Mitä sellaista mitä "kukaan ei enää käytä" sinulla on säännöllisesti käytössä?
Minulla paperikirjat kirjahyllyssä, cd- ja dvd-levyt, tassilliset kahvikupit.
Kommentit (129)
Mulla on työpuhelimena vanha nokialainen. Siis ihan näppäinpuhelin. Akku kestää yhdellä latauksella jopa 3 viikkoa.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vedettävä, pimputtava heilurikello olohuoneen seinällä. On ihan käytössä, eikä pelkästään koristeena.
Käytän aluhametta usein ja esiliinaa siivotetssa ja ruoanlaitossa. Joskus, jos on hienommat kuteet päällä ja salaatissa oliiviöljyä, saatan laittaa ruokaliinan kaulaan. Öljy tiputtaa kuitenkin ja ärsyttää, kun paitaan tulee tarha.
Kaupungilla vapaalla kun on syömässä ja vaateostoksilla yms tykkään nostaa jonkun tietyn summan rahaa itselleni käytettäväksi sen sijaan että käyttäisin korttia niikuin suurinosa nykyään. Pysyy helpommin siinä ettei osta turhaa tavaraa kämpän nurkkiin kun niitä on jo liikaa ja tulee hyvä olo jos huomaa että ei kuluttunutkaan kaikkia rahoja vaan voi sillä vaikka käydä esim hakemassa yhden arki illan iloksi pullon hyvää viiniä ja jotain parempaa herkkua.
Salaattilinko ja sauvasekoitin. Kumpaakin käytän useamman kerran viikossa
Mankeli.
Mies 60v.
Paperinen muistikirja
Minkkiturkki
Kaikki em. ovat käytännöllisiä ja mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ohi, mutta nauratti kuulemani kahden opiskelijan keskustelu siitä, kuinka mahdottoman kätevä väline rannekello on! :) Ja niinhän se on. Kunhan vielä löytäisi jostakin sellaisen version, minkä voi vetää ettei tarvitse pattereita uusia kaiken aikaa.
Vähän vastaava oli nero leimaus, että lippalakin lipan vii kääntää eteen, jolloin aurinko ei häikäise niin pahasti.
Alusmekko, sukkanauhaliivit ja sukat, esiliina, kangasservetit, käsikäyttöinen kahvimylly.
Täältä opittuja ainakin paperikirjat ja valurautapannu.
Mekaaniset kellothan ovat tehneet comebackin! :) Niitä saa uutena kellokaupoista, ei toki välttämättä edullisesti. Itselläni on pari vedettävää rannekelloa, molemmat tosin vanhoja. Toisen perin isoisältäni ja toisen ostin kellotapahtumasta.
Mitähän muuta "vanhanaikaista" minulla olisi käytössä...? No ainakin paperikalenteri ja päiväkirja. Ja kodin alkuperäinen keittiö ja kaikki kaapistot vuosimallia 1980. Ei ole ollut tarvetta tai kiinnostusta remontoida uutta tilalle.