Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimittaako posti nyt paketteja vai ei?

Vierailija
19.11.2019 |

jos tilaa tavaraa suomesta ja ulkomailta (Kärkkäinen ja Zalando esim)???

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka paljon vuokratyövoimaa on töissä, niitä, jotka eivät kuulu liittoon. Sitten, kun lakko loppuu (koska??), niin alkavat taas rullaamaan. Mutta tästä lakosta tulee pitkä.

Vierailija
22/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa sitten Helsinkiin lähetetty paketti on nyt viikon ollut Vantaan lajittelukeskuksessa. Eikä liiku ei. Jollei sitten ole kadonnut kokonaan. Tällä menolla jää tavaran palautusrahat saamatta. Tosi kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut alunperinkään tuohon väitteeseen, että paketit mukamas kulkee, vaikka lakon alussa niin yritettiinkin kovasti vakuutella. Omat ulkomaan paketit seisovat jo viikkokausia jumissa ties missä.

Vierailija
24/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa sitten Helsinkiin lähetetty paketti on nyt viikon ollut Vantaan lajittelukeskuksessa. Eikä liiku ei. Jollei sitten ole kadonnut kokonaan. Tällä menolla jää tavaran palautusrahat saamatta. Tosi kivaa.

Mitkä tavaran palautusrahat?

Vierailija
25/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti kusetti tietoisesti asiakkaita, kun tiedotti moneen kertaan, että paketit kulkevat hyvin, vain pientä viivettä voi olla. Tavoitteena se, että yritykset ja henkilöasiakkaat luottavat siihen ja lähettävät edelleen paketteja. Siis seisomaan eri lajittelukeskuksiin viikkoiksi jollei kuukausiksi. Ei mitään moraalia. Juuri laitoin kyselyn kaksi viikkoa "matkalla" olleesta paketista. Vastattiin, että kyllä paketit kulkevat, mutta pientä viivettä voi olla. Ja että pitää vaan odottaa. Voi v....

Vierailija
26/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ymmärtänyt, että nyt ei enää kulje ulkomaan paketit. Itse olen lakon aikana tilannut Kärkkäiseltä tavaraa ja ihan normaalisti ovat tulleet, yksi paketti tuli normaalia nopeammin, yksi tuli hiukan hitaammin. Varmista vaan, että tulee pakettina, eikä kirjeenä, kirjeet eivät liiku.

Vierailija
27/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tavaran palautusrahat?

Oli ennakkoon maksettu lähetys, joka palautettiin, koska tavara ei ollut sopiva.

Vierailija
28/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa sitten kaikki paketit matkahuollon kautta. Päättyi lakko tai ei. Enkä usko olevani ainoa, joka toimii niin. Joulukortit jätän myös kirjoittamatta. Säästyy aikaa, vaivaa ja rahaa.

Vierailija
29/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään kulkeutunut paketteja Kuopion lajittelukeskuksen kautta? Minulla on siellä monta pakettia seisomassa eikä ne liiku sieltä mihinkään.

Vierailija
30/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainaki zalandolta tuli matkauollon kautta toimitettuna.

Kysyttiinkö tässä Matkahuoltoa?

Ei mahda tämän kommentin alapeukuttajilla juuri aivosolu liikkua yläkerrassa.

Ei kyllä sinullakaan, jos yhtään lohduttaa. Matkahuolto on oleellista mainita jo siksikin, että se ei ole mukana Postin lakossa ja se toimii normaalisti.

Vierailija
31/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Kuopiosta, mutta ei liiku Oulussakaan eikä Vantaalla vai missä lie postin logistiikkakeskus onkaan. Varmaan Kuopiossa sama tilanne. Noista keskuksissa olevista paketeista ei anneta tietoa, sanotaan vaan että lakon vuoksi ei voida selvittää. Siis vaikka on sähköiset seurantajärjestelmät. Koko postisysteemi elää pimeää keskiaikaa.

Vierailija
32/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee postin kautta, mutta hitaasti. Esimiehet ja vuokralaiset hoitaa.

Vierailija
33/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kolme ja yksi tullut. 10.10 lähetetty ei ole tullut.

Vierailija
34/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään kulkeutunut paketteja Kuopion lajittelukeskuksen kautta? Minulla on siellä monta pakettia seisomassa eikä ne liiku sieltä mihinkään.

On tullut 1

Vierailija
35/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten vielä tuli paketti Kuopion kautta perille, ihan ajallaan siten, että aamulla oli Kuopiossa ja iltapäivällä noudettavissa omasta postista. Tämän hetkisestä tilanteesta ei tosin tietoa, mutta kuinka kauan sinun pakettisi ovat seisoneet siellä?

Vierailija
36/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten vielä tuli paketti Kuopion kautta perille, ihan ajallaan siten, että aamulla oli Kuopiossa ja iltapäivällä noudettavissa omasta postista. Tämän hetkisestä tilanteesta ei tosin tietoa, mutta kuinka kauan sinun pakettisi ovat seisoneet siellä?

Vierailija
37/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti noin 10 päivää lisäaikaa tulla sen oman paketin kun sen piti oikeasti tulla. Ja vielä väärään pisteeseen.

Vierailija
38/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut normaalisti tai normaalia nopeammin Vantaan logistiikkakeskuksen kautta paketit. 

Vierailija
39/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari pakettia meni sinne Kuopioon torstaina ja pari perjantaina. Omapostiin ei tule enää päivityksiä, eli siellä ne vaan on.

Vierailija
40/76 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan tule omapostiin enää päivityksiä. Viimeisin 14.11 aamulta logistiikkakeskukselta. Eli ei ole liikkunut minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi