Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihet: onko paha, jos nainen on hieman pyöreä, jos muuuten on näyttävä?

Vierailija
18.11.2019 |

...ja massa suhteellisen hyvissä paikoissa.
Tarkoitan pyöreydellä painoindeksiä n. 22-23

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksistä 22-23 ei tule mieleen hieman pyöreä vaan normaali, hoikka ihminen.

Vierailija
2/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutamalla lisäkilolla ole mitään merkitystä. Pääasia olisi että tulisi toimeen.

Kolmevuotta katellu pks seudulla naisystävää...taitaa tulla Aasinmatka ensitalvena.

Vierailija
4/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kelpais. Enemmän tykkään vähän pyöreämmistä kuin tosi laihoista tai fitness naisista.

Vierailija
5/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kelpais. Enemmän tykkään vähän pyöreämmistä kuin tosi laihoista tai fitness naisista.

Tämä!

Vierailija
6/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla painoindeksilla et ole pyöreä, mutta jos nyt puhutaan oikeasti pyöreistä ylipainoisista naisista, niin kyllä se tappaa ihan kaiken fyysisen vetovoiman ja kaverisuhde on ainoa mahdollinen suhde.

Vierailija
7/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pyöreä kuin laiha. Mutta BMI 22-23 on alhainen paitsi hyvin nuorilla naisilla. Ok, tämäkin riippuu kehonkoostumuksesta ja mallista. Mutta en tykkää laihoista, rinnattomista ja peputtomista. Olen itse kaikinpuolin normaalikokoinen.

Vierailija
8/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla porvoosta tämä ketju. bmi22-23 on täysin normaalin haarukassa.

Vierailija
9/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa peiliin ja tunnustaa tosiasia. Ihminen on ihmeellinen ja kaunis otus.

Vierailija
10/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni painoindeksi oli 22 kun aloimme seukkaamaan. Nyt naimisiinmenon ja yhden lapsen jälkeen 30, joten EN OLE tyytyväinen. Eli lyhyesti: En siedä enää minkäänlaista pyöreyttä ja alle 22 bmi on ainoa jonka kelpuutan.

ps. en ole feederi

Vierailija
11/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä BMI 27 :|

Vierailija
12/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee tuo kirjoitusvirhe otsikossa kuin mitkään painot. Läskit ei haittaa, mutta jos ei oikeasti osaa kirjoittaa normaaleja, yksinkertaisia sanoja ilman kirjoitusvirheitä, niin se kyllä haittaa.

Vierailija
13/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korvienvälisi toimii hyvin, niin  ei haittaisi, jos sinulla olisi hieman enemmänkin pyöreyttä Ap. Enemmän kuin kumppanin pieni pyöreys merkittävämpää minusta on se, miten tai kuinka kilonsa kantaa ja miten suhtautuu elopainoonsa. Miellyttävämpää on sinut itsensä kanssa oleva hieman pyöreä kumppani, kuin jokaista suupalaansa vahtaava ja muiden elopainoa alinomaa kommentoiva (ja usein halveksiva) kumppani, hänen elopainostaan riippumatta.. 

Vierailija
14/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo BMI nyt mikään pyöreä ole. Mutta huomattavasti mieluummin otan vähän pulskan kuin laihan naisen. En halua luisevaperseistä naista.

Vierailija
15/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miesystävää ei näytä häiritsevän ollenkaan, että itsellä vähän alavatsassa rasvaa.. Toki myös peppu ja rinnat pyöreät. Juurikin tuo loittajan mainitsema painoindeksi. Muuten olen terve ja urheilullinen. Ja tykkään seksistä. 😁( Normaali rasvaprosentti muuten vaikuttaa naisen hormonitoimintaan 😉)

Vierailija
16/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 22 on suomimiesten mielestä muodoton valaslehmä. Itsekin olen mielenkiinnolla täältä lukenut että näin 40kg ylipainoisena mun ei pitäisi pystyä edes kävelemään.

Vierailija
17/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän häiritsee tuo kirjoitusvirhe otsikossa kuin mitkään painot. Läskit ei haittaa, mutta jos ei oikeasti osaa kirjoittaa normaaleja, yksinkertaisia sanoja ilman kirjoitusvirheitä, niin se kyllä haittaa.

Kuka haluaa noin nipon kumppanin itselleen, joka luultavasti jaksaa nipottaa ja huomauttaa jokaisesta kirjoitus ja lyöntivirheestä. Vai jäikö sinulla mahdollisesti jotain olennaista ymmärtämättä? 

Vierailija
18/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen kuvaa itseään sanalla "näyttävä", tulkitsen hänen tarkoittavan "hirvi".

Vierailija
19/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Painoindeksistä 22-23 ei tule mieleen hieman pyöreä vaan normaali, hoikka ihminen.

Juuri näin. Itseasiassa mielestäni näyttävät naiset ovat enemmän tai vähemmän pyöreitä, tiimalasi- tai päärynävartaloisia.

Vierailija
20/57 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi 22 on suomimiesten mielestä muodoton valaslehmä. Itsekin olen mielenkiinnolla täältä lukenut että näin 40kg ylipainoisena mun ei pitäisi pystyä edes kävelemään.

Röllit vaan vauhdissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä