Mitä sellaista mitä "kukaan ei enää käytä" sinulla on säännöllisesti käytössä?
Minulla paperikirjat kirjahyllyssä, cd- ja dvd-levyt, tassilliset kahvikupit.
Kommentit (129)
Käytän VAIN käteistä rahaa, mulla ei ole ollenkaan pankki ym. kortteja.
Lähetän edelleen kirjeitä ja postikortteja, vähintään muutaman joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Nurkkamallinen tietokonepöytä (oikeasti luin vasta jonkun iltapäivälehden jutun siitä, että näitä ei enää käytettäisi)
Clas Ohlsonilla on myytävänä myös puolikas (halkaistu) joulu(teko)kuusi, joka laitetaan seinää vasten ja se "säästää" tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nurkkamallinen tietokonepöytä (oikeasti luin vasta jonkun iltapäivälehden jutun siitä, että näitä ei enää käytettäisi)
Clas Ohlsonilla on myytävänä myös puolikas (halkaistu) joulu(teko)kuusi, joka laitetaan seinää vasten ja se "säästää" tilaa.
Heh, oli pakko googlettaa, kun en uskonut, mutta kyllähän siellä heidän sivuillaan sellainen on. Kiinnostaisi tosiaan tietää, mikä tuollaisten menekki on.
Miten tämä liittyi aiheeseen? Tekokuusia ei käytetä ja sinä käytät/harkitset käyttäväsi puolikasta? =D Oikeesti ei edes tarvitse liittyä aiheeseen. Pääasia, että sain jotenkin tiedon tällaisesta superkeksinnöstä!
- eri
Laitan aina hiustenpesun jälkeen papiljotit, en tiedä kuinka yleistä on nykyisin?
Syön välillä nakkeja. Guilty pleasure!
Teksti-TV:tä tulee käytettyä jatkuvasti. Sieltä vain yksinkertaisesti lukee päivän tärkeimmät uutiset ja urheilutulokset niin paljon helpommin ja vaivattomammin kuin netistä.
Vierailija kirjoitti:
Kankaiset nenäliinat. Nenän iho pysyy ehjänä pahimmassakin nuhassa.
Minua kiinnostaa tämä. Mulla tulee ainakin räkää niin paljon, että se kankainen nenäliina olisi kahden niistämisen jälkeen ihan märkä ja limainen. Siihen samaanko sitä muka sitten pyyhitään, ja pidetään välillä taskussa? Vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kankaiset nenäliinat. Nenän iho pysyy ehjänä pahimmassakin nuhassa.
Minua kiinnostaa tämä. Mulla tulee ainakin räkää niin paljon, että se kankainen nenäliina olisi kahden niistämisen jälkeen ihan märkä ja limainen. Siihen samaanko sitä muka sitten pyyhitään, ja pidetään välillä taskussa? Vai miten?
Minulla on niitä iso pino, mutta vaan pahimpina vilustumispäivinä menee enemmän kuin 2 liinaa ja sellaisina päivinä olen muutenkin niin kipeä ettei töihin ole asiaa. Muuten on riittää 1-2 per päivä, vaihdan aamulla puhtaat ja pesen muun pyykin mukana kerran viikossa.
Veitsien ja saksien teroitusvälineet.
Kammettava juustoraastin (siis käy toki porkkanoiden jne raastamiseen) jossa on kolme jalkaa 60-70-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Syön välillä nakkeja. Guilty pleasure!
Välillä kannattaa rohkeasti kokeilla myös HK Sinistä!
Kauluspaitoja, kukaan muu nainen lähipiirissäni ei tietääkseni käytä tänä päivänä enää
Samat kuin aloittajalla. Lisäksi C-kasettimankka, VHS-videot ja älytön kännykkä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjepaperia ja kiiltokuvia. Tykkään kirjoitella kirjeitä. Kiiltokuvia keräilen ja lähetän kummilapsille.
Kiiltokuvat on ihania! Lapsena ne glitterkiiltokuvat oli jotain ihan mahtavaa.
Harjakiharrin 80-luvulta.