Mies laittoi ranskikset uuniin FOLIOLLE!!!!
Miten voi olla niin vaikeaa aina kun pyydän apua ruuanlaitossa. Tekeekö ton tahallaan ettei tarvitsisi koskaan osallistua....
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Folioista irtoo myrkkyjä, varsinkin silloin jos se folio koskettaa toista metallia samaan aikaan.
tässäpä meillä oikein kemisti linjoilla - mitäs alumiinista irtoaa ? alumiinia? ja mihin ja miten
En minä tiedä kemia ei kiinnostanut kouluaikaan, seurustelu kylläkin :D Olerkuin mieheni tyhmine kysymyksieen joihin EN vastaa!
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan lapsille foliolla paistetuja ranuja!
Miksei? Folio on ihan yleinen elintarvikkeiden suoja-, pakkaus- ja paistomateriaali. Ei sitä muuten myytäisi elintarvikekäyttöön siinä leivinpaperin rinnalla jos ei sitä voisi ja saisi myös käyttää. Jos pelottaa ilman tietoa, kannattaa kietoa ajukoppa folioon ensimmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "ranu" tarkoittaa?
Se tarkoittaa pientä kansanryhmää, joka asuu Koillismaalla Ranua-nimisessä kunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Folio alle, öljyä ja ranut. Mikä tässä ei toimi?
Ei se folio ole edes oleellisesti leivinpaperia kalliimpaa.
Mikä ei toimi leivinpaperissa? Miksi pitää käyttää alumiinia maailmassa jossa metallit on loppumassa ja lapset jossain kolmannessa maassa työskentelee kaivoksilla ja kaatopaikoilla tonkimassa talteen?
Alumiini on maaperän yleisin alkuaine.
Ja tätähän täällä on näille yksinkertaisille haaskoille ja kotkille ihan turha selittää, ne kun eivät muutenkaan ymmärrä eivätkä tajua mistään tuon taivaallista. Noh, SAATTAAHAN se olla että alumiini ruuassa aiheuttaa Alzheimeria, mutta entäs sitten. Luiskahtaahan en paskat housuun vanhemmiten kuitenkin lopulta. Ei se ole mikään syy olla tekemättä ranuja foliolla.
Faktat haltuun kirjoitti:
Ketjun perusteella folio on parasta kietaista turbaaniksi pään ympärille useimpien.
Alumiini ei maailmasta ikinä lopu. Siitä ei irtoa myrkkyjä ranuihin. Se toimii oikein hyvin paistoalustana.
Ap:n ongelma on oma pinttynyt tapa ja kyvyttömyys hyväksyä eri näkemyksiä sekä puolisonsa kaltoinkohtelu. Tai todennäköisimmin perinteinen Porvoon tauti.
Mä olenkin edelläkävijä !
Mulla on jo vuosia ollut pikku firma, jonka puitteissa duunaan noita AlumiiniFolio Turbaaneja. Tosin mun päätuote on FolioHatut, ja niissä mä olenkin jo aika pätevä. Teen tilauksesta just sellaisen AlumiiniKotsan kuin asiakas haluaa. EIVÄTKÄ OLE HINNAN KIROISSA ! * vink * *vink *
FolioHattu.Com - Sinne ne foliot kaikki menneet on !
Ei missään tapauksessa foliolle ranuja! Lapset saa niistä metallia :((
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa foliolle ranuja! Lapset saa niistä metallia :((
Höpö höpö. Alumiinia käytetään yleisesti ruokien käsittelyyn ja pakkaukseen. Ei siitä mitään irtoa. Joku vahva happo voisi syövyttää metallia, mutta ei ranskikset ole syövyttäviä. Lopettakaa nyt jo tuo paskanpuhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa käyttää foliota!!!
Totta kai saa. Ei sitä mikään laki kiellä. Kuumassa paistamiseen se on paperia parempikin koska se ei pala eikä muuten tummu. Paperista irtoaa ruokaan karsinogeenejä jos se mustuu kuumassa uunissa.
kultsi34567 kirjoitti:
Joidenkin mielestä ne kuuluukin laittaa foliolle. Ei ymmärretä tai välitetä ympäristövaikutuksista tai jotain.
Mun mies on myös yksi noista toopeista joka ei jankkaamallakaan ymmärrä että ei sitä foliolle tarvitte laittaa. Monesta asiasta jaksan vetää herneet nenään mutta enää en näin monen yhdessäolovuoden jälkeen onneksi tästä.
Ei kun se folio kuuluu laittaa päähän ja moninkerroin - siitä ilmahörhelöiset erottaa muista humppaajista.
En käyttäisi folioa missään tapauksessa.
En kyllä laita foliolle kuin pakottavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Folio alle, öljyä ja ranut. Mikä tässä ei toimi?
Ei se folio ole edes oleellisesti leivinpaperia kalliimpaa.
Mikä ei toimi leivinpaperissa? Miksi pitää käyttää alumiinia maailmassa jossa metallit on loppumassa ja lapset jossain kolmannessa maassa työskentelee kaivoksilla ja kaatopaikoilla tonkimassa talteen?
Mistä maailmankaikkeudesta on alumiini loppumassa?
Ei ainakaan lapsille foliolla paistetuja ranuja!