Kireä korsetti pikkujouluihin
Mitä mieltä olette kireästä korsetista pikkujoulu asusteena?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Niin tuo on kyllä harjoituskorsetti jo aika kauan uumaa rakenteellisesti kaventaneelle. Jos et ole vuosia käyttänyt korsettia suurinta osaa päivästä, niin tuo ei kyllä istu kauniisti.
Muuten pidän korseteista toppeina, itsellänikin on sellainen perinteinen, ei uumaa rakenteellisesti kaventava.
Nämä ovatkin sellaiset Rocky-Horror-Theme-Party pikkujoulut.
Stay-upit jalkaan, korsetti ja pitkä hame ilman alushousuja, niin en usko että jäät ilman näissä pikkujouluissa 😉 Arvostan asuvalintaasi.
Miksipä ei. Minulla on kaksi korsettia joita käytän ohuen paidan päällä, vyötärökorsetti ja se normi kokoinen. Ihanasti korostaa vyötäröä ja rintoja. Ovat siis ihan tarkoitettu pidettäväksi sellaisenaan, ei mitään alusvaate korsetteja.
Taisi jäädä korsetti yökylään mimmillä
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Stay-upit jalkaan, korsetti ja pitkä hame ilman alushousuja, niin en usko että jäät ilman näissä pikkujouluissa 😉 Arvostan asuvalintaasi.
Olkapäät tuntuvat jotenkin paljailta.
Mun mieheni hankki ja suunnitteli ja toteutti mulle korsetin, ja sitten se puki sen mulle ja pani mua.
Tosi on!
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni hankki ja suunnitteli ja toteutti mulle korsetin, ja sitten se puki sen mulle ja pani mua.
Tosi on!
Miltä maistuis tytöt
Vierailija kirjoitti:
Olisin tulossa bileisiin.
t,
Jotain Juolunpunaista, tonttulakki kiitos?
-Ap.
Korsetti on todella ruma asuste ja kaukana seksikkäästä!
Vierailija kirjoitti:
Korsetti on todella kaunis ja myös sexy. 1950-luvun melko kevyesti kurveja seurannut ns. Wagnerin Merry Widow. Se on miehen suunnittelema, niin ainakin väitetään. Sitä et juuri nyt saa (käytännössä) mistään!
Sitten on nuo melko tukevat mm. 1890-luvun korsetit, joista on tässä ketjussa tuo Corset storyn linkki, imitoivat kuitenkin, niissä on tosi sexyjä ja kauniita. Kaikkea muuta kuin se irvikuva joka niistä on annettu. Ne vain antavat juuri ihanasti. Kurvit. Se tuntuu uskomattoman hyvälle! Huvittavalla tavalla saattaa aiheuttaa (jopa kateutta). Sain sen lukea jopa täältä. ....!
Ei siihen tarvi koukuttua. Miksi siis tarvisi ..... .
Arvostan siis Ap:n avausta!
Vierailija kirjoitti:
Jollet ole langanlaiha niin laita jotain muuta.
Selkäläskit, kainaloläskit ja rinnat roikkuvat ikävästi ja näyttävät rumilta jos bmi on normaali tai sitä suurempi.
Korsetin yläosaan tulee helposti läskimakkara.
En suosittele. Riippuu tietty millaset bileet, mutta ite yleensä syön ja juon ja tanssin, mikään kireä ei oo hyvä. Jos on tottunu käyttämään, nii sit eri juttu. Mut en usko, että tight lacing on tilanteeseen sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole asuste, se on vaate.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Riippuu tietty millaset bileet, mutta ite yleensä syön ja juon ja tanssin, mikään kireä ei oo hyvä. Jos on tottunu käyttämään, nii sit eri juttu. Mut en usko, että tight lacing on tilanteeseen sopiva.
Tight-lacing (siis tuo Spook, linkki tossa aijaa:ssa) on vähän sellaista, etta kuka hullu mimmi tai nainen.... tai.... . Se on HORROR provo.
Se korsetin suunnittelija, mies?
Ei se katso sukupuolta. Siinä on kaksi.
t. Totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tight-lacing (siis tuo Spook, linkki tossa aijaa:ssa) on vähän sellaista, etta kuka hullu mimmi tai nainen.... tai.... . Se on HORROR provo.
Se korsetin suunnittelija, mies?
Ei se katso sukupuolta. Siinä on kaksi.
t. Totuus.
Spook (tuo nainen, tuossa aijaa linkissä) on satanisti. En osaa sanoa missä mielessä on uhri, tai itsensä uhrannut, vai ollenkaan; verrattuna muuhun maailmaan. Spook kuuluu LISAAN (Long Island Stay Lace Assosiation). Hän on aika tavallisen näköinen! ILMAN juuri tuota korsettia. Tai toisessa korsetissa. Kuva on aika vanha. Mitähän hänelle kuuluu? Joka tapauksessa LISA ilmoittaa Spook:in Emeritus Tight-Laceriksi.
Varmaan LISALLA on pikkujouluaika....
Ja sitte läskit tursuu yläosasta.
Hartiat korostuu kuin Mike Tysonilla 30 vuotta sitten.
No tietysti jos persoona on niin mitäänsanomaton ettei sillä saa ketään kiinnostumaan itsestään, niin kai siinä tilanteessa moni nainen yrittää paikata karisman ja luonteen puutetta vaatetuksella. Säälittävää. Jos olisit mielenkiintoinen ihminen ja värikäs persoona, sinun ei tarvisi miettiä vaatteita vaan saisit huomiota ja ihmiset kiinnostuisivat sinusta riippumatta vaatetuksestasi.
Jollet ole langanlaiha niin laita jotain muuta.
Selkäläskit, kainaloläskit ja rinnat roikkuvat ikävästi ja näyttävät rumilta jos bmi on normaali tai sitä suurempi.