Onko miehiä, jotka haluavat herkän ja naisellisen naisen puolisoksi?
Tuntuu, että jokainen mies haluaa vain sen hyvän tyypin, ns. hyvän jätkän vaimoksi?
Onko herkillä, hieman ujoilla ja naisellisilla naisilla, jotka haluavat olla jonkun vaimoja, kysyntää nykypäivänä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on naisellinen nainen, riippuu ihan siitä.
Eli millainen on naisellinen nainen?Minä koen olevani naisellinen nainen. Tykkään pukeutua kauniisti: suosin istuvia vaatteita, jotka korostaa parhaimpia puoliani. Tykkään hameista ja erityisesti housuista, jotka korostavat vyötäröä. Niitä on nykyään paljon saatavilla. Käytön usein korkokenkiä. Olen herkkä ja ujo. Harrastan taiteita ja kirjallisuutta. Minulla on vaaleat hiukset ja söpöt kasvot. Minusta kiinnostuu niin vanhat kuin nuoretkin miehet. Älykkäät miehet sytyttävät eniten.
Eli naisellisuus tarkoittaa samaa kuin kaunis.
Naisellisuus on siis ulkonäköön liittyvä asia.
Tykkään naisellisista naisista siis koska kauniit on aina iloa silmille toisin kuin rumat.No ei se ihan niin yksinkertaista ole. Taidat olla tyhmä, eikä saumaa meihin naisellisiin naisiin.
No mitä muuta se sitten on?
Naisellinen nainen on kaunis,pukeutuu naisten vaatteisiin ja meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli millainen on naisellinen nainen?Minä koen olevani naisellinen nainen. Tykkään pukeutua kauniisti: suosin istuvia vaatteita, jotka korostaa parhaimpia puoliani. Tykkään hameista ja erityisesti housuista, jotka korostavat vyötäröä. Niitä on nykyään paljon saatavilla. Käytön usein korkokenkiä. Olen herkkä ja ujo. Harrastan taiteita ja kirjallisuutta. Minulla on vaaleat hiukset ja söpöt kasvot. Minusta kiinnostuu niin vanhat kuin nuoretkin miehet. Älykkäät miehet sytyttävät eniten.
Tykkään naisellisista naisista siis koska kauniit on aina iloa silmille toisin kuin rumat.No ei se ihan niin yksinkertaista ole. Taidat olla tyhmä, eikä saumaa meihin naisellisiin naisiin.
Naisellinen nainen on kaunis,pukeutuu naisten vaatteisiin ja meikkaa.
Lue koko teksti. Siellä mainitaan myös sana älykkyys.
Eikös kaikki naiset ole omalla tavallaan herkkiä? Minulla olisi varmasti nainen jos minulla olisi tilat pitää ja ylläpitää hevosta. Vanhassa sanonnassa sanotaan, ettei jotakuta uskalla puhutella, kuin hevosen selästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen nainen on kaunis,pukeutuu naisten vaatteisiin ja meikkaa.Lue koko teksti. Siellä mainitaan myös sana älykkyys.
(eri) Siis häh? Sana "älykkyys" mainitaan, mutta ei naiseen itseensä liittyen. Ei tuo kun korosta perinteistä naisellisuuden määritelmää, että älyllisyys ei kuulu siihen vaan on miesten ominaisuus. Itsestäsi kerrot vain ulkonäöllisiä seikkoja.
"Herkkä" on aika laaja käsite. Herkkyys voi olla myös sitä, että suuttuu tai itkee joka asiasta. Naisen herkkyys miesten mielestä on tutkimuksieni mukaan sitä, että on tasainen ihminen, joka välillä söpöllä tavalla näyttää tunteita, mutta silittää vain miehen päätä silloinkin, kun oikeasti v ituttaa täysillä.
Tällä palstalla on enemmän naisellisia miehiä kuin naisellisia naisia. Paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Taala! Otan heita heti nelja!
t. Mohammed
Repesin tälle kommentille, musta huumori joskus tekee hyvää. Piristi mun ankeaa päivää.
No valtaosa miehistä varmaankin. Naisellisen varsinkin.
"Onko herkillä, hieman ujoilla ja naisellisilla naisilla, jotka haluavat olla jonkun vaimoja, kysyntää nykypäivänä?"
Kyllä on!
M
No ei se ihan niin yksinkertaista ole. Taidat olla tyhmä, eikä saumaa meihin naisellisiin naisiin.