Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menossa uskovaisen vaarini kyydillä tietylle paikkakunnalle, kaveri pyysi kyytiä, onko kohtuutonta pyytää että hän ei kiroilisi kauheasti?

Vierailija
20.11.2019 |

Kaveri on menossa samalle paikkakunnalle niin pääsisi kätevästi kyydissä. Hän on kuitenkin aika paha suustaan ja kiroilee yleensä jatkuvasti. Minä olen tottunut siihen, mutta syvästi uskovainen vaarini pitäisi käytöstä loukkaavana. Onko jotenkin typerää tai muuten epäkorrektia pyytää että kaveri yrittäisi olla kiroilematta matkan (n.2h) ajan? Mitään korvausta vaari ei kyydistä pyydä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä voi pyytää. Ei pitäis olla kohtuutonta olla kiroilematta pari tuntia, saatana!

Vierailija
2/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallinen pyyntö, jonka kaverin luulisi ymmärtävän. Pahempi olisi jos et pyytäisi, kaveri nolaisi itsensä kiroilemalla ja vaari pahastuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sanot kaverillesi että siistii suunsa pariksi tunniksi jos meinaa ilmaisen kyydin saada. Kyllähän vaaria sen verran pitää arvostaa.

Vierailija
4/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä, aseta ehdoksi. Ilmainen kyyti kumminkin.

Kyllä kaverisi pitäisi itsekin ymmärtää tilanne. Ilman että kertoisit uskovaisuudesta.

Jos ei, harkitse rajoja kaveruudelle. Menee omakin maineesi typerän kaverin myötä.

Vierailija
5/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä voi pyytää. Ei pitäis olla kohtuutonta olla kiroilematta pari tuntia, saatana!

:DDD

Vierailija
6/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaari osaa varmaan itse huomauttaa asiasta ja tarvittaessa jättää kyyditettävän tienposkeen.

Vierailija
7/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla jne. Tosin luulisi kaverillasi olevan sen verran tilannetajua ettei vieraiden "nurkissa" käytä sopimatonta kieltä.

Vierailija
8/8 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ylenpalttinen kiroilu on huonoa käytöstä aina, oli sitten paikalla uskovaisia vaareja tai ei. Eli ihan hyvin voi huomauttaa.

Itse en edes viihtyisi sellaisen ihmisen seurassa joka jatkuvasti kiroilee. Jos silloin tällöin pääsee kirosana ilmoille, niin ei se haittaa, mutta jokin v-sana välimerkkinä on pelkästään tympäisevää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi