Jätän tän vaan tähän:
Kommentit (3)
En tajua tätä sukupuoli juttua, en sitten millään.. On 2 sukupuolta, mies ja nainen, uros ja naaras.. Se siitä mutta sen lisäksi ollaan kaikki ennen kaikkea ihmisiä.. Sukupuolettomat ei halua olla kumpaakaan, ei tulla nähdyksi miehenä tai naisena ja nillittäävät koko ajan siitä ettei halua tulla koetuksi sukupuolensa puolesta mutta koko ajan huutavat että kattokaa mua olen sukupuoleton tai muun sukupuolinen.. Tällaisia ihmisistä tulee kun ei ole todellisia suuria ongelmia.. Kuten sota, nälänhätä tai kuolemaan johtavat sairaudet... Joutavaa tehdä itsestään tuollainen älämölö.. Ole mikä olet mutta biologisesti sukupuolia on kaksi.. Ruvennut suoraan sanottuna vtuttamaan.. Enää ei ole erikoista olla homo tai lesbo tai bi.. Mäpäs oonkin muun sukupuolinen.. Mikä se sellainen on.. Kertokaa tyhmälle
Mä olen ei-mikään-sukupuolinen, LesboBIGayHeterovastainen rakennushenkilö.
Tekeekö sukupuoleni tai seksuaaliset mieltymykseni minusta jotenkin paremman raksahenkilön? Tykkään panna yksijalkaisia teddykarhuja, uuh I feel myself unique snowflake.
Ihmetyttää, että miksi ihmiset, jotka eivät osu heteronormatiiviseen muottiin, tuovat oman normista poikkeavuutensa niin vahvasti esiin työssään?
Eihän hetero bussikuskikaan ajattele, että Aah, nyt mä jurskautan tän onnikan tohon autojen väliin niinkuin penis vaginaan...
Ylipäätään, miksi pitää julistaa henkilökohtaisia seksiasioitaan maailmalle, tuntemattomille ihmisille?
aika pitkä juttu on, en jaksanu lukee kokonaan. samaa uhriutumista näkyy olevan niinkun aina