Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän ajatus joka on päässäsi mutta et ikinä uskaltaisi sanoa ääneen

Vierailija
20.11.2019 |

Mitä koulutetumpi ihminen ja korkeampi asema, sitä varovaisempi pitää olla

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että jokin hirvittävä katastrofi saisi pyyhkäistä meidän hyvinvointivaltiomme hemmettiin ja jättää meidät selviytymään miten kukin pystyy ja taitaa. Ehkä sitten tajuaisimme miten hyvin meillä asiat oli ja miten helvetin tyytymättömiä koko ajan olimme.

En oikeasti toivo sitä mutta joskus mietin.....

Vierailija
122/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeasti koulutettu, helsinkiläinen nainen, joka on ammatissaan arvostettu. Kouluttaudun koko ajan lisää ja pyrin työssäni eteenpäin. Kannatan kaikkien työssäoloa ja oman elannon hankkimista.

MUTTA oikeasti haluaisin olla kotirouvana jossain maalla ja hoidella kaikessa rauhassa lapsia, kotia ja muutamaa eläintä käymättä ikinä enää töissä! Tätä en voi sanoa ääneen kenellekään, en edes miehelleni.

Mikset? Me tehtiin tämä. Mies valtakunnan ykköstulodesiilissä edelleen, mutta itse hipsuttelen 18t/vko töitä ja saan soviteltua työttömyyspäivärahaa.

Koska mieheni haluaa asua kaupungissa, hän on perheen pääelättäjä ja minä haluan asua hänen kanssaan. Mutta ehkäpä joskus, kun olemme vähän vanhempia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut hyvän ystäväni mieheen.

Lasken vuosia ja kuukausia siihen, että lapseni on täysi-ikäinen, jolloin en katsele yhtään pe*seilyä siltä enää. - Tossa on ovi!

En halua m*slimeja Suomeen.

Vierailija
124/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kirjoittaa sitä tähänkään. Kokeilin, mutta poistin sen. Ei pysty.

Vierailija
125/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olet kiva työkaveri, mutta oletkin niin hemmetin ärsyttävä ja olevinaan täydellinen.

Vierailija
126/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan elämänkumppanikseni kissan enemmän kuin naisen. Mutta EI seksuaalisesti. Ja haluan sellaisen koneen, jolla voisin päästä aina halutessani fantasiamaailmaan (ja tietenkin myös sieltä pois), joka olisi ihan samanlainen kuin oikea maailma, mutta jossa voisin toteuttaa kaikkia seksuaalisia fantasioita joita en oikeassa elämässä koskaan uskaltaisi (tai olisi edes mahdollista), ja että siellä olisi vain naisia, eikä kukaan ikinä pitäisi minua pervona ja kaikki olisivat ymmärtäväisiä. Ja että sillä voisi muokata naisia sellaisiksi kuin haluan ihan viimeistä yksityiskohtaa myöten.

Tämä maailma olisi naisille heti paljon parempi paikka jos sua ei olisi olemassa.

Vierailija
127/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exälle: Kuka oikeesti haluu enää tollaista rumaa, pieni m*lkkuista, puolikaljua läskiä äijää?? Onneksi pääsin sinusta eroon.

Samassa linjassa. Exän puolisolle: miltei säälin osaasi, mitä seksiin tulee. Exän varustelulla ja kyvyillä siitä ei saa kuin pahan mielen. Onneksi elämässäsi on muutakin.

Vierailija
128/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämättömiä nuo uudet trendisanat jotka nuorison ja näköjään aikuistenkin sanavarastoon tulevat tuon tuosta.

Nyt sana "Jep" on muotia. Oletteko huomanneet tätä ilmiötä? Kohta on jokin toinen jota viljellään.

Jep, näin on.

Vierailija
129/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on:

Syömistä

Nukkumista

Työntekoa

Siivoamista

Siinä se.

Ei elämisen arvoista. Samat rutiinit vuodesta toiseen. Ja vain kuolema lopettaa tuon spiraalin, mikä vain nopeutuu ja nopeutuu ja nopeutuu...

Olen 28v ja ajatellut hiljattain paljon sitä ettei elämä ole elämisen arvoista. Pitäisi päättää syntyykö joku tarpomaan tässä samassa harmaudessa. Luultavasti ei.

Vierailija
130/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat uusia keittiön, maalata huoneiden seiniä ja remppailla taloa muutenkin, niin tee se ihan itse? Älä käskytä minua tai isääni sitä tekemään. Pyydä vaikka omia vanhempiasi/sukulaisiasi tekemään remonttisi? Eikä minua kiinnosta pätkääkään se että he asuvat toisella puolella Suomea. Minä olen tyytyväinen taloon ja sinä et, joten säästä omasta palkastasi remonttiin menevät rahat ja urakoitsiaan joka sen tekee.

Mies voi tyytyä johonkin vanhaan murjuun, mutta kyllä asunnon ajanmukaisuus kertoo paljon myös ihmisistä.

Vierailija
131/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on tasaisesti lihonnut avioliittomme aikana. Eipä enää herätä innostusta petipuuhiin, mutta keksin jotain tekosyitä asialle. 

Vierailija
132/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla sukuhistoriastani, koska tiedän siellä olevan kaikenlaisia mielenkiintoisia kiemuroita (lehtolapsia yms). Mutta en voi kysyä vanhemmiltani, koska he eivät halua puhua sellaisista asioista.

Kysypä muilta sukulaisilta, tai sukututkimus.

Vierailija
133/152 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen hyväosaisille tutuilleni.

Vierailija
134/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin mun lapsille et laittakaa se puhelin pois ja lopettakaa heti se somes roikkuminen kun ootte lastenne kans.

Vierailija
135/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivi-agressiivinen käytös nujertaa ihmisen salakavalasti jos se saa jatkua.

Vierailija
136/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko valtakunnan toivo, syyttäjä toiviainen, jotain sukua eräälle pastorskalle, joka hyysäsi tuontigeelejä rautatientorilla.

Onko täti syyttäjä tuonut henkilökoht. ideologiansa työhönsä?

Politiikan?

Miten tällainen on mahdollista?

Ke(i)tä tää nainen edustaa?

Eikö tälle sano kukaan vastaan?

Eikö ole vanhanaikaista edes yrittää noin alhaista temppua?

Vierailija
137/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin soittaa ja sanoa entiselle tapailukaverille, että haista paska. Ei tuntunut kivalle sun pelailu eikä ghostaus, koska tiesit taustaani ja että olin ihan tosissani sun kanssa. Siksi että uskoin sanoihisi, läsnäoloon ja kosketukseesi. Nyt siis esitän ettei tunnu missään eikä mullekaan mikään merkinnyt mitään. Silti vaikea jatkaa muiden kanssa, koska kanssasi mun sydämessä heräsi toivo rakkaudesta. Ensimmäistä kertaa vuosiin.

Vierailija
138/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet pitäisi olla pakollisia rangaistuksen uhalla. Lapset pois niiltä jotka eivät rokotuta lapsiaan. Rokotevastaiset voisi myös lähettää jonnekin saarelle jossa saisivat kuolla tauteihin. V itun i diootit.

Kun oma lapsesi alkaisi saamaan tajuttomuuskohtauksia rokotuksen saatuaan, saattaisit itsekin alkaa rokotekriittiseksi.

Vierailija
139/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö meillä ole törkeämpää vatvottavaa kun anteeksipyytely vanhoista pakoista

Vois keskittyä tohon lakkoon

Vierailija
140/152 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä läheisriippuvaiset ihmiset vituttavat kaikkein eniten tässä maailmassa. Toinen ärsytyksen aihe on kerjääjät jotka koko ajan kerjäävät rahaa ja tupakkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi