Miten suhtaudut kun kaverisi tapailee hyvätuloista dilpomi-insinööriä, oletko kateellinen vai onnellinen kaverin puolesta?
Kommentit (90)
Ainakin toivon, että edes tämä "dilpomi-insinööri" osaa kirjoittaa tittelinsä oikein.
Oon kuullut et ton ammatin ihmiset ois mulle epäsopivia😂😂😂emt, koska itekki voin ottaa rikkaan ja vielä sellasen jonka ammatti sopii mullekki.
Miten mun kaverin tapailut liittyy mun elämääni mitenkään? Voitko valaista ajatuskuviotasi kun en tajua sitä?
Missä hän olisi työssä? Olisivatko rakastuneita? Haluaisivatko samoja asioita? Matkustelisivatko? Missä asuisivat?
Vähän enemmän tarttis tietoja siitä tytöstä ennen kuin voin sanoa olisinko ksteellinen.
Onnellinen olisin varmasti jos vaan pariskuntakin on.
Säälittäisi lähinnä.
Teekkarit luulevat olevansa hauskoja jopa diploomiinsenjööreinä. :D
Näin keskituloisena diplomi-insinöörinä vastaan että evvk.
Luulen useimpien naisten olevan kateellisia
No oletko varma sen hyvistä tuloista? Mieheni on DI, mutta 50+ äijän palkka on suunnilleen sama kuin työuraansa aloittelevan AMK-insinööri poikamme...
No, olisin kateellinen, jos he ovat rakastuneita ja viihtyvät yhdessä. Tutkintohan ei sinänsä kerro ihmisestä paljonkaan.
Poikamme opiskelee dippainssiksi, mutta tuloista ei vielä ole tietoa...
En oo kateellinen kenenkään onnesta vaan toivon kaikille sitä, vaikka itse viihtyisinki yksin 😂
DI:t ja opettajat on tietyllä tapaa akateemisen maailman pohjasakkaa so that don't impress me much :D
Jos hän on mukava, olisin iloinen kaverin puolesta. Olen itse hyvätuloinen diplompi-insinööri ja mieheni myös, emmekä ole ollenkaan hassumpia.
Minua kiinnostaa vain omat tuloni
Se mistä mä olisin kateellinen olis, jos kaveri alkais tapailemaan mukavaa eläinlääkäriä.
Mikään ei ole niin sydäntä sulattavaa kuin mukava ja symppis eläinlääkärimies. 🥰
Jos heillä menee hyvin, ja tämä "dilpomi" on kunnon nainen, hyvä heille! Olen aina iloinen kun ihmiset löytää toisensa, ei rakkaus ole mikään itsestäänselvyys.
Iloinen jos heil menee hyvin. Insinöörit ja tippaversiot ei henkkoht makuuni yleensä nappaa, tykkään hipimmästä.
Dilpomi?
Aivan sama jos jotain dilpomi-inssiä tapailisi,tuskin se mikään diplomi-inssi kuitenkaan ole. Eikä kavereiden tapailut mulle kuulu.
En tietenkään olisi kateellinen, olen nykyiseen ihan tyytyväinen.
Olisin kateellinen korkeintaan, jos kaveri olisi hyvätuloinen diplomi-insinööri. Olen vain diplomi-insinööri.