Kireä korsetti pikkujouluihin
Mitä mieltä olette kireästä korsetista pikkujoulu asusteena?
Kommentit (49)
Narutettua kinkkua... Ssluurrppss...
Siis kai sen päälle jotain vaatetta tulee?
Joo siis, miksei se alla mene, mutta sano nyt pliis että laitat jonkun rätin siihen, kuitenkin alusvaatteen päälle...? (Emme kuitenkaan ole missään Pariisin muotiyössä)
Jep. Hauskaa iltaa vaan sinulle.
Itse ajattelin laittaa vaatteet, jotka ovat mukavat päällä, himmeästi kiiltävää ja pehmeästi valuvaa silkkiä ja sitten tanssia pitkälle aamuun.
Eipä tule ylensyötyäkään sitten. Suosittelen.
Kun käy kotiin iltaisin, törmää melko varmasti kodin pikku esteisiin, korsetti tuo kauhistus miehelle on hirvitys. Kun nainen menee sängylle, hän huutaa silloin miehelleen: "Hoi mies aukaisehan korsetti, se on liian tiukasti. Tahtoisitko kulta kurkistaa mikä siellä oikein puristaa. Jos et viitsi nyt tai oot väsynyt niin kiinni pane takaisin".
Tämä korsetista.
Joo. Se ei sitten tämän paremmaksi muutu. Laitan linkin .. .....
https://corset-story-fi.com/collections/overbust-corsets/products/purpl…
Mitä kurvikkaampi se on niin sen parempi se on päällä tiettyyn rajaan asti.
En osaa suoraan sanoa, olisiko paras osin alle vai kokonaan päälle.
Pitkä kapea hame, jotain joka peittää vähän olkapäitä.
Onko teillä Rocky Horror Picture Show -teemabileet?
Onko tuo nyt kuitenkin äitisi sisaren goottikorsetti?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Se ei sitten tämän paremmaksi muutu. Laitan linkin .. .....
https://corset-story-fi.com/collections/overbust-corsets/products/purpl…
Mitä kurvikkaampi se on niin sen parempi se on päällä tiettyyn rajaan asti.
En osaa suoraan sanoa, olisiko paras osin alle vai kokonaan päälle.
Pitkä kapea hame, jotain joka peittää vähän olkapäitä.
Oikein osaa sanoa onko tuo nyt mikään asuste
Jaa a. Ei taida tarvii laittaa tukiliivejä alle
Ehdottomasti hame päälle.
Nopeat panot hametta nostamalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa a. Ei taida tarvii laittaa tukiliivejä alle
Jaaa a mahtaako n ti tukiliivistä mitään ....
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti hame päälle.
Nopeat panot hametta nostamalla.
Ehdottomasti näin. Itsekin suosittelen nimen omaan käytännöllisyyttä asuvalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo siis, miksei se alla mene, mutta sano nyt pliis että laitat jonkun rätin siihen, kuitenkin alusvaatteen päälle...? (Emme kuitenkaan ole missään Pariisin muotiyössä)
Ei kaikki korsetit ole alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hauskaa iltaa vaan sinulle.
Itse ajattelin laittaa vaatteet, jotka ovat mukavat päällä, himmeästi kiiltävää ja pehmeästi valuvaa silkkiä ja sitten tanssia pitkälle aamuun.
Sopiva ja hyvä korsetti on aivan ihana päällä, ainakin jos on itse hoikka.
Niin tuo on kyllä harjoituskorsetti jo aika kauan uumaa rakenteellisesti kaventaneelle. Jos et ole vuosia käyttänyt korsettia suurinta osaa päivästä, niin tuo ei kyllä istu kauniisti.
Muuten pidän korseteista toppeina, itsellänikin on sellainen perinteinen, ei uumaa rakenteellisesti kaventava.
Minäkin ajattelin pikkujouluihin mustaa korsettiyläosaa ja punaista minihametta. Olen nähnyt häämekko-ohjelmissa, että kaiken kokoiset änkeää niinhin pikkukorsetteihin. Minä painan vähän enemmän, n 120 kg, ja mielestäni olen hyvin näyttävä korsetissa. On mulla muodot Veenuksen ja lanteet liikkuu keinuen . . .
Miksei kunhan ei ihan överi ole. Kyllä hoikentava korsetti selkeästi kohentaa ulkonäköä ja itsetuntoa.