Rakastamani mies lähtee matkalle toisen naisen kanssa
Hajoan tähän tunteeseen! 😔
Ihana, lämmin ystävyyssuhde, joka olisi voinut muuttua parisuhteeksi...mies painoi paniikkinappulaa ja valitsi työkaverinsa, minun kanssa jäähdytteli jopa ystävyyden jäähylle..
Puhuttiin ”suoraan”’- niin kuin korkkiruuvi, kuten Pyhimys biisissään sanoo - sanomatta koskaan ääneen sitä mitä ei voi sanoa, ettei kaikki särkyisi & ystävyys säilyisi. Särkyi silti, emme juuri ole tekemisissä.
Ihan hirveä ikävä, mutta hän ei voinut olla kanssani vaan valitsi toisin.
Yritän ajatella, etten ollut prioriteetti, jos haluaisi, pystyisi/tulisi takaisin. Mutta kun ei tule. Ja se surettaa.
Nyt kuulin, että lähtevät viikonloppuna matkalle. Ja mua kääntää tää niin paljon - enkä voi tehdä yhtään mitään, eikä miehellä varmaan ole aavistustakaan että edes tiedän koko asiasta.
Miten tästä yli?
Kommentit (37)
Huoh, taas näitä naisia jotka haaveilevat miehen perään JOTA EI OIKEASTI OLE KOSKAAN EDES KIINNOSTANUT. Move on!
Voihan se katua, mutta ei ehkä halua heti vaihtaa kun on kerran nyt pariutunut? Mutta ottaisitko enää takaisin???
Mitä mieltä Ap on siitä, että matkalla miehen mela vierailee aamuin illoin työkaverinsa mekon alla? Ja ehkä öisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän syyn miksi hän kieltää tunteensa...tämä suhde olisi ollut epäsopiva asemiemme vuoksi ja meillä on yhteisiä ystäviä; pelkäsi ehkä myös heidän reaktiotaan jos aloittaisimme suhteen.
Ap
Suosittelen hömppäkirjallisuuden lukemisen lopettamista, koska et tosiaan ymmärrä miesten ajatuksenjuoksua ja täytät pääsi haaveellisilla virhepäätelmillä. Tuolla annettiin ihan oikea arvio aiemmin. Sisäistä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän syyn miksi hän kieltää tunteensa...tämä suhde olisi ollut epäsopiva asemiemme vuoksi ja meillä on yhteisiä ystäviä; pelkäsi ehkä myös heidän reaktiotaan jos aloittaisimme suhteen.
Ap
Suosittelen hömppäkirjallisuuden lukemisen lopettamista, koska et tosiaan ymmärrä miesten ajatuksenjuoksua ja täytät pääsi haaveellisilla virhepäätelmillä. Tuolla annettiin ihan oikea arvio aiemmin. Sisäistä se.
Niin mikäs se sitten oli? Täällä on ap:lle annettu aika montakin arviota...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin mikäs se sitten oli? Täällä on ap:lle annettu aika montakin arviota...
Se yksi ja sama moneen kertaan. Mies ei ole missään vaiheessa ollut kiinnostunut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä selitä. Mies ei halunnut sinua vaan sen toisen.
Puhuit otikossa rakastamisesta.
Teksissä ystävyydestä, josta olisi voinut tulla parisuhde.
Ja sitten suoraan puhumisesta. Tarkoititko, että kerroit, että rakastat häntä?
Vierailija kirjoitti:
Puhuit otikossa rakastamisesta.
Teksissä ystävyydestä, josta olisi voinut tulla parisuhde.
Ja sitten suoraan puhumisesta. Tarkoititko, että kerroit, että rakastat häntä?
Rakastan häntä, mutta en ikinä kertonut sitä hänelle. Molemmat kiersimme ja kaartelimme kun tuli puheeksi onko muita kuin kaverillisia tunteita. Sitten vaihdettiin aihetta.
Ehkä hän ei vaan koskaan välittänyt minusta yhtä paljon kuin minä hänestä.
Ap
Mä rakastuin työkaveriini reilut kymmenen vuotta sitten. Jostakin syystä työkaverin naispuolinen ystävä oli minua kohtaan todella tyly. Myöhemmin sain sitten kuulla, että hänellä oli ollut omat suunnitelmansa.
Nykyään meillä on kolme lasta ja edelleen ollaan samassa työpaikassa, nainen on toipunut pettymyksestään ja löytänyt hänkin kumppanin. Eli elämä jatkuu. Minulle ainakin omat ja toisten suhteet ovat opettaneet, että jos kaksi vapaata ihmistä on kovin pitkään friendzonella, sieltä ei helposti suhteeseen nousta. Tai jos noustaan, suhde on mallia ”laastari” tai ”biologinen kello”.
Silloin mies olisi saattanutkin valita jos olisi ollut vain sen tietyn asian perässä. Mutta hei, kukapa haluaisi sellaista miestä.