Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuiset 2020

20.11.2019 |

Eilen plussattu pieni ylläripylläri ajatuksella ei se kerrasta tuu kun kierrot sahaa 42-65 ja neljäs raskaus se sitten alkoi kerta laakista 😄 mutta innoissaan ollaan jos tää kaveri matkassa pysyy la 1.8 viime menkoista laskettuna jos kierto sen 42 mutta saa sitte nähä onko heinäkuu vai elokuu lopullinen laskettu aika :) ennestään kotona on tytöt -11 ja -13 ja poika -18 syntyneet kesälapset ja samaa tuttua kaavaa neljännen kanssa 😄 ja itse 29v :) oireista sen verran että nännit arat mutta imetän vielä niin en siitä osannut ajatella että raskaana oltas ja viluttaa mutta oon muutenkin vilukissa. Viime viikolla jo ajattelin että menkat mutta tulikin vain kerran pyyhkiessä ja sit mietin ovulaatio vuotoa mutta mitä todennäköisimmin se olikin kiinnittymis vuotoa 😁

Kommentit (43)

41/43 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käyty varhaisultrassa ja kaikki tällä erää ok. Viikkoja arvioitiin nyt mittojen perusteella 6+2, itse olin laskenut 6+4 eli voisi olla sittenkin syyskuun vauva tulossa, rajoille menee. Noh, pysyn elokuisten matkassa nyt ainakin 12 viikolle saakka, kunnes selviää taas lisää 😊

Mutta helpotti kyllä, kun kaikki näytti siltä kuin piti ja pieni syke lepatti. Siis Satsuma ihan kuulit sykkeen? 😯 Luulin, ettei sitä vielä näin ajoissa voi kuulla, nähdä vain. Me siis nähtiin sen vilkkuvan ruudulla. Mutta hienoa, jos pääsit ihan kuulemaan sen jo nyt.

Laitoin sulle Behm kaveripyyntöä Facessa, tulisin mukaan ryhmään, jos sinne vielä mahtuu 😊

42/43 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi-Leena88, huippua että teilläkin kaikki kunnossa! 😊 Juu se kätilö laittoi "äänet päälle" ihan että JOS nyt sattuis jotain kuulumaankin, ja kuuluikin sit yllättävän selkeästi. Ja ultra tehtiin vieläpä vatsan päältä. Niillä oli aika uudenaikaiset systeemit ja ois katottu siis myös alakautta jos ei ois alkanu näkyy mitään päältä päin.

Mulla on pahoinvointi alkanu nyt ihan toden teolla haitata elämää. Aamulla oli jo lähellä että laatta lentää.. Hirvittää että kuin pahaksi yltyy, kokemusta kun ei ennestään oo. Tosi monia ruokia on jo joutunu välttämään kun ei vaan saa alas. Ja yli kolmen tunnin taukoa päivällä ei pysty pitämään syömisistä, tulee heti tajuton nälkä ja hyvin pian alkaa heikottaa. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/43 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö otatte mukaan uusia? Olen parikymppinen nainen, toinen raskaus nyt rv 9+6. Viimeksi odottaessa muodostui tärkeäksi vertaistuki, ja meillä on yhä Facebookissa aktiivinen ryhmä joten olisi ihanaa saada taas jutella ihmisten kanssa jotka ovat suunnilleen samassa vaiheessa raskautta menossa😊 minä olisin myös kiinnostunut liittymään fb-ryhmään!