Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tuli sähköposti missä tarjotaan työharjoittelupaikkaa IAEA:lla Itävallassa!

Vierailija
19.11.2019 |

Asunto kuuleman mukaan järjestyy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä olet myös hakenut sitä paikkaa?

Vai onko tämä sähköpostiin tullut tarjous, josta ei voi kieltätyä, pitää vain maksaa 500e varmistusrahaa ja mielellään antaa luottokortin numero ja muut tarvittavat tiedot?

Vierailija
2/8 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Minulle tarjottiin osuutta Muammar Gaddafin omaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat sabotoitua heidän ympäristön- ja ilmastonvastaista toimintaa.

Pyhän Gretan siunausta!

Vierailija
4/8 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä olet myös hakenut sitä paikkaa?

Vai onko tämä sähköpostiin tullut tarjous, josta ei voi kieltätyä, pitää vain maksaa 500e varmistusrahaa ja mielellään antaa luottokortin numero ja muut tarvittavat tiedot?

Olen fysiikan opiskelija ja sain aiemmin syksyllä kandin tutkinnon kasaan. Joku on varmaan huomannut sen sieltä. Sähköpostissa ei pyydetty rahaa tai luottokortin numeroa.

Vierailija
5/8 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas tuli sellainen sähköposti jonka mukaan jossakin Nigeriassa on huoneellinen kultaa minua varten, kunhan lähetän jonkun käsittelymaksun.

Kävin pitkähkön kirjeenvaihdon kyseisen patamustan herrasmiehen kanssa, ja hänen oli kovin vaikea ymmärtää käsitettä: ”Rahaa on jo niin ettei baskalle taivu”.

Tämä siis selityksenä miksen viikonkaan maanittelun jälkeen suvainnut ottaa vastaan v i t u s t i kultaharkkoja.

Vierailija
6/8 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nämä ovat siitä helppoja, että google löytää kyllä sen allekirjoittaneen oikean meiliosoitteen. Sinne kun laittaa tarkistusviestin (ei siis vastaa saamaansa meiliin), niin asia ratkeaa.

Vierailija
7/8 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset lapioimaan grafiittia Tsernobyliin.

Vierailija
8/8 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistusten jälkeen otat sen riemusta kiljuen vastaan!

Minun poikani jäi työttömäksi jokin aika sitten torstaina ja maanantaina hänen sähköpostissaan oli kolme työtarjousta, joista yhden hän hyväksyi ja sai samalla roiman palkankorotuksen. Pitää ymmärtää opiskella oikeaa alaa ja headhunterit ovat jatkuvasti perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä