Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käyttäisin tämän rahasumman viisaasti?

Vierailija
20.11.2019 |

Tuollainen summa tipahti tilille. Saako summan kasvamaan sijoittamalla tms? En tiedä ylimääräisestä rahasta mitään. Toisaalta en kyllä kaipaa mitään materiaa, tykkään elää yksinkertaisesti. Vuokrallakin on oikein hyvä elää. Kolmea lastani haluan muistaa ainakin. Itse olen jo 39-vuotias eukko jolla elämä takana masennuksen ja muiden vastoinkäymisten takia.

T. Yksinhuoltaja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa siis 75 000 euroa.

Ap

Vierailija
2/9 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen summa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt iso summa ole.

Vierailija
4/9 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi nyt iso summa ole.

Aha?

Ap

Vierailija
5/9 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset siis aikuisia jo? Laita alkupääomat kaikille asp-tilejä varten, jos jossain vaiheessa haluavat alkaa säästämään asuntoa varten? 

Vierailija
6/9 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se mulle. Olis just sopivasti ulosotossa olevien velkojen suuruinen.

Vierailija
7/9 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kuitenkin se asunto, vaikka vuokralla olisikin hyvä, jos et asu muuttotappiokunnassa tai maalla. Voit käyttää kuukausittain vuokraan menevän rahan oman varallisuutesi turvaamiseen. Ja ainahan siitä asunnosta pääsee eroon.

Vierailija
8/9 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin lapseni on jo aikuinen ja asuu omillaan poikakaverinsa kanssa. Hänelle ostin jo fiksun pikkuauton (käytetty, hinta 3000 e) työmatkoja varten. Kaksi muuta lasta ovat vasta pieniä alakoululaisia.

Ap

Vierailija
9/9 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että nykyhinnoilla ottamatta huomioon korotuksia maksaisit vuokraa seuraacan 20 vuoden aikana yhteensä jonkun 200 000 euroa. Jos ostat asunnon hyvällä käsirahalla, tuo on kaikki sinun omaa rahaasi 20 vuoden päästä, eikä vuokraisännän taskussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä