Salille puolikuntoisena
Voinko mennä salille vaikka on pientä nuhaa ja hengenahdistusta mutta muuten olo ok? Oli poskiontelotulehdus myös.
Kommentit (37)
Olen itsekin flunssassa mutten mä silti haluu lähtee vahingoittaa itteeni.. Ei auta vitutus eikä rehkiminen vaan lepo. Kyl tää tästä levon avulla menee. :) ap ålö ole tyhmä
Desinfioi sitten ne laitteet ja kaikki mihin kosket, ettet tartuta muita.
Ei. Sinne ei tarvi mennä muita tartuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Desinfioi sitten ne laitteet ja kaikki mihin kosket, ettet tartuta muita.
Pyyhitään. Ap
Teet kotona kehopainoliikkeitä sen mitä vointi sallii etkä mene tartuttamaan muita. Puolikuntoisena ei tarvitse tehdä painoilla.
Salille vaan älä näitä norsuja kuuntele
Olen 17v tyttö ja harrastan sählyä. Mietin et uskallanko mennä treeneihin kun on yskää joka on kuivaa ja vähän kurkkua aristaa
Joo,ainakin painoharjoitteluun; johonkin tosi intensiiviseen cardio-juttuun ehkä vähän varauksellisemmin, mutta painojen nostelu nyt on kropalle aika lailla pala kakkua.
17v tyttö, uskaltaa, uskaltaa. Tunnustelet sitten paikan päällä, jos ei tunnu hyvältä, mutta tod.näk. menee ihan hyvin.
En menisi urheilemaan vaikka olisi normaali olo. Kännit kyllä vedän olossa kuin olossa. T penkki urheilija
Miten päästä flunssasta eroon nopeasti.. Vituttaa tää lepäily.. Haluun urheilemaan. Kertokaa miten parantua nopeasti
Olen treenannut flunssassa eikä mitään ongelmia
Kurkunpää tulehdus voiko mennä urheilemaan
Mene vain. :)