Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ottaa silikonit?

Vierailija
20.11.2019 |

En pysty ymmärtämään.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon itsetunnon lisäksi itsekäs. Ihminen, jonka ajatukset pyörivät toistuvasti yhden ulkonäköseikan ympärillä ja joka kuvittelee ongelman korjaantuvan kehonmuokkauksella, vaikka vika on korvien välissä.

Ihminen, jolle paremmat tissit ovat niin tärkeitä, että haluaa ottaa terveysriskin (rintasyöpä ja imusolmukesyöpä) ja ottaa kehoonsa jotain sinne kuulumatonta.

Vierailija
42/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pään tyhjyyttä ei oikein voi täyttää, niin korvikkeeksi täytetään sitten tissejä.

Tässä hyvä esimerkki, siitä miten  monet naiset todellakin halveksivat toisten naisten silikooneja.

Hyvä kysymys olisi, että miksi?

En oikein keksi muita syitä, kun että ei olla tyytyväisiä itseensä niin arvostellaan muita tai sitten ehkä he kokevat ne naiset, joilla täytettä rinnoissa jotenkin uhkaksi itselleen.

Kyllähän miehet mielellään katsovat kauniita rintoja täytteillä tai ilman.

Tämä. Veikkaisin että suurin arvostelija ryhmä koostuu juurikin niistä, jotka eivät pidä omista rinnoistaan. Sitten kadehditaan, kun joku muu tekee asialle jotain ja miehetkin vielä tykkäävät.

Jopas oli kommentti. Niinhän sinä varmaankin tekisit, mutta kun kaikilla ei ole yhtä huono itsetunto kuin sinulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pään tyhjyyttä ei oikein voi täyttää, niin korvikkeeksi täytetään sitten tissejä.

Tässä hyvä esimerkki, siitä miten  monet naiset todellakin halveksivat toisten naisten silikooneja.

En oikein keksi muita syitä, kun että ei olla tyytyväisiä itseensä niin arvostellaan muita tai sitten ehkä he kokevat ne naiset, joilla täytettä rinnoissa jotenkin uhkaksi itselleen.

Tämä. Veikkaisin että suurin arvostelija ryhmä koostuu juurikin niistä, jotka eivät pidä omista rinnoistaan. Sitten kadehditaan, kun joku muu tekee asialle jotain ja miehetkin vielä tykkäävät.

Tykkäävätkö miehet? Minun tuntemani miehet yleisesti naureskelevat silikonien ottajille. Usein aika negatiivisessa mielessä, tai naureskelevat sille, että ei ne silikonit menoa paranna.

Vierailija
44/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonirinnat ottaa henkilö, joka on tyytyväinen itseensä jo ennen silareita, mutta haluaa ne omaksi ilokseen. Tai rintasyöpäpotilas. Tai transnainen.

Jaa siis että on tyytyväinen itseensä , mutta ottaa silti silikoobit, jotka saattavat aiheuttaa myös terveysriskejä. Jokin tuossa yhtälössä nyt mättää...

Mitä niillä sitten tehdään,kun ihan omaksi iloksi otetaan? Leikitäänkö niillä ja puristellaan implantteja?:D

Vierailija
45/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävätkö miehet? Minun tuntemani miehet yleisesti naureskelevat silikonien ottajille. Usein aika negatiivisessa mielessä, tai naureskelevat sille, että ei ne silikonit menoa paranna.

Niinhän ne sinulle esittevät niin kuin muillekin naisille, koska se nostaa heidän pisteitään naisten silmissä , joilla ei ole implantteja. Mutta kyllä miesten kesken sitten kuolataan kuitenkin niitä pimuja, joilla näyttävät silarit.

Vierailija
46/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voisin kommentoida ettei naisen silikoonirinnat oilsi mikään ongelma. Oikeastaan päin vastoin, jos riinat olivat ennen silikooneja rumat niin mieluummin katselen niitä kauniiksi tehtyjä rintoja.

Loppujen lopuksi miehille se estetiiikka nyt vaan on tärkein asia.

Vierailija
47/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voisin kommentoida ettei naisen silikoonirinnat oilsi mikään ongelma. Oikeastaan päin vastoin, jos riinat olivat ennen silikooneja rumat niin mieluummin katselen niitä kauniiksi tehtyjä rintoja.

Muttei kaikille miehille. Monille miehille myös esim. kauniit kasvot ovat tärkeämpi asia kuin leikellyt rinnat. Välillä olen itsekin ihmetellyt, että miksi esim. ei niin kaunis nainen ottaa silarit, vaikka naama kannattaisi mielummin korjata jos miehiä on tarkoitus miellyttää.

Vierailija
48/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imetin kaksi lasta, molempia vuoden. Ennen ensimmäistä raskautta minulla oli b-kuppi, pidin tavattomasti sekä rintojen koosta että muodosta. Kaksi raskautta ja imetykset myöhemmin rinnat olivat kuin tennispallot villasukissa - tosi kaunista muuten treenatussa kropassa.

Nyt minulla on ne kivat ja kauniit b-kupin rinnat siellä missä kuuluukin.

Mikset kokenut olevasi kaunis omilla rinnoillasi? Olisiko kyseessä kuitenkin enemmän pelko siitä, ettet kelpaa muille? Vai haluaisitko tehdä saman silti, vaikka olisit ainoa ihminen maan päällä? Kuka on määrittänyt, että raskauden jälkeen roikkuvammat rinnat olisivat ylipäätään rumat? Tai vaikkapa pienet rinnat? Surullista, että moni nainen ei ymmärrä näiden ihanteiden tulevan tietynlaisilta miehiltä. Huonon itsetunnon omaava ottaa takuulla silikonit todennäköisemmin. Silikonit ovat myös terveysriski.

Minä olin tyytymätön itseeni, niin minä tein päätöksen silikoneista. Mies pahastui kun kerroin päätöksestäni, hänelle olisin kyllä "kelvannut." Jos olisin halunnut "miellyttää miehiä" niin olisi voinut olla kannattavaa ottaa isommat rinnat, mutta tarkoitus oli miellyttää minua itseäni.

Ihmiset muuttavat ulkonäköään ollessaan itseensä tyytymättömiä, eivät siksi että jokin ulkopuolinen taho odottaa niin tapahtuvan. Toki, jos olisin saanut rintani alkuperäiseen kuntoon käymällä salilla niin totta kai olisin tehnyt niin, mutta tähän mennessä mikään saliohjelma ei nosta ja kiinteytä rintakudosta niin valitsin mielestäni hyvän vaihtoehdon.

Vierailija
49/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä joka ei ulkoa päin erota kuin huonosti arvailemalla kenellä naisella on ja kenellä luulatavammin ei ole silikonirinnat, niin en luultavasti ole paras vastaamaan mutta yritän. 

En usko, että on "vain" yhtä syytä tai perustetta ottaa silikonirintoja. On tavattoman helppoa tietysti haukkua naista pinnalliseksi. Mutta toisaalta, jos naisen omat rinnat ovat olleet aina pienet tai mahdollsiesi jopa poistettu kokonaan niin kyllä minä saatan ymmärtää, että joku nainen haluaisi saada itselleen "keinotekoiset" rinnat.

Kulttuurimme on halusimme tai emme, kuitenkin melko ulkonäkökeskeinen.  Harva luultavasi haluaa tulla huomatuksi tahtomattaan äärimmäsiyyden edustajana; kuten olla "se" nainen jolla ei ole juuri lainkaan ulkoisesti erottuvia rintoja, koska näin ny vain on, ai vaikka siksi, että ne on poistettu, jonkin (syöpä)kasvaimen seurauksena.

Tietenkään kaikkia naisia ei varmasti haittaisi olla ja elää loppuikänsä ilman erottuvia rintoja. Mutta osaa asia saattanee vaivata enemmänkin. 

Heman hämmentävää on, jos tai kun joku uskoo ja luulee, että hankkialla (tai yritämällä hankkia) tieynlaiset rinnat saattaisi saada muilta huomattavasti enemmän arvostusta ja kunnioitusta. Sen sijaan, että olennaisempana kokisi sen miten toimii ja käyttäytyy muutoin.  

Vaan kuten sanottu (länsimainen)kultuurimme on paljossa ulknäkökeskeinen. Ja tämän (ulkonäkökeskeisyyden) luultavasti huomannee parhaiten silloin kun itse ei koe ylittävänsä olettamaansa "ulkonäöllistä tasoa".

Tämän seurauksena on mahd. alkanut miettimään, miten tai kuinka vois tulla siinä hyväksytyksi(?)

Tällöin silikonirinnat voinevat olla yksi vaihtoehto yrittää hakea tukea ja apua itsensä hyväksymiseen .

Mutta pelkästään silikonirintojen avulla saada osakseen muiden hyväksyntä ja arvonantoa tuskin onnistuu.

Kyse lienee lopulta sitä  kykeenkö kelpuuttamaan ja hyväksymään itse omaa peilikuvaansa ja mien oimii (tai on oimimatta niiden hankkimisen jälkeen). - Tilannetta voisin yrittää verrata painon muutokseen. - Jos laihtuu (tai vaihoehtoisesti lihoisi) kymmeniä kiloja ulkoinen olemus muuttuisi toki. - Mutta palaako moni asia entisen kaltaiseksi, jos ja itse toimii niin kuin aina ennenkin? 

Onkin siis asioita joita voi yritää itse muuttaa kropassaan ja olemuksessan. Sitten on asioita, jotka on vain opittava hyväksymään tai ainakin tultava toimeen niiden kanssa mille ei voi. 

Jos jokin asia vaivaa ja häirtsee itseä loputtomasi ja tietää, että asialle voi,ainakin yrittää  tehdä jotain, niin miksei tekisi sen mitä voi; kuten hankkisi ne silikonirinnat? 

Sinkkumies

Vierailija
50/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muttei kaikille miehille. Monille miehille myös esim. kauniit kasvot ovat tärkeämpi asia kuin leikellyt rinnat. Välillä olen itsekin ihmetellyt, että miksi esim. ei niin kaunis nainen ottaa silarit, vaikka naama kannattaisi mielummin korjata jos miehiä on tarkoitus miellyttää.

Siksi ihmettelet, kun olet nainen. Rinnat luultavasti oli helpompi korjata kuin pärstä ja kyllähän rumakasvoisenkin naisen markkina-arvo nousee miesten silmissä, jos on hyvät rinnat.

Sitä paitsi eihän silarit ja kaunis naama ole mitenkään toisiaan poissulkeva asia.

Vierailija
51/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten miellyttäjä. Veikkaan että jos asuisi keskellä viidakkoa naisten kesken ilman peiliä, silareita ei otettaisi.

Vierailija
52/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ihmettelet, kun olet nainen. Rinnat luultavasti oli helpompi korjata kuin pärstä ja kyllähän rumakasvoisenkin naisen markkina-arvo nousee miesten silmissä, jos on hyvät rinnat.

Sitä paitsi eihän silarit ja kaunis naama ole mitenkään toisiaan poissulkeva asia.

Eli mielestäsi rumakasvoinen nainen ottaa silikonit usein nostaakseen tasoa miesten silmissä? Voi olla tottakin joidenkin kohdalla. Surullista, jos näin.

Vierailija
53/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti epävarmat ja ailahtelevaiset. Mielenterveysongelmia, itsemurhia, alkoholin ja huumeiden väärinkäyttäjiä on silikotissississä enemmän kuin muissa.

Vierailija
54/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen kuullut monen miehen suusta.

Vierailija
55/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten miellyttäjä. Veikkaan että jos asuisi keskellä viidakkoa naisten kesken ilman peiliä, silareita ei otettaisi.

Mulla on silarit ja voin myöntää että suurin syy siihen oli että näyttäisin miesten silmissä haluttavalta. Olen ollut tyytyväinen kyllä lopputulokseen niin ulkonäöllisesti kuin seurauksiinkin.

Silareitten ottamisen jälkeen mulla on ollut paljon enemmän valinnan varaa miehistä.

Nyt jo tosin olen naimisissa, mies on komea ja varakas.

Vierailija
56/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin siks, koska mulla ei toinen rinta kasvanut ollenkaan. Toinen oli aa kuppi ja toinen d kuppi. Kunnallisella korjattiin ja tehtiin korjausleikkaus. Kiitos teille haukkujille, tulee hyvä mieli!

Vierailija
57/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka syystä tai toisesta ei ole tyytyväinen rintoihinsa. Kai ilmapallot rinnuksilla on joistakin paremmat.

Vierailija
58/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten varmaan voisin ottaa, mutta leikkausriskit, komplikaatiot, rintasyövän diagnosoinnin vaikeutuminen ja silikonien uusintaleikkaukset hidastavat.

Miesten miellyttämiseksi en tätä osaa mieltää, ei niitä kukaan muu ole näkemässä paitsi minä.

Vierailija
59/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä nouse markkina-arvo silikonien myötä. Ehkä tissien osalta, mutta henkinen markkina-arvo laskee.

Vierailija
60/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Mulla on moni ystävä tuttavapiirissä ottanut. Ihan tavallisia keski-ikäisiä naisia.

Kun rinnat on levähtäneet imetyksen jälkeen, halutaan rinnat takaisin oikealle paikalle. Kyse ei ole koosta vaan siitä muodosta ja kiinteydestä. Onhan sellaiset roikkuvat pussit aika kamalat. Jos asian saa fiksattua muutamalla tonnilla, niin why the hell not.

Implantithan eivät siis kohota rintoja kuin poikkeustapauksissa (jos rinta on sen muotoinen, että "paino" on melko alhaalla, mutta nänni on vielä ylhäällä; ja se implantti pitää asentaa tietyllä tavalla). Muussa tapauksessa pitää tehdä kohotusleikkaus, mistä jää vielä nykyään isot arvet, ja mikä yleensä tietysti pienentää rintoja kun ylimääräistä kudosta leikataan pois. Moni toki ottaa sekä kohotuksen että implantit samalla vaivalla - mikä ettei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi