Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ottaa silikonit?

Vierailija
20.11.2019 |

En pysty ymmärtämään.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin siks, koska mulla ei toinen rinta kasvanut ollenkaan. Toinen oli aa kuppi ja toinen d kuppi. Kunnallisella korjattiin ja tehtiin korjausleikkaus. Kiitos teille haukkujille, tulee hyvä mieli!

On hiukkasen eri asia korjata fyysisiä poikkeavuuksia, kuin parannella ulkonäköä. Voi verrata vaikkapa proteesiin.

Jos sinulta puuttuu käsi, jalka, tissi tai jokin, on hyvin loogista ja hyväksyttävää korjata asia, mutta jos asennetaan silikonit, koska ”tissit vähän roikkuu imetyksen jäljiltä ja ovat liian pienet” on asia kokonaan toinen = kertoo ihmisestä ihan toista tarinaa.

Tuo, onko asia hoidettu kunnallisella vai yksityisellä, kertoo jo oleellisen. Kunnallisella korjataan fyysisiä asioita, jotka syystä tai toisesta ovat menneet vikaan, yksityisellä plastiikkakirurgi parantelee pinnallisella näkökulmalla.

Vierailija
62/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imetin kaksi lasta, molempia vuoden. Ennen ensimmäistä raskautta minulla oli b-kuppi, pidin tavattomasti sekä rintojen koosta että muodosta. Kaksi raskautta ja imetykset myöhemmin rinnat olivat kuin tennispallot villasukissa - tosi kaunista muuten treenatussa kropassa.

Nyt minulla on ne kivat ja kauniit b-kupin rinnat siellä missä kuuluukin.

Mutta eiväthän implanttit koskaan ole sama kuin ne aidot rinnat.

Eroja on monia jo ihan siitä lähtien että implantit ovat vierasesine joka asennetaan rintakehääsi, niitä myös suositellaan vaihdettavaksi tietyn ajan jäkeen tosin kuin aitoja rintoja.

Tämän vuoksi nykyään moni rintaleikkaus tehdään potilaan omalla rasvalla. Ei tule vierasesineitä, ei vaihtoleikkauksia ja yhtä hyvät kuin ”tavistissit”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikonirinnat ottaa henkilö, joka on tyytyväinen itseensä jo ennen silareita, mutta haluaa ne omaksi ilokseen. Tai rintasyöpäpotilas. Tai transnainen.

Jaa siis että on tyytyväinen itseensä , mutta ottaa silti silikoobit, jotka saattavat aiheuttaa myös terveysriskejä. Jokin tuossa yhtälössä nyt mättää...

Mitä niillä sitten tehdään,kun ihan omaksi iloksi otetaan? Leikitäänkö niillä ja puristellaan implantteja?:D

No minä haluaisin ihan omaksi ilokseni. En minä nykyisiäkään tissejäni puristele. Haluaisin tissit jotka sopivat paremmin liiveihin ja vaatteisiin, sellaiset jotka näyttäisivät kivalle ilman vaatteitakin kun näen itseni kylppärin peilistä. Sellaiset jotka eivät valu jatkuvasti liivien sivuista tai alta karkuun kun liikun. Mitä pahaa siinä on? Miten keneltäkään on pois jos teetän _omille rinnoilleni_ jotain? Ja toki nykyaikaisempaa ja turvallisempaa on ottaa tuota omaa rasvaa.

Vierailija
64/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky.

Vierailija
65/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otin siks, koska mulla ei toinen rinta kasvanut ollenkaan. Toinen oli aa kuppi ja toinen d kuppi. Kunnallisella korjattiin ja tehtiin korjausleikkaus. Kiitos teille haukkujille, tulee hyvä mieli!

On hiukkasen eri asia korjata fyysisiä poikkeavuuksia, kuin parannella ulkonäköä. Voi verrata vaikkapa proteesiin.

Jos sinulta puuttuu käsi, jalka, tissi tai jokin, on hyvin loogista ja hyväksyttävää korjata asia, mutta jos asennetaan silikonit, koska ”tissit vähän roikkuu imetyksen jäljiltä ja ovat liian pienet” on asia kokonaan toinen = kertoo ihmisestä ihan toista tarinaa.

Tuo, onko asia hoidettu kunnallisella vai yksityisellä, kertoo jo oleellisen. Kunnallisella korjataan fyysisiä asioita, jotka syystä tai toisesta ovat menneet vikaan, yksityisellä plastiikkakirurgi parantelee pinnallisella näkökulmalla.

Minkälaista tarinaa?

Minun mielestäni asenne kauneuskirurgiaa kohtaan on oudon puritaaninen. Jos ei ole itsessään johonkin tyytyväinen, ja se on mahdollista korjata, minkä hemmetin sädekehän sillä saa, että tyytyy olemaan mielestään rumempi kuin voisi olla?

Joskus se on vikatikki tai menee överiksi, mikä on valitettavaa. Mutta yhtä usein tai jopa useammin operaatio onnistuu, eikä kukaan ulkopuolinen huomaisi lopputuloksessa mitään outoa. Onko se siis paheksuttavaa vain silloin, kun lopputulos pistää silmään? Vähän kuin tyrkkymeikki vs. luonnollisen näköinen meikki, jossa on usein sama määrä tuotteita naamassa?

Huom. selvennetään, että en pidä pieniä rintoja rumina, enkä ole ottamassa silareita - itselläni on sen verran liikaa luomurintojakin, että minun usein oletetaan ottaneen överi-implantit. On aika jännä olla tästä näkökulmasta noiden ennakkoluulojen kohteena.

Vierailija
66/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ottaisi silikoneja, mutta omaa rasvaani voisin ottaa rintoihini, kun joskus alkavat roikkua tai menettävät sisältönsä.

Vierailija
67/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ymmärtänyt oikein, että rasvansiirto ei aina ole pysyvä lopputulos, vaan rasva pyrkii poistumaan rinnoista?

Vierailija
68/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä. en pysty ymmärtämään kuinka joku menee vapaaehtoisesti leikeltäväksi. uhkaa omaa terveyttään ja lopputulos on järkyttävän ruma. lisäksi vielä maksaa siitä. huhhuh.

itse joudun rintasyövän takia leikkaukseen ensi viikolla, tekisin mitä vaan ettei tarvitsisi joutua veitsen alle.

eli edelleen vastaus on: tyhmä nainen ottaa silikonit.

Vierailija
69/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap et oikein ymmärrä?

Varmaan ihan normaali nainen voi ottaa silikonit.

Ja varmaan ihan normaali mies voi ottaa silikonit myös.

t. normaali mies

Vierailija
70/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää ja naiset halveksii.

Eli varmaankin miesten metsästyksessä auttavat.

Itse asiassa iso osa miehistä suosii luomuja. 

Vierailija
71/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja lisäksi jos nainen näyttää siltä että se on erityisen paljon "panostanut" ulkonäköönsä, siis esim hankkinut silikonit, niin kyllä se on iso varoitusmerkki miehelle siitä että se nainen saattaa olla pahasti pihalla eli siitä kannattaa pysyä kaukana. Baarissa toki moni tollo saattaa kilvan houkutella silikonibimboa sänkyyn mutta ei kukaan siihen bimboon oikeasti tahdo tutustua.

Vierailija
72/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja lisäksi jos nainen näyttää siltä että se on erityisen paljon "panostanut" ulkonäköönsä, siis esim hankkinut silikonit, niin kyllä se on iso varoitusmerkki miehelle siitä että se nainen saattaa olla pahasti pihalla eli siitä kannattaa pysyä kaukana. Baarissa toki moni tollo saattaa kilvan houkutella silikonibimboa sänkyyn mutta ei kukaan siihen bimboon oikeasti tahdo tutustua.

Niin eihän maisakaan ole löytänyt pitempiaikasta seuraa vai miten se oli?

Naimisissa olevan miehenkin vielä vamppasi;)

Vierailija
73/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtovat kyllä, ei tarvitse kuin vähän uutisia lukea niin sen huomaa, mutta jos sinua helpottaa ajatella että asia olisi noin niin eipä se ole keneltäkään pois.

Vierailija
74/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes halua isoja rintoja, haluan vain normaalin näköiset rinnat. Sitten kun oot rintojesi vuoksi kokenut aika paljon yleisissä suihkuissa tuijottelua, inhoavia katseita seksikumppaneilta ja jokaisen paidan ja rintaliivien sopimattomuutta niin ymmärrät huomattavasti paremmin. Lisäksi omat rintani ovat vain aivan järkyttävän rumat, rasvakudosta on hyvin vähän ja se on todella löysää. Rinnan leveys on arviolta 2cm, josta nänni vie koko leveyden. Nännit eivät ole koskaan osoittaneet muualle, kuin suoraan lattiaan. Minulle riittää sellainen korjaus, jossa rintani ovat normaalimuotoiset ja pienet, ei todellakaan tarvitse olla edes B-kuppia isommat. Kunhan on edes vähän pyöreyttä. 

Vierailija
75/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin suuri meriitti. Silikonibimbosektorilla ehkä valtava saavutus 😂

Vierailija
76/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtovat kyllä, ei tarvitse kuin vähän uutisia lukea niin sen huomaa, mutta jos sinua helpottaa ajatella että asia olisi noin niin eipä se ole keneltäkään pois.

Eri asia sitten kuinka pitkäksi aikaa...

Vierailija
77/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin ja olen todella tyytyväinen 👌 koko D, nätit ovat. Imetysten jälkeen olivat pelkät pussit. Eivät ole enää! Ja itsetunto oli ja on hyvä ja koulutustakin riittää ja ihan itse maksoinko nämä vielä. Kateellisten puhetta haukkuminen

Vierailija
78/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt mikään meriitti välttämättä ole, mutta laitoin sen siihen todistaakseni yllä olevan kirjoittajan olevan väärässä.

Vierailija
79/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin ja olen todella tyytyväinen 👌 koko D, nätit ovat. Imetysten jälkeen olivat pelkät pussit. Eivät ole enää! Ja itsetunto oli ja on hyvä ja koulutustakin riittää ja ihan itse maksoinko nämä vielä. Kateellisten puhetta haukkuminen

Minulla luonnolliset isot E-kokoiset rinnat joten kateellinen en ole, en vain ymmärrä miksi joku haluaa ottaa terveysriskejä feikkirintojen vuoksi ja syytää rahaa uusintaleikkauksiin. Kukin tavallaan. Itsetuntoa ja koulutusta löytyy myös täältä.

Vierailija
80/92 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt mikään meriitti välttämättä ole, mutta laitoin sen siihen todistaakseni yllä olevan kirjoittajan olevan väärässä.

Ja tämä meriittisuhdehan on kestänytkin jo... pari kuukautta. Kyllä nyt jo hääkellot pettäjille kumajaa... 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi