Millainen nainen ottaa silikonit?
Kommentit (92)
Pään tyhjyyttä ei oikein voi täyttää, niin korvikkeeksi täytetään sitten tissejä.
Nainen joka haluaa isommat rinnat. Syitä siihen on tietysti monia.
Mä en ole missään huomannut, että silikoneja halveksittaisiin. En kerta kaikkiaan missään.
Onkohan tuollainen yleistä jossain uskispiireissä vai missä, kun minä en ole moiseen törmännyt?
Moni ottaa silarit rintasyövän jälkeen. Ja ihan veronmaksajien rahoilla jopa. Halveksitaanko heitäkin?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Imetin kaksi lasta, molempia vuoden. Ennen ensimmäistä raskautta minulla oli b-kuppi, pidin tavattomasti sekä rintojen koosta että muodosta. Kaksi raskautta ja imetykset myöhemmin rinnat olivat kuin tennispallot villasukissa - tosi kaunista muuten treenatussa kropassa.
Nyt minulla on ne kivat ja kauniit b-kupin rinnat siellä missä kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Pään tyhjyyttä ei oikein voi täyttää, niin korvikkeeksi täytetään sitten tissejä.
Tässä hyvä esimerkki, siitä miten monet naiset todellakin halveksivat toisten naisten silikooneja.
Hyvä kysymys olisi, että miksi?
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen.
Miksi pitää olla pinnallinen? Voihan sitä olla vaikka millä lailla henkisiä puolia, älykkyyttä ja muuta ihannoiva ihminen, joka kuitenkin pitää myös esteettisistä asioista? Ei nämä navassa roikkuvat tissit ole enää ihan kamalan esteettiset, eivätkä edes mukavat kun ne pitää rullata liiveihin.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Mä en ole missään huomannut, että silikoneja halveksittaisiin. En kerta kaikkiaan missään.
Onkohan tuollainen yleistä jossain uskispiireissä vai missä, kun minä en ole moiseen törmännyt?
Moni ottaa silarit rintasyövän jälkeen. Ja ihan veronmaksajien rahoilla jopa. Halveksitaanko heitäkin?
Ei tarvitse, kun vähän skrollata ylös päin niin se näkyy.
Esim tämä kommentti:
''Pään tyhjyyttä ei oikein voi täyttää, niin korvikkeeksi täytetään sitten tissejä.''
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki, siitä miten monet naiset todellakin halveksivat toisten naisten silikooneja.
Miksi miehet nauraa toisten miesten tupee-irtotukille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein keksi muita syitä, kun että ei olla tyytyväisiä itseensä niin arvostellaan muita tai sitten ehkä he kokevat ne naiset, joilla täytettä rinnoissa jotenkin uhkaksi itselleen.
Kyllähän miehet mielellään katsovat kauniita rintoja täytteillä tai ilman.
Leikkaus on aina riski terveydelle. Turhia leikkauksia pitäisi välttää viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Imetin kaksi lasta, molempia vuoden. Ennen ensimmäistä raskautta minulla oli b-kuppi, pidin tavattomasti sekä rintojen koosta että muodosta. Kaksi raskautta ja imetykset myöhemmin rinnat olivat kuin tennispallot villasukissa - tosi kaunista muuten treenatussa kropassa.
Mikset kokenut olevasi kaunis omilla rinnoillasi? Olisiko kyseessä kuitenkin enemmän pelko siitä, ettet kelpaa muille? Vai haluaisitko tehdä saman silti, vaikka olisit ainoa ihminen maan päällä? Kuka on määrittänyt, että raskauden jälkeen roikkuvammat rinnat olisivat ylipäätään rumat? Tai vaikkapa pienet rinnat? Surullista, että moni nainen ei ymmärrä näiden ihanteiden tulevan tietynlaisilta miehiltä. Huonon itsetunnon omaava ottaa takuulla silikonit todennäköisemmin. Silikonit ovat myös terveysriski.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eiväthän implanttit koskaan ole sama kuin ne aidot rinnat.
Eroja on monia jo ihan siitä lähtien että implantit ovat vierasesine joka asennetaan rintakehääsi, niitä myös suositellaan vaihdettavaksi tietyn ajan jäkeen tosin kuin aitoja rintoja.
Useamman lapsen äiti jolle jää jäljelle tyhjät ruttuset lätkät.
Silikonirinnat ottaa henkilö, joka on tyytyväinen itseensä jo ennen silareita, mutta haluaa ne omaksi ilokseen. Tai rintasyöpäpotilas. Tai transnainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein keksi muita syitä, kun että ei olla tyytyväisiä itseensä niin arvostellaan muita tai sitten ehkä he kokevat ne naiset, joilla täytettä rinnoissa jotenkin uhkaksi itselleen.
Kyllähän miehet mielellään katsovat kauniita rintoja täytteillä tai ilman.
Tämä. Veikkaisin että suurin arvostelija ryhmä koostuu juurikin niistä, jotka eivät pidä omista rinnoistaan. Sitten kadehditaan, kun joku muu tekee asialle jotain ja miehetkin vielä tykkäävät.
Ei kaikki silarit ole niitä hirveitä kannuja, vaan ihan maltillisen kokoisia. Kannattaa kyllä miettiä jos suvussa on rintasyöpää.