Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi mulle synttärilahjaksi viiden euron ruusupuskan ja parin euron suklaaboxin. Ollaan yli 40-vuotiaita ja keskituloisia.

Vierailija
19.11.2019 |

Muistaminenhan se on se tärkein... kai.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette toivo lahjaksi jotain, jota oikeasti haluatte, jos teillä kuitenkin on lahjojen antaminen tapana? Minä ainakin kysyn onko tarvetta millekään erityiselle ja samoin kerron miehelle vaihtoehtoja mitä voi hankkia jos jotain kuitenkin aikoo ostaa.

Vierailija
42/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo nyt kovin hyvä lahja ole. Tuommoinen geneerinen, äkkiä kauppareissulla mukaan napattu kun ei ole viittä minuuttia kauemmin jaksettu miettiä että mitähän se toinen ihan oikeasti haluaisi. Mielikuvitukseton default lahja, olisin kyllä vähän pettynyt. Kiva toki että muisti, mutta ei tuosta tee hyvää se että jollain on asiat vielä huonommin tai että jonkun mies ei osta mitään. 

Joo, kyllähän sen pitäisi olla se yksisarvisen sarvesta tehty, miehen itsensä veistämä koriste-esine, jonka pikkulinnut kantavat nokassaan naiselle.

Mitä joku keski-ikäinen ihminen edes haluaa synttärilahjaksi ylipäänsä? Eikö tuossa vaiheessa se muistaminen ylipäänsä ole se olennainen juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaminenhan se on se tärkein... kai.

Et taida olla muuta ansainnut.

Vierailija
44/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies. Ei ostella toisillemme synttärilahjoja, ainakaan "välivuosina", hemmetin turhaa oikeasti, aikuiset ihmiset. 

Vierailija
45/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo nyt kovin hyvä lahja ole. Tuommoinen geneerinen, äkkiä kauppareissulla mukaan napattu kun ei ole viittä minuuttia kauemmin jaksettu miettiä että mitähän se toinen ihan oikeasti haluaisi. Mielikuvitukseton default lahja, olisin kyllä vähän pettynyt. Kiva toki että muisti, mutta ei tuosta tee hyvää se että jollain on asiat vielä huonommin tai että jonkun mies ei osta mitään. 

Joo, kyllähän sen pitäisi olla se yksisarvisen sarvesta tehty, miehen itsensä veistämä koriste-esine, jonka pikkulinnut kantavat nokassaan naiselle.

Mitä joku keski-ikäinen ihminen edes haluaa synttärilahjaksi ylipäänsä? Eikö tuossa vaiheessa se muistaminen ylipäänsä ole se olennainen juttu?

Uhriudu pois, mutta ainakin itselle lahjassa on pääasia että lahjan saaja ilahtuu - mitä enemmän sen parempi. Ap ei ollut lahjasta ilahtunut joten silloinhan se on huono lahja? 

Ei lahjan välttämättä tarvitse olla mitään ihmeellistä, mutta olisi kiva jos siinä olisi edes vähän mietitty saajan persoonaa, eikä vain napattu peruslahjaa velvollisuudesta. Olen itsekin saanut synttärilahjaksi mm. lempijuustoani ja olin siitä tosi iloinen, koska lahja oli selkeästi minulle osoitettu eikä sellainen jonka voisi antaa kenelle tahansa.

Eri juttu olisi jos ap pitäisi tosi paljon ruusuista ja suklaista, mutta näinhän ei ilmeisesti ole.

Vierailija
46/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se ”ongelma”, että kaikki paikat on ihan täynnä tavaraa, enkä haluaisi yhtään lisää. Miehellä istuu kuitenkin tiukassa se käsitys, että synttärilahja pitää ostaa, mieluiten vielä useita paketteja, ja sen pitää olla nimen omaan tavaraa. Hintaakin sillä pitää olla. Kerran kun vihjasin syntymäpäiväni lähestyessä asiasta jonka olisin oikeasti olisin tarvinnut, ja jolla oli hintaa n. 25 euroa, mies suorastaan loukkaantui ja sanoi, että pidänkö häntä noin ”halpana” kun kehtaan pyytää niin edullista lahjaa.

Olen pyytänyt mieheltä, ettei ostaisi mitään, ja jos haluaa jotenkin muistaa, niin se suklaa, tai vaikka leffalippu, olisivat erittäin mieluisia lahjoja, mutta mies on hyvin suorasti ilmaissut, ettei pidä elämyslahjaa minään.

Alkaa suorastaan ahdistaa, kun on kaikki paikat täynnä tavaraa, ja sille rahalle olisi muutakin käyttöä.

Vierailija
47/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta tuo ois just hyvä lahja :)

Vierailija
48/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Joku aluaa kalliita lahjoja osoittamaan rakkautta, toinen tekee itse ajatuksella jotain. Kolmas ostaa jotain pientä kivaa välittämättä hinnasta. Itse meinasin tyttöystävälle tehdä joululahjaksi pannun alusen.

Vierailija
49/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi ihana lahja. Toki vähän persoonaton, mutta silti ilahduttava. Olen itsekin aika mielikuvitukseton mitä lahjoihin tulee. Olisi mahtavaa kyetä keksimään joka merkkipäiväksi joku superhenkilökohtainen ja kekseliäs lahja, mutta mulla ei vaan välähdä vaikka tuntisin vastaanottajan erittäin läheisesti. Siksi en kai odota toisiltakaan mitään sen ihmeempää, tuntuu vain mukavalta kun toinen haluaa mua muistaa.

Vierailija
50/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat on aina mukava yllätys, kiva kun vielä jotain pientä siihen lisäksi <3 Me ollaan oltu yli 30v naimisissa ja vieläkin on kiva saada kukkia, varsinaisia lahjoja aika vähän ostellaan, itse ostan miehelle vaatteita ym. Kyllä mielestäni se ajatus on tärkein.

Vierailija
51/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteiset rahat?

Meillä on yhteinen yritys=rahat.

Jos ostan miehelle jotain , alkaa huuto TUHLAAT MEIDÄN VÄHÄISIÄ RAHOJA.

Vierailija
52/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akoille lahjojen ostaminen rahan tuhlausta. Pettävät ja jättävät ennenmin tai myöhemmin.

Nykyajan akat eivät osaa tai halua sitoutua miesten lailla. 

Vierailija
53/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihana mies. Ei ostella toisillemme synttärilahjoja, ainakaan "välivuosina", hemmetin turhaa oikeasti, aikuiset ihmiset. 

Niinpä. Kyllähän nyt toisen ihmisen ilahduttaminen ja lahjan antaminen ovat niin lapsellisia ja hölmöjä tapoja, hyi.

Vierailija
54/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niissä hintalaput?

Vierailija
55/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusut ja suklaa on sellainen romanttinen ele, jota monet miehet ei tee ja sellaista itse juuri kaipaisin eniten. En välitä turhista tavaroista.

Eikö ruusu ole maailman turhin tavara. Kallis ja kuolee ja kuihtuu pian. Suklaa taas on epäterveellistä ja lihottaa, parempi syödä kunnon ruokaa, eli turhaa sekin.

Vierailija
56/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että keski-ikäinen nainen itkee kuin pikkukakara jostain synttäreistään 

Kyllä ne itkee vielä viisikymppisinäkin. Nämä merkkipäivät ja lahjat on jollain lailla koodattu naisten geeneihin. Tällaiselle henkilölle, joka hädin tuskin muistaa omat synttärinsä, on tällainen merkkipäiväfanatismi todellinen ahdistus.

Vierailija
57/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se naisten kiitollisuus taas nähdään. Ei ole väliä mitä lahjaksi antaa, kunhan hintalapun euromäärä on vähintään kolmenumeroinen (siis desimaalipilkun vasemmalla puolella). Miksi AP:n mielestä 100€ ruusu on parempi kuin 5€ ruusu? 

Vierailija
58/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä oot antanut miehellesi?

Vierailija
59/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kukkakaupan ruusut ja hienompaa suklaata.

Muuten ok, mutta oikeasti tykkään lähinnä perus-Fazer-levysuklaasta.

Mutta tulee ne muutkin syödyiksi :D

Vierailija
60/63 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä yhteiset rahat?

Meillä on yhteinen yritys=rahat.

Jos ostan miehelle jotain , alkaa huuto TUHLAAT MEIDÄN VÄHÄISIÄ RAHOJA.

Sipilän kaverit huuttiin tästä ketjusta!!!

mitä ostit porvari miehellesi ? mersun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi