en saa tyttöystävää koska olen liian älykäs
ja useat naiset on tyhmiä ja keskinkertaisuuksia, siksi en saa koska aina joku tyhmempi ihastuu muttei koskaan sellainen esim. Rachel Woodin näköinen progemuusikko-nainen ja urheilija ja 20-30 vuotta nuorempi
Kommentit (26)
Eli älä murehdi turhia. Muista, että deittaillessa naisille on tärkeintä millaisen olon mies saa aikaan, ei millainen mies itse on! Tärkeintä on olla hauska ( heitä vaikka vähän överiksi, naiset tykkää nauraa), rento ja rohkeasti hakea fyysistä kontaktia mieluiten ensi treffeillä. Pahinta on toimia samalla tavalla kuin kaverimiesten kanssa, ei naisia kiinnosta puhua treffeillä mistään syvällisestä vaan he haluavat nauraa, pitää hauskaa ja mahdollisesti harrastaa kuumaa seksiä. Tsemppiä!
Eikö älykäs voi toimia myös tyhmemmin? Hyväkuntoinenkin voi lenkkeillä hitaammalla vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Eli älä murehdi turhia. Muista, että deittaillessa naisille on tärkeintä millaisen olon mies saa aikaan, ei millainen mies itse on! Tärkeintä on olla hauska ( heitä vaikka vähän överiksi, naiset tykkää nauraa), rento ja rohkeasti hakea fyysistä kontaktia mieluiten ensi treffeillä. Pahinta on toimia samalla tavalla kuin kaverimiesten kanssa, ei naisia kiinnosta puhua treffeillä mistään syvällisestä vaan he haluavat nauraa, pitää hauskaa ja mahdollisesti harrastaa kuumaa seksiä. Tsemppiä!
Tämä on niin totta, ja harva tajuaa käyttää tuota deittimarkkinoilla. Tärkeintä on se, mikä olo toiselle tulee
Leikitään, että et ole trolli.
Vastaan sinulle: todella älykkäitä miehiä on vähän. Itseään älykkääksi mainostava mies on usein kaikkea muuta. Kyseessä lienee oma oletuksesi älykkyydestäsi.
Itse olen nainen, jonka täytyy peittää työn ulkopuolella älykkyytensä.
Minua lähinnä säälittää nämä tekoälykkäät akateemiset miehet, joiden kanssa ei pysty keskustelemaan vaikka avaruuden laajentumisesta yms.
Kuitenkin, jos mies on vaikka taitava kirvesmies, pystyn kuuntelemaan tuntikausia erilaisista liitoksista. Tai kalastaja, joka osaa selvittää minulle tajuttavasti, miten talvella saa verkon jään alle. Minä olen niin lumoutunut näistä jutuista, että ei tosikaan. Alansa asiantuntijat ovat ihania. Nämä miehet ovat yleensä ammattimiehiä, jotka eivät itse edes tajua, miten älykkäitä he ovat, he luulevat kaikkien tietävän nämä asiat.
Yleensä jokainen mies tai nainen on älykäs jossain, mutta ei kaikessa. Nämä besserwisserit tunnetaan ja ne lähinnä säälittävät minua.
Sama. Naiset kuulemma hakevat älykästä ja koulutettua miestä, mutta oikeasti he haluavat rentoa/helppoa yhdessä oloa ja komeaa ulkonäköä (Huom! Kuten iso osa miehistäkin).
Treffeillä jos haluat puhua edes jotain pinnallista politiikasta, historiasta tai filosofisista kysymyksistä niin heti tulee "page not found" - ilme, pirteä hymy ja aiheen vaihto enemmän arkipäivää koskeviin asioihin ( televisiosarjat, lemmikit, mitä on tehnyt viime lomalla, matkustelu..). Mitkä on myös ihan ok puheenaiheita. Usein on myös suoraan sanottu, että ei ymmärrä yhtään mistä puhun, vaikka kyseessä on ollut ihan yliopistossa opiskelevia naisia. Myös itse yliopistolla naispuolisten kavereiden jutut liikkuvat pääasiassa siinä, mitä on tehty poikaystävän kanssa, mitä aiotaan tehdä ja millaiset vaatteet proffalla oli päällä (:D).