Surullista huomata miten paljon enemmän mätsejä saan Tinderissä, kun mainitsen olevani lääkäri
Ovatko naiset tosiaan niin pinnallisia?
Kunnollinen, hyväsydäminen mies sellaisenaan ei herätä kiinnostusta, mutta kun lisään oikean ammattini ja pari kuvaa itsestäni "läkärinä" univormussa, alkaa mätsejä ja super likejä sataa taivaalta.
M31
Kommentit (163)
Kaikkiahan houkuttaa hyväpalkkainen kumppani, joka ei paljoa pyöri kotona.
Aijaa? Mulle lääkäri ammattina olisi turn off. Jotenkin vastenmielistä tai no, ei ainakaan kiihottavaa. Toki jos muuten synkkaisi ja olisi ihana mies niin ei olisi väliä.
Kun mainitset olevasi lääkäri, naisten ei tarvitse pelätä että olet joku äitinsä nurkissa asuva syrjäytynyt pitkäaikaistyötön jolla on ammattikoulu kesken.
Sain minäkin n tuhat kertaa enemmän mätsejä kun laitoin kuvikseni nuoren mallin. Sad.
Mulla on suku täynnä mieslääkäreitä ja kaikilla tuppaa ennen pitkää jonkinlaista luonnevikaa tai robotiksi muuttumista.
Ei kiitos. Seksistä puhtaaksiviljelty ammatti.
Niin koska Tinder näyttää profiiliasi silloin useammille naisille. Syytä alustaa.
Mikä ihme tuo nyt on? Lääkäriksi opiskellut ja valmistunut on saanut elämässään jotakin aikaiseksi, joten mahdollisuus ettei ole ihan vatipää on suurempi. Eivät kaikki muutkaan ole toivottomia mutta on tuo tutkinto jonkin moinen osoitus että saa asioita aikaiseksi ja valmiiksi, ja että oma elämänhallinta on jotenkin kasassa.
nimi. ei-lääkäri
Eiköhän mikä tahansa akateeminen loppututkinto aiheuta matchien lisääntymisen.
Näinhän se on kun et ole mikään mikään näköinen. Edes ammatti vähän komistaa.
Pinnallinen? Millä tavalla on pinnallista ihastua jonkun älyyn ja taitoihin? Lääkärin työ ei mitenkään liity siihen miltä lääkäri näyttää.
Kyllä mä pinnallisempana pidän niitä miehiä, jotka ihastuvat hyvännäköisiin naisiin huolimatta siitä minkälaisia ko. naiset ovat ihmisinä.
Kumma juttu, että ihmisten on helppo visioida itsensä yhdessä sellaisen kanssa, joka on arvostetussa ja hyväpalkkaisessa ammatissa, johon pääseminen kertoo, että olet ainakin joillain mittareilla monia muita älykkäämpi :D Totta ihmeessä naistenkin pitäis toimia kuin stereotyyppinen mies ja miettiä vain miten iso vehje, jykevät hartiat ja kauniit kasvot miehellä on.
Ainakin itse tunnut lääkärinä hakevan jotain muutakin kuin vain pintaa. Tiedän yhden kirurgin mikä bongasi jostain deittisivustoilta kaikkien (koulutettujen!) naisten joukosta rahan perässä olevan onkijan jonka ainoa meriitti on juurikin hänen ulkonäkönsä.
No eikös ole hyvä havaita, että kouluttautuminen kannattaa. Ulkonäölläsi nyt vaan ei naisia pokata.
Suhteeseen mennään saavutuksilla (koulutus, tulot, varallisuus), irtoseksiä saadaan ulkonäöllä.
Älä mainitse olevasi lääkäri. Tippuu gold diggerit heti alkuunsa pois.
Ei. Lääkärille vaan on nykyisin pitkät jonot ja näköjään Tinderillä pääsee jonon ohi.