Mies antoi mulle synttärilahjaksi viiden euron ruusupuskan ja parin euron suklaaboxin. Ollaan yli 40-vuotiaita ja keskituloisia.
Kommentit (63)
Jos noin ajatellaan, niin sain mieheltäni n. 10 euron lahjan 40 vuotislahjaksi. Kiittelin taas, että se hankkii parhaat lahjat. Marketista kahvimuki, joka oli toffeella täytetty.
Ihana mies. En ole ikinä saanut keltään mieheltä ruusuja ja suklaata.
Mun mies ei ole antanut mitään pariin vuoteen. On silti ihana aviomies. T:40v
Mulla on ihana mies, en saanut mitään syntymäpäivälahjaksi.
Mun mies ei ikinä muista mitään merkkipäiviä, tai keksi mitään lahjaa, vaikka muistaisikin. Ruusupuskalla en tekisi mitään mutta suklaa ilahduttaisi.
Ruusut ja suklaa on sellainen romanttinen ele, jota monet miehet ei tee ja sellaista itse juuri kaipaisin eniten. En välitä turhista tavaroista.
Mitä annat itse ja miten kiität antajaa? Miehesi muisti sinut. Olisit kiitollinen. Mitä odotit saavasi? Kauniit lahjat sait. Moni ei saa yhtään mitään koskaan...
Jos lahjan saaja pitää kukista ja suklaasta, lahja on hyvä. Toisaalta, jos lahja on ostettu vain ajatuksella, että näistähän ne kaikki naiset pitävät, niin ehkä ei sitten niin hyvä.
Minulle olisi ihan nappi. Olen puutarhuri ja rakastan kukkia. Lisäksi pidän suklaasta oikein kovasti.
Mitäs sä ostit miehelle synttärilahjaksi?
Kuulostaa viimetingassa tehdyltä markettiostokselta.
Vaikea uskoa, että keski-ikäinen nainen itkee kuin pikkukakara jostain synttäreistään
Jos saisin mieheltä kukkia, ilahtuisin niin paljon, ettei tulisi mieleenkään arvostella niitä hinnan perusteella. Ruusut ovat ihania, maksoivat kuinka vähän tai paljon tahansa.
Mitään turhaa roinaa en edes haluaisi kaappeihin. Miten kukaan voi pettyä kukkiin ja suklaaseen?
No hän oli selvästi panostanut sekä aikaa että ajatusta.
Onneksi edes muisti. Puolisoni ei muistanut mitään merkkipäivää. Sanoin siitä hänelle monta kertaa että vaimoa pitää muistaa jouluna, syntymäpäivänä, äitienpäivänä. Ei suuresti mutta jotenkin. Olisit onnellinen että sinua edes muistettiin.
Jaa. No kauanko olette tunteneet toisenne? Ja millainen suhde teillä on?
Ihana mies kun muisti ja tajuaa olla ostamatta turhaa tavaraa! Oot onnekas!
Olipas löytänyt edulliset ruusut.
Meillä ei mies koskaan muista merkkipäiviä. Mutta ei haittaa, koska en itsekään muista :).
Joten olisi kyllä superyllätys ja toki iloinen sellainen, jos saisin kukkia ja suklaata.
Miehiä on kaikenlaisia