Mies laittoi ranskikset uuniin FOLIOLLE!!!!
Miten voi olla niin vaikeaa aina kun pyydän apua ruuanlaitossa. Tekeekö ton tahallaan ettei tarvitsisi koskaan osallistua....
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Folio alle, öljyä ja ranut. Mikä tässä ei toimi?
Ei se folio ole edes oleellisesti leivinpaperia kalliimpaa.
Mikä ei toimi leivinpaperissa? Miksi pitää käyttää alumiinia maailmassa jossa metallit on loppumassa ja lapset jossain kolmannessa maassa työskentelee kaivoksilla ja kaatopaikoilla tonkimassa talteen?
Voi luoja. Oletko tosissasi?
Olen. Mitäpä lottoat, meneekö toi rasvainen ranualumiini metallinkeräykseen vai sekajätteeseen av-perheessä?
Folio ei mene metallinkeräykseen, oli se rasvainen tai ei. Sekajätettä. Jos välttämättä haluaa foliotaan rasvailla, niin ennen sekajätteeseen laittoa voi enimmät rasvat pyyhkiä talouspaperiin, mikä puolestaan laitetaan biojätteeseen. T. Ohis
Niin kauan, kun ei pistä foliossa mikroon, ovat asiat kai vielä ihan hyvin?
Ei missään nimessä pidä syödä ranskalaisia jotka paistettu foliossa!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei toimi leivinpaperissa? Miksi pitää käyttää alumiinia maailmassa jossa metallit on loppumassa ja lapset jossain kolmannessa maassa työskentelee kaivoksilla ja kaatopaikoilla tonkimassa talteen?
Voi luoja. Oletko tosissasi?
Olen. Mitäpä lottoat, meneekö toi rasvainen ranualumiini metallinkeräykseen vai sekajätteeseen av-perheessä?
Folio ei mene metallinkeräykseen, oli se rasvainen tai ei. Sekajätettä. Jos välttämättä haluaa foliotaan rasvailla, niin ennen sekajätteeseen laittoa voi enimmät rasvat pyyhkiä talouspaperiin, mikä puolestaan laitetaan biojätteeseen. T. Ohis
Sori sori! Alumiinikannet (esim viilipurkin kannet) ja folio on kuin onkin metallijätettä, mulla oli vanhentunutta tietoa! (Itseasiassa meidän taloyhtiön roskakatoksessa on väärää tietoa, täytyypä ilmoittaa hallitukselle, että uusivat ohjeistuksen.) Jokin rupesi vaivaamaan asiassa kommentoinnin jälkeen, joten tarkistin asian ja huomasin olleeni väärässä. T. Ohis
Ketjun perusteella folio on parasta kietaista turbaaniksi pään ympärille useimpien.
Alumiini ei maailmasta ikinä lopu. Siitä ei irtoa myrkkyjä ranuihin. Se toimii oikein hyvin paistoalustana.
Ap:n ongelma on oma pinttynyt tapa ja kyvyttömyys hyväksyä eri näkemyksiä sekä puolisonsa kaltoinkohtelu. Tai todennäköisimmin perinteinen Porvoon tauti.
Nojaa mun sisko sai tulen kerran syttymään uuniin kun oli leivinpaperilla ranut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti aloituksessa kai oli että mies on tomppeli kun ei tee kuin vaimo ajattelee.
Aamen. Tänään viimeksi vaimo ärsyyntyi, kun en ymmärtänyt jotain hänen ohjeitaan. Itse ei jaksa selittää. Kun pikkasen tarkemmilla sanavalinnoilla päästäisiin samalle ymmärryksen tasolle, mut kun se selittäminen on välillä niin ylivoimaisen hankalaa :P on se rakas vaimo siitä huolimatta.
Mitä öljyä mies laittoi foliolle? 5W40?
Ruuan laitto ja ranut uuniin nyt ei vaan jotenkin sovi edes samaan lauseeseen.
Olikohan aloituksella muutakin pointtia kuin miettiä maailman metallivarantoja ja alumiinin syöpymistä hapamien tai suolaisten materiaalien läheisyydessä? Tai mitä rasvaa kannattaa käyttää ranujen teossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "ranu" tarkoittaa?
Ranskalainen peruna, joka keksittiin Belgiassa.
Sanan "ranu" käyttö osoittaa todella surkeaa kielenkäyttöä eli alhaista älykkyyttä. Samoin pakaste"ranujen" ostaminen, kun halvemmalla saa itse tehtynä parempia ja terveellisempiä. Näin. Tässä teille kasa herneitä, imekää nenäänne, te mielenpahoittajat joihin kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten folio toimi? Tuliko hyvät ranskalaiset?
Foliopaperi oli oikein maukasta, maiston pyynnöstäsi
ap
Eikö tää ole hevostalli.netin klassikkojuttu?
Vierailija kirjoitti:
Folioista irtoo myrkkyjä, varsinkin silloin jos se folio koskettaa toista metallia samaan aikaan.
tässäpä meillä oikein kemisti linjoilla - mitäs alumiinista irtoaa ? alumiinia? ja mihin ja miten
V itun URPOT!!!