Elokuiset 2020
Eilen plussattu pieni ylläripylläri ajatuksella ei se kerrasta tuu kun kierrot sahaa 42-65 ja neljäs raskaus se sitten alkoi kerta laakista 😄 mutta innoissaan ollaan jos tää kaveri matkassa pysyy la 1.8 viime menkoista laskettuna jos kierto sen 42 mutta saa sitte nähä onko heinäkuu vai elokuu lopullinen laskettu aika :) ennestään kotona on tytöt -11 ja -13 ja poika -18 syntyneet kesälapset ja samaa tuttua kaavaa neljännen kanssa 😄 ja itse 29v :) oireista sen verran että nännit arat mutta imetän vielä niin en siitä osannut ajatella että raskaana oltas ja viluttaa mutta oon muutenkin vilukissa. Viime viikolla jo ajattelin että menkat mutta tulikin vain kerran pyyhkiessä ja sit mietin ovulaatio vuotoa mutta mitä todennäköisimmin se olikin kiinnittymis vuotoa 😁
Kommentit (43)
Hei vaan! Minä myös plussasin tänään kp27/28 ja laskettu aika olisi 11.8. Hauska sattuma koska meidän keskimmäisen la oli myös sama päivä 😊 Meillä on lapset syntyneet -09, -11 ja -17 eli nelosta odotan. Yritystä on takana 8kk. Tänään plussaviiva oli aika vaalea vielä niin pitänee vielä testata muutaman kerran toivoen että viiva vahvistuu.
Mulla ainakin olisi kiinnostusta fb-ryhmästä jos muitakin saadaan mukaan 👍
Mokka! Mä plussasin jo viikko sitten, ja nyt viikon sisällä varmistukseksi tehnyt 3 testiä joista kaikki selviä plussia. Mulla la osuis 3.8. Neuvola vasta muutaman viikon päästä.
Odotan mun ensimmäistäni, ja luultavasti tulen odottamaan ihan ypöyksin koska miehen suhtautuminen asiaan on huono, ainakin tähän asti. Mutta aika näyttää 😊
Mä olisin kans kiinnostunut fb-ryhmästä!
Heippa! Täälläkin odotellaan loppukesän lasta - jos tätä nyt vielä uskaltaa uskoa todeksi. Olen aina pitänyt itseäni suunnilleen lisääntymiskyvyttömänä ja sitten tärppäsikin jo kolmannesta kierrosta 😲
Minulla ikää 34, miehellä muutama vuosi vähemmän, ja esikoista odotetaan. Plussasin viikko sitten, ja nettilaskurin mukaan la on 3.8., mutta toki se varmasti vielä tarkentuu.
Neuvola on 30.12. ja eka ultra ilmeisesti joskus tammikuun lopulla. En tajua, miten jaksan odottaa siihen asti! Oletteko te muut miettineet varhaisultraa tai käyneet siellä aiemman raskauden yhteydessä?
Entä millaisia oireita teillä on? Itselläni oli ennen testin tekemistä vaikka mitä, mutta tällä hetkellä ainoa tavallisesta poikkeava juttu on kipeät ja valtaviksi paisuneet tissit 😅
Mikronorsu, meillä on sama la!
Itse varasin varhaisultran ensi viikoksi, 12.12. koska haluan nähdä että raskaus on oikeassa paikkaa ja kaikki hyvin ettei tarvii joulunpyhiä stressata kun eka virallinen ultra menee kuitenkin sinne ensi vuoden alkuun.
Mullakin oireet vähän vähentyneet nyt muutaman päivän aikana 🤔 sekin stressaa.. 😅
Vadelman, onpa hauskaa! Samassa rytmissä mennään sitten 😊 Itse olin aluksi ehdottomasti varhaisultraa vastaan, mutta nyt se on ruvennut kuitenkin houkuttamaan, kun tajusin ekan "oikean" ultran menevän noin pitkälle. Tarkoitus olisi jouluna kertoa vauvauutiset muutamille läheisille, mutta jotenkin pelottaa, että jos siellä kohdussa ei oikeasti olekaan mitään... Vähän hankalaa 🤔
Mikronorsu, menen myös senkin takia että tarkoitus kertoa jouluaattona läheisille ja haluan olla varma että kaikki on niinkun pitää ettei turhaa innostuta heitä 😊
Heippa! Myös täällä elokuinen, la 3.8 vaikka voi vielä tarkentua :) Plussasimme perjantaina ja myönnettäköön, jo lauantaina piti käydä varmistamassa lääkäriltä :D oli niin uutta ja ihmeellistä, esikoinen kyseessä. Ikää minulla 33v. Hän katsoi ultralla ja näkyi oikeassa paikassa oleva raskauspussi (vaikka näin alussa ei vielä välttämättä kuulemma edes näy mitään :) ) ja muutenkin oli kaikki ok. Neuvolan saimme vasta 3.1, mutta lääkäri sanoi että jos haluamme käydä ultrassa ennen sitä (mies ei päässyt nyt työmatkan vuoksi) niin parin viikon päästä näkyy sitten jo sikiökin ja sydänäänet kuuluvat.
Oireita ei ole ollut kauheasti, nyt tosin myös kuulostelee itseään jatkuvasti ja diagnosoi automaattisesti kaiken liittyvän raskauteen. Mutta sellaista lievää tunnetta mahassa, varsinkin oikealla ja kuulemma oikealla olevista munasarjoista on hedelmöittynyt ja liittyy siihen jos ymmärsin oikein ja vasen puoli saa nyt levätä. En ole aiheen asiantuntija, mutta jotenkin näin käsitin :D ja sitä ilmeisesti kohdun kasvusta liittyvää tunnetta mahassa. Lisäksi olen ollut hieman normaalia väsyneempi ja viluinen, tosin viluinen olen muutenkin. Facebook-ryhmässä myös mukana jos sellainen tulee :)
Minäkin nyt sitten varasin varhaisultran 23.12. 🙈
Mä olisin mukana facen ryhmässä!
:)
Oon tuolla heinäkuisissa kirjoitellut mutta LA taitaakin olla vasta 6.8 niin elokuiset sopisi kuitenkin paremmin. 😊
Eka plussa tuli 1,5viikkoa sitten ja myöhemmin viikkoja varmistelin CBn digitaalisella ja sillä sain elokuulle lasketun ajan kun oli epäselvää kummat menkat oli oikeat.
Oon reilu 30v ja 5.lapsi tulossa, 3 on kouluikäisiä ja kuopus syntynyt elokuussa 2018😊 eli pari vuotta tulee ikäeroa.
Oireita ei oikein ole ollut, pari päivää tosin hieman huonovointisuutta ja hajut tekee pahaa. Sekä paleltaa ja väsyttää...
Heippa! Täälläkin elokuinen tulossa, plussasin alkuviikolla ja nettilaskurin mukaan la olisi 9.8 :)
Oon 26-vuotias ja toinen lapsi tulossa. Esikoinen on 3-vuotias.
Oisin myös kiinnostunu fb ryhmästä
Moikka.
Täällä plussattiin jo kaksi viikkoa sitten ja la omien laskujen mukaan 2.8. Varhaisultran oon varannut ja se olisi 20.12 ja ensimmäinen neuvola 23pvä.
Meillä on uusperhe ja miehellä siis kolme lasta ja itselle tämä on ensimmäinen. Itse olen 26 vuotias.
Hellou!!
Täällä plussattu tiistaina vahva viiva kp 27/28.. laskettuaika on menkkojen mukaan 13.8 mut oon aika varma et nyt oli tosi lyhyt kierto kyseessä ja ovis ajoissa koska mies lähti työreissulle jo oisko ollu kp 11.. eli todella yllätyin että tästä kierrosta plussa.😊
Meillä ennestään 4lasta eli viides nyt tuloillaan.
Kuopus jo 5v eli taas on jännää pitkästä aikaa😊
Heippa! Täällä plussattu 25.11 kahden keskenmenon jälkeen, nyt jännityksellä odotetaan pysyykö kaveri kyydissä, hcg ainakin noussut todella mallikkaasti :) isosiskot -15 ja -18 syntyneet jo on! :) Laskettu aika näillä näkymin 8.8.2020
Kanaemo
Oi täällähän käy keskustelu vilkkaana! Minä ehdin jo liittyä heinäkuisten face ryhmään niin ei oo täällä näkyny mutta eilenpä kävin varhais ultrassa ja 3.8 on laskettu aika tälle pikkuselle 😊 tarrasukkia kaikille ❤
Ja oloja on ollut siitä 5+ viikosta huh.. eilen vaan kun olin siellä ultrassa ja vaavi olikin niin pieni niiin heräs pieni huoli kun loppuun asti mennyttä seksiä on se tasan 1 kerta enkä ainakaan ikinä ennen oo tullu keskeytetystä toki kerta se olis ensimmäinenkin mutta kun sekään seksi ei tähän täsmää.. ei auta kun odotella ja ajattelin uuden ultran pyytää että saan mielen rauhan että pieni kasvaa kun nyt jotenkin suuri pelko ettei kaikki oo hyvin.. toki vahva syke löytyi että kyllä siellä elossa ainakin vielä ollaan ❤
Ja mielellään minäkin liittyisin elokuisten fb ryhmään ❤
Mä hei loin ryhmän! Lisätkää facessa kaveriksi henkilö Annamaija Hennariikka jolla profiilikuvana raskausvatsa niin lisään halukkaita ryhmään?
Mä hyppäsin tänne tuolta heinäkuisista kun tänään varmistui että LA vasta 6.8.
Viidettä lasta täällä odotellaan ja aikamoista jännitystä nämä ekat viikot 😊🙈
Kävin tänään alkuraskauden ultrassa varmistamassa lasketun ajan. Sieltä löytyi pieni sykkeellinen alkio ihan oikeasta paikasta ja mittojen perusteella sekä menkoista laskettuna olisi tänään tasan 6+0. 😊
Hieman jännitti kun kätilö kutsui lääkärinkin katsomaan kun näki toisessa munasarjassa jotain ja epäili kohdunulkoiseksi, mutta se olikin joku harmiton kysta jonka ilmeisesti aiheuttanut juuri poistettu hormonikierukka?😊🧐
NT-ultrakin varattiin ja se on 23.1.
En tiedä uskaltaisiko joulupöydässä kertoa vauvasta, kuitenkin joutuu olemaan aika ruokarajoitteinen niin johan se muita ihmetyttää kun yleensä syön kaikkia herkkuja, etenkin juustoja, kalaa ja viiniä ja ne kaikki nyt siis pannassa 🙈
Mä kävin tänään kans varhaisultrassa ja pienen pieni syke sieltä löytyi! Kätilö sanoi ettei välttis eilen oisi vielä nähty, eli hyvän päivän valitsin ultralle 😅
Itse olen kertonut jo äidille ja parille kaverille, jouluna viimeistään kerron muulle perheelle kun heitä nään.
Minkälaisia raskausoireita teillä muuten tässä kohtaa on?
Miten tää meni multa ihan ohi, että täältähän löytyi jo elokuisten keskusteluryhmä! Täällä siis myös plussattu tänään, laskettu aika menee elokuun alkupuolelle. Tarkkaa en osaa vielä sanoa, kun viime kierto oli erilainen muihin verrattuna 😁 jotain 4.-12.8. välillä antaa laskurit. Täältäkin löytyy 2018 lapsukainen ja toinen olisi nyt tulossa toivottavasti.
Laitoinkin tuohon aloittamaani keskusteluun, että jos kiinnostusta löytyy voisin pistää pystyyn pienen vauvaryhmän fbn puolelle. Tykkään itse esikoiseni vauvaryhmästä, johon meitä äitejä liittyi 60 alkuun, vähän tiiviimpi meno ja pysyi helpommin perässä asioista 😊