Miten suhtaudut kun kaverisi tapailee hyvätuloista dilpomi-insinööriä, oletko kateellinen vai onnellinen kaverin puolesta?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut et ton ammatin ihmiset ois mulle epäsopivia😂😂😂emt, koska itekki voin ottaa rikkaan ja vielä sellasen jonka ammatti sopii mullekki.
Dippainssiksi valmistutaan ihan todella monelta tekniikan alalta tietotekniikasta laivanrakennukseen. Ootko oikeesti kuullu, että kaikki on sinulle epäsopivia?
Sanon kyllä,"jätä hyvä ihminen hyvän sään aikaan,muuten saat itkee.Pettyy".Niin nähty..se laulukin on kun Irwin..maisterin rinnalla haaveetkin haihtu".Aika paha niin oikeesti paha
Heh, yks kaveri meni semmoisen kanssa naimisiinkin!
Mun oma DI on ainakin niin ihana että toivoisin kaikille naisille sellaista. Tosin tuskin se on tutkintonimikkeestä kiinni.
Eipä oikeestaan, olen itse hyvätuloinen DI niin ei ole multa pois..
ihan sama. tein lapset tärkeilevän uramiehen kanssa. myöhemmin löysin rakkauden eri piireistä. parempi näin. diplomit sinne tai tänne.
En ajattele tuollaisia asioita. En olisi kade, koska jos se mies ei kaverini kanssa olisi, niin tuskin silloin(kaan) sitä miestä itse haluaisin, tai mies minulle siirtyisi, jos nuilla poikki menisi. Kaverin varakas mies ei ole minulta millään tavalla pois. Valitsen miehen vain molemminpuolisten tunteiden ja yhteensopivuuden perusteella, en tulojen.
Ainut, mistä välittäisin, olisi se, ovatko onnellisia, sopivatko yhteen, kohteleeko mies kaveriani hyvin. Muu on loppujen lopuksi merkityksetöntä.
Olen iloinen, koska olen itsekin Di, niin juteltavaa riittäisi.
Olen itse DI ja naimisissa DI:n kanssa. Suurin osa opiskeluaikaisista kavereista on naimisissa DI:n tai TkT:n kanssa. Mukava toki aina, kun syntyy sopivia pareja.