Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kireä korsetti pikkujouluihin

Korsetissa
19.11.2019 |

Mitä mieltä olette kireästä korsetista pikkujoulu asusteena?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korsettia päivittäin, pikkujouluihin en laittaisi. Sen verran kireälle tykkään kiristää että en saisi syötyä niin paljon kuin haluaisin.

Vierailija
42/49 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ajattelin pukeutua tällaiseen korsettiin:

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.amazon.com%2FForu…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän asiallisia kommentteja. Itse olen sellainen koti-tightlaceri ja käytän jatkuvasti kireää vyötäröäni ja vatsaani jatkuvasti puristavaa korsettia. Piilotan sen ainakin osittain vaatteideni alle liikkuessani julkisilla paikoilla. Syynä miesten ja naistenkin huutelut ja epäasialliset kommentit. Pikkujouluihinkaan en lähde ilman kireää korsettia, mutta puen päälleni seistessä sopivasti peittävän ja nätisti laskeutuvan mekon. Se on sitten eri asia miten se asettuu istuessani ja hitaita tanssiessa saattaa yllättää partnerini. Jännittävää.

Vierailija
44/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään mutta tulee  mieleen joku äärimmäisen iso nainen joka luulee olevansa seksikäs pin-up malli allit lepattaen..

vaanjoo,taitaa onneksi olla aloittaja hoikka tavallinen nainen, silloin korsetit tosi nättejä.

Vierailija
45/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollet ole langanlaiha niin laita jotain muuta.

Selkäläskit, kainaloläskit ja rinnat roikkuvat ikävästi ja näyttävät rumilta jos bmi on normaali tai sitä suurempi.

Korsetin yläosaan tulee helposti läskimakkara.

Voi tullakin. Mutta siihen ei kuitenkaan kuulu tulla. Syitä voi olla useita, mutta korsetti ei ole ole sopiva, ja on väärin kiristetty.

- ylaosan ei kuulu latistaa rintoja, vaan nostaa!!

- "yläosa" painaa kainaloista ja selästä

Että korsetti toimii ja tuo kurvit, siinä pitää olla muodot! Sitä parempi se on päällä...

Jotta tuo toteutuu korsetin pitää olla vähintään 5 senttiä kurvikkaampi kuin olet muuten! Ja mieluumin (hiukan... ...) enemmän, sitä ei pidä arastella, muuten et tule pitämään siitä mitä kohta puet päällesi.

Jos olet hoikka, kuten (minä), niin se toimii ihan näin: Korsetti päälle, vatsa reippaasti sisään, ja rinta, ulos, ja kaverisi kiristää sen siihen, ei juuri sen kireämmälle.

Se on siinä, voit hellittää  

Ja Vola! Nauttia mitä tapahtui.

(nyt korsetti toimii kuten sen pitääkin, se NOSTAA lantiosta tukea ottaen rintoja ylös, ja samalla kurvittaa esiin ne muodot)

Vierailija
46/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofisticated kirjoitti:

Yllättävän asiallisia kommentteja. Itse olen sellainen koti-tightlaceri ja käytän jatkuvasti kireää vyötäröäni ja vatsaani jatkuvasti puristavaa korsettia. Piilotan sen ainakin osittain vaatteideni alle liikkuessani julkisilla paikoilla. Syynä miesten ja naistenkin huutelut ja epäasialliset kommentit. Pikkujouluihinkaan en lähde ilman kireää korsettia, mutta puen päälleni seistessä sopivasti peittävän ja nätisti laskeutuvan mekon. Se on sitten eri asia miten se asettuu istuessani ja hitaita tanssiessa saattaa yllättää partnerini. Jännittävää.

Ei pöllömpi harrastus.

Mutta vähän jännittävä kuitenkin.

Vierailija
47/49 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän ajattelin pukeutua tällaiseen korsettiin:

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.amazon.com%2FForu…

Tuohan on mies! Haluaisin ennemmin sellaisen KOMEAN HOUDININ!!

Vierailija
48/49 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavista kommenteista. Laitan siis kireän korsetin mekkoni alle tänään pikkujouluihimme. Olen valmistautunut hyvin olemalla syömättä mitään tänään. Alkoholia on otettava varovasti ettei nouse liiaksi päähän. Jännittävä ilta ja ehkä yökin tulossa. Hauskaa pikkujoulua vain kaikille juhlittepa sitten minkälaisessa asussa tahansa.

Vierailija
49/49 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla isossa firmassa töissä kun joulutkin kestävät vuositolkulla. Ketju on niät alotettu marraskuussa 2019

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan