Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö Sinä Jari Sillanpään konserttiin??

Vierailija
21.11.2019 |

Oikeusjuttu taas tulossa, vaikuttaako päätökseesi??

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin. Eikös se oo vielä epäselvää onko edes syyllistynyt mihinkään hyväksikäyttöön?

Materiaali löytyi hänen koneeltaan ja kamerasta. On aika epäuskottavaa että ei olisi hänen itsensä hankkimaa materiaalia, mutta vaikka ei olisikaan, en halua tukea rahallisesti henkilöä joka järjestää juhlia niille henkilöille jotka näitä katselee. Samaan osoitteeseen ne rahat joka tapauksessa silloin menee, eli hyväksikäyttäjille.

Vierailija
22/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taatusti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt joskus, mutta enää en menisi. En pystyisi katsomaan häntä. Enkä halua tukea hänen toimintaansa. Joku raja.

Vierailija
24/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. NIIIIN taitava laulaja hän ei ole, että tukisin hänen huume/pedohommiaan.

Vierailija
25/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Kaikki konsertit olisi joka tapauksessa pitänyt perua siihen asti, että juttu selviää. Nyt on kyse sen verran vakavasta syytteestä.

Vierailija
26/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkolta nolo veto perua Sillanpään keikat. Kirkkohan nyt on perinteisesti se pedoin organisaatio suomessa, ja Sillanpäällä ilmeisesti vaan jotain outoa rautalangasta väännettyä digi pedoilua, jota hän itse ei ole välttämättä edes tehnyt, vaan joku muu voi olla syyllinen.

Niin ja jos kirkko ei olisi perunut, niin irvileuat ois vaan irvistelleet että siinä se pedofiiliyhteisö vaan ottaa toisen pedofiilin keikalle, heh heh hee. Todennäköisesti myös sinäkin olisit tehnyt juuri niin.

Vierailija
27/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusjuttu ei vaikuta, en ole koskaan käynyt enkä ole menossa. Ei ole minun musiikkigenreäni.

Vierailija
28/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että on kaveerannut sellaisen kanssa, silloin on hyväksynyt lasten seksuaalisen hyväksikäytön.

En menisi.

Vierailija
29/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ihmettelen jos voi esii tyä Finlandia talossa jos on vielä ehdonalaisessa.

Jari on hyvä laulaja ja esiintyjä mutta älkää rahoittako huumebisnestä.

Avaatko  vielä tarkemmin näitä Sillanpään huumebisneksiä? Taidat olla ainoa joka edes tietää noista.

Syötä nimi googleen, muuta ei tarvitse. Taidat olla ainoa, joka ei tiedä noista bisneksistä.

eri

Vierailija
30/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ihmettelen jos voi esii tyä Finlandia talossa jos on vielä ehdonalaisessa.

Jari on hyvä laulaja ja esiintyjä mutta älkää rahoittako huumebisnestä.

Avaatko  vielä tarkemmin näitä Sillanpään huumebisneksiä? Taidat olla ainoa joka edes tietää noista.

Syötä nimi googleen, muuta ei tarvitse. Taidat olla ainoa, joka ei tiedä noista bisneksistä.

eri

Edelleenkin, mistä bisneksistä?

Tiedossa kyllä on, että olet palstan debiilein älykääpiö, mutta näin debiili tuskin säkään voit olla.

Vierailija
31/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä jos se on ilmainen

Vierailija
32/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan usko Sillanpään syyttömyyteen. Hän pyöri porukassa, joka on syyllistynyt yhteen kaikkien aikojen karmivampaan seksirikosvyyhtiin. Huumeet tähän vielä päälle.

Vierailija
33/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en todellakaan usko Sillanpään syyttömyyteen. Hän pyöri porukassa, joka on syyllistynyt yhteen kaikkien aikojen karmivampaan seksirikosvyyhtiin. Huumeet tähän vielä päälle.

Onko tämä samaa vyyhtiä kuin se tapaus missä lapsi lopuksi murhataan videolla?

Vierailija
34/34 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä samaa vyyhtiä kuin se tapaus missä lapsi lopuksi murhataan videolla?

Samat suomalaiset äijät jotka kuvanneet ja levittäneet maailmalle väkivaltaista raakaa lapoa. Ja nämä saastat Siltsun asunnolla sexyorgioissa. Tämä jo riittää mulle mutta vielä Siltsulle syytteet lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä: ei niitä nosteta ellei oikeasti ole syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi