Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimittaako posti nyt paketteja vai ei?

Vierailija
19.11.2019 |

jos tilaa tavaraa suomesta ja ulkomailta (Kärkkäinen ja Zalando esim)???

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli tieto postin rahtipalveluilta, että korkeintaan vrk viive voi olla, mutta paketit kulkee edelleen. Vuokrafirmat ja muut vissiin kuljettaa paketteja. Yksittäiset paketit voi viipyä ja eksyä matkalla normaalistikin ja myös matkahuollolla näin käy useinkin, se ei ole lakon syytä.

Vierailija
62/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermo menee kirjoitti:

Mun ennen lakkoa ulkomailta tilattu jokseenkin tärkeitä varusteita sisältävä paketti saapui 14.11. Suomeen ja 15.11. Tampereelle. Sen jälkeen sitä lajiteltiin neljänä peräkkäisenä päivänä aina liki samaan aikaan ja aina ilmoitettiin, että toimitetaan samana päivänä klo 19 mennessä ja kun kellonaika meni ohi, ilmoitettiin että viivästyyä 1-2 päivällä. Nyt viime päivinä pakettia ei ole enää lajiteltukaan, eli siellä se makaa jumissa. Paketissa on minua varta vasten käsin tehtyjä varusteita yhteen reissuun ja mä ihan todella tarvitsisin sen paketin, en voi lähteä ilman varusteita enkä saa uusia enää mistään :( Paketin arvokin reilusti toista tonnia. Menisin penkomaan sen sieltä Tampereen lajittelukeskuksesta (se on niin iso, että löytäisi varmaan helposti) jos sinne vaan mitenkään pääsisi.

Minun paketilleni on käynyt noin ilman lakkoakin. Seuraavaksi se palautetaan lähettäjälle ilmoituksella että et ottanut pakettia vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vaatteen Nelly.com:ista. Maanantaina olisi täynnä se 1-2 päivän viive. Saa nähdä tuleeko. Jos kuitenkin joudun odottelemaan viikko tolkulla niin se olikin sitten viimeinen kerta, kun asioin postin kanssa, kusettajat :)

Vierailija
64/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tasan kolme viikkoa sitten lapselle HM:ltä juhlavaatteet tämän viikonlopun juhliin, maksoinkin vielä tilatessa. No ei ole pakettia kuulunut😒 tänään täytyy siis mennä kaupoille pyörimään kuitenkin vaikken sitä halunnut tehdä, siksi tilasin netistä

Vierailija
65/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin netistä juhlia varten vaatteen Ruotsista. Kuukausi aikaa saada se vaate enne juhlia ja juma*auta, jos sitä ei kuulu eikä näy. Ei ihan kauheasti olisi varaa ostella montaa eri mekkoa :( Naiviisti uskoin tuohon muutaman päivän viiveeseen minäkin. Viikko kulunut nyt tilauksesta ja alkoi jännittämään, jos en saakkaan sitä ennen juhlia.

Vierailija
66/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Ruotsista postin kautta tavaraa ja sain ajallaan tuotteet perille.

Vierailija
67/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on paketille, varsinkin ulkomailta tilattaessa, ihan normi toimitusaika. Itse en ainakaan tilaisi juhliin tms tärkeään mitään viikkoa ennen. Nyt tilasin lapsille vaatteita joululahjaksi, jospa paketti nyt 4 viikon aikana tulee perille.

Vierailija
68/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kulkee paketit, joskin pienellä viiveellä.

Itse olen tilannut suomalaisista verkkokaupoista, niin ei ole ollut oikeastaan mitään ongelmaa. Toinen paketti tuli viidessä päivässä ja toinen kolmessa.

Ulkomailta tilatuista en osaa sanoa.

Vierailija
69/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermo menee kirjoitti:

Mun ennen lakkoa ulkomailta tilattu jokseenkin tärkeitä varusteita sisältävä paketti saapui 14.11. Suomeen ja 15.11. Tampereelle. Sen jälkeen sitä lajiteltiin neljänä peräkkäisenä päivänä aina liki samaan aikaan ja aina ilmoitettiin, että toimitetaan samana päivänä klo 19 mennessä ja kun kellonaika meni ohi, ilmoitettiin että viivästyyä 1-2 päivällä. Nyt viime päivinä pakettia ei ole enää lajiteltukaan, eli siellä se makaa jumissa. Paketissa on minua varta vasten käsin tehtyjä varusteita yhteen reissuun ja mä ihan todella tarvitsisin sen paketin, en voi lähteä ilman varusteita enkä saa uusia enää mistään :( Paketin arvokin reilusti toista tonnia. Menisin penkomaan sen sieltä Tampereen lajittelukeskuksesta (se on niin iso, että löytäisi varmaan helposti) jos sinne vaan mitenkään pääsisi.

menisit penkomaan ???

luulet että paketit on siellä rivissä nätisti?

Ne on isoissa kolleissa

sainpahan päivän naurut

Mitkä ihmeen tarvikkeet pitää käsin tehdä? Paketti vieläpä iso? painatko 200kg-300 kg?

Vierailija
70/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tilaamiani paketteja näkynyt (5 kpl).

Vierailija
71/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva! Kiinan paketit jumissa!

Vierailija
72/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ne jaksavat lakkoilla. No ihan miten haluavat. Jollain aikavälillä menettävät enemmän kuin saavuttavat.

Ei tämä sotku ole työntekijöiden vika, vaan työnantajan (Posti).

Ehkä näytät itse mallia ja alennat omaa palkkaasi -30 prosenttia!

Vierailija
73/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa sitten kaikki paketit matkahuollon kautta. Päättyi lakko tai ei. Enkä usko olevani ainoa, joka toimii niin. Joulukortit jätän myös kirjoittamatta. Säästyy aikaa, vaivaa ja rahaa.

Miten ulkomaan paketin saa tulemaan Matkahuollon kautta?

Vierailija
74/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku miettii Tampereella uskaltaako tilata Booztilta, jossa siis vain posti toimitusvaihtoehtona, niin oma pakettini tuli heiltä perille kahden päivän viiveellä.

Vierailija
75/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin vaatteen Nelly.com:ista. Maanantaina olisi täynnä se 1-2 päivän viive. Saa nähdä tuleeko. Jos kuitenkin joudun odottelemaan viikko tolkulla niin se olikin sitten viimeinen kerta, kun asioin postin kanssa, kusettajat :)

Sivusta, voitko vastata tähän:  toimittaako Nelly nykyään postiluukusta?  Kiitos.

Vierailija
76/76 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteet maanantaina ja tiistaina oli tavarat haettavissa lähimarketista. Kiitos matkahuollon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi