasut eivät ole hänelle este, vaan kiihoke.
Unelmieni nainen on myös sivistynyt ja osaa olla hiljaakin joskus. Antaa molemmille meille happea ja tilaa olla. Hän ei "pimahtele", nalkuta, eikä käytä kaikkia rahojaan vaatteisiin.
Lisäksi unelmieni nainen arvostaa ja kunnioittaa minua, niin kuin minäkin häntä.
Unelmaahan tuollainen nainen on, mutta kaikilla meillä on oikeus unelmoida.
Jaa, no kuvailit juuri minut. Tosin sitä en voi luvata että pitäisin, arvostaisin ja kunnioittaisin sinua, kun emme ole tavanneet :)
Unelmieni nainen näyttäisi samalta kuin Neve Cambell nuorena. Lisäksi unelmieni nainen haluaisi seksiä kanssani usein. Siinäpä ne tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- hauska, rento ja mukava
- ei ole pinnallinen ja tunteeton materialisti, joka vaatii mieheltä rahan tienaamista
- ei käy töissä
- ateisti ei ole pakko olla, mutta mielellään kuitenkin vastustaa uskontoja. Uskovainen ei saa missään nimessä olla
- vastustaa kokoomusta, persuja ja kepua
- ei ole absolusti ja alko sekä ehkä muutkin päihteet maistuu aina silloin tällöin
- tykkää paneskella usein
- hyvä yleissivistys sekä älykkyys vähintään keskitasoa, että osaa keskustella laaja-alaisesti eri aiheista
- sopivan lapsenmielinen ja pelleilystä pitäväLisään sitten jos tulee vielä jotain ominaisuuksia mieleen.
Siis työssäkäynti on miinusta..? Muuten kaikki osui kohdalleen, mutta valitettavasti olen asiantuntijatehtävissä ihan ok palkalla.
On se miinusta, mutta ei ehdoton turn-off. Hyväksyttävissä, jos muissa kohdissa on iso osumaprosentti.
Ihan mielenkiinnosta, miksi työssäkäynti on miinusta? Mitä haluaisit naisen tekevän sitten?
Miksi pitäisi haluta naisen tekevän jotan? Ei kuulu mulle tekeekö se jotain vai ei?`.
apua sä oot ihana
Nyt kai mä sitten joudun pitämään maksullishullusta jatkossa.
Etkä joudu. Mieti sitä aivottoman jankutuksen määrää! Hermo sulla palais alle tunnissa, usko pois.
Ei täällä kukaan mitään jankuta, vaan ainoastaan osoittaa epäloogisen ristiriidan vaatimusten ja puheiden välillä. Rahalla ei ole kuulemma mitään väliä, mutta silti mieheltä vaaditaan ennen kaikkea työssäkäyntiä tai ainakin työnhakua, jos ei ole jotain vaihtoehtoisia tuloja tai sitten tarpeeksi, muuten ei kelpaa. Ihmekkös tuo, että tällaisiin epäloogisiin ja tekopyhiin selittelyihin tartutaan.
No niin, taas se alkoi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/annanystrom/?hl=fi
Siinä.
Tunnetko Annan vai onko luonnepuoli sulle täysin yhdentekevä?
Siksi se onkin UNELMA nainen. Oikea nainen voi sitten ollakin jotain muuta.