Uusi tv ohjelma suomeen. Lapsi tuntemattoman kanssa! Sairasta!
https://www.is.fi/viihde/art-2000006313607.html
” Kun sopiva vanhemmuuskumppani on löytynyt, pitää parien tehdä isoja päätöksiä, ja edessä pettymyksiä ja kysymyksiä. Kumpi on lähivanhempi? Kenen sukunimen lapsi saa? Miten toimitaan vanhempien ristiriitatilanteissa, entä jos toinen muuttaa satojen kilometrien päähän, tai vaikka kuolee?”
Joo kyllähän tää varmaan jollekkin on arkipäivää, mutta tuski kukaan tieten tahtoen haluaisi lasta oikeasti tehdä tähän tilanteeseen. Muutenkin leikitään jo tässä lasten mielenterveydellä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
No tekeehan monet naiset lapsia ihan sinkkuinakin, joko miehen siita tietamatta tai nykyaan luovutetuilla siittioilla.
Homo- ja lesbopariskunnat ovat muumimukeilleet samalla lailla jo hyvan ajan, ja vanhemmoineet platonisesti yhdessa(kin).
Ei tama ohjelma noista hirveasti poikkea, ainakin tassa molemmat osapuolet haluavat sita lasta (tosin kuin joissain yhden illan jutuissa).
Onhan se nyt ihan eri asia hankkia lapsi kun sitä haluaa, vaikka sitten yksin, kuin tässä tapauksessa jossa nää "naama julkisuuteen joka ohjelmassa" hörhöt hommaa lapsen pelkästään saadakseen pärstänsä telkkariin.
Ei lapsi ole mikään esine tai jotain joka hommataan koska joku elämästä vieraantunut tv-tuottaja haluaa ennennäkemätöntä showta.
Mä en usko, että nää ohjelmaan päätyneet ovat julkkistyrkkyjä. Siellä on psykologit mukana prosessissa. Nykyään on vielä aika hiton vaikeaa löytää sitä kumppanivanhempaa. Ei sellaisille ole omaa hakusivustoa tai foorumia. Tää voi ehkä muuttua ohjelman myötä, ja kun asia tulee normaalimmaksi, mutta luulen, että vanhemmaksi tällä tavoi haluavat ovat vähän puoliväkisin valmiita jopa telkkariin, jotta saisivat unelmansa toteutettua.
Eikö tämä ole hyvä idea. Lapsi saa isän ja äidin, jotka sitoutuvat lapseen. Koska vanhempien välillä ei ole romanttista tunnesidettä, ei pelkoa yllätyserosta ja repivistä riidoista. Jos myöhemmin löytyy kumppani, toinen vanhempi voi osallistua yhteisiin juhliin ilman draamoja.
Itse haluaisin kovasti muodostaa perheen kumppanuusvanhemman kanssa. Olen 36-vuotias perusterve nainen pk-seudulta. Elämässä perusasiat kunnossa, mutta parisuhde puuttuu. Kumppanuusvanhemmuus tuntuisi hyvältä vaihtoehdolta. Lapsella olisi molemmat vanhemmat :)
Jos tätä sattuu lukemaan asiasta kiinnostunut mies, niin laita sähköpostia
Ohjelmasta tulee mieleen eläimet, nehän kantaa tulevaa pienokaistaan ilman toista osapuolta,
tämä ohjelma on erittäin ala-arvoinen.
Julkisuus tyrkyt haluavat naamansa televisioon, lapsihan on varmasti ohjelmassa tois arvoinen asia.
Lapsi on heille esine, ikään kuin palkinto jostakin, lapsi joka tehtiin vaan sen vuoksi, että tekijä sai julkisuutta.
Itse monen lapsen isoäitinä en aio katsoa yhtäkään jaksoa tuosta typerästä ja ihmistä halventavasta ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa erolapsista oireilee, kun vanhemmat eivät ole yhdessä. Vaikka oletkin sitä mieltä, ettei lapsesi siitä kärsi, niin aivan varmasti kärsii jollain tasolla. Sit vedetään siihen päälle lapsen jatkuva kodin vaihto (viikko-viikko) niin kyllä se lasta kuormittaa.
Mun vanhemmat eros ihan liian myöhään, halusivat erota vasta kun lapset on tarpeeks isoja. Olin nuorin eli 12v
Minä kärsin eniten siitä kun aistin ettei äiti ja isä tykänneet toisistaan.
Oloni parani kun erosivat ja olivat onnellisia erillään.
Onhan se nyt ihan eri asia hankkia lapsi kun sitä haluaa, vaikka sitten yksin, kuin tässä tapauksessa jossa nää "naama julkisuuteen joka ohjelmassa" hörhöt hommaa lapsen pelkästään saadakseen pärstänsä telkkariin.
Ei lapsi ole mikään esine tai jotain joka hommataan koska joku elämästä vieraantunut tv-tuottaja haluaa ennennäkemätöntä showta.