Mihet: onko paha, jos nainen on hieman pyöreä, jos muuuten on näyttävä?
...ja massa suhteellisen hyvissä paikoissa.
Tarkoitan pyöreydellä painoindeksiä n. 22-23
Kommentit (57)
BMI 22-23 on normaali. Tietty etua, jos rasva kertyy muualle kuin vyötärölle tai mahaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän häiritsee tuo kirjoitusvirhe otsikossa kuin mitkään painot. Läskit ei haittaa, mutta jos ei oikeasti osaa kirjoittaa normaaleja, yksinkertaisia sanoja ilman kirjoitusvirheitä, niin se kyllä haittaa.
Kuka haluaa noin nipon kumppanin itselleen, joka luultavasti jaksaa nipottaa ja huomauttaa jokaisesta kirjoitus ja lyöntivirheestä. Vai jäikö sinulla mahdollisesti jotain olennaista ymmärtämättä?
En minä kenenkään kumppaniksi ole haluamassakaan, en kannata parisuhteita enkä koskaan enää aio sellaiseen ryhtyä. Ei jäänyt mitään olennaista ymmärtämättä, mutta kertoohan se jotain ihmisestä, jos ei edes lue tekstiään ennen kuin julkaisee sen ja siten jättää sinne kirjoitusvirheitä. Enemmän se minun mielestäni ihmisestä kertoo kuin joku paino tai ruumiinrakenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän häiritsee tuo kirjoitusvirhe otsikossa kuin mitkään painot. Läskit ei haittaa, mutta jos ei oikeasti osaa kirjoittaa normaaleja, yksinkertaisia sanoja ilman kirjoitusvirheitä, niin se kyllä haittaa.
Kuka haluaa noin nipon kumppanin itselleen, joka luultavasti jaksaa nipottaa ja huomauttaa jokaisesta kirjoitus ja lyöntivirheestä. Vai jäikö sinulla mahdollisesti jotain olennaista ymmärtämättä?
En minä kenenkään kumppaniksi ole haluamassakaan, en kannata parisuhteita enkä koskaan enää aio sellaiseen ryhtyä. Ei jäänyt mitään olennaista ymmärtämättä, mutta kertoohan se jotain ihmisestä, jos ei edes lue tekstiään ennen kuin julkaisee sen ja siten jättää sinne kirjoitusvirheitä. Enemmän se minun mielestäni ihmisestä kertoo kuin joku paino tai ruumiinrakenne.
Etkö osaa käyttää pilkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Omaa miesystävää ei näytä häiritsevän ollenkaan, että itsellä vähän alavatsassa rasvaa.. Toki myös peppu ja rinnat pyöreät. Juurikin tuo loittajan mainitsema painoindeksi. Muuten olen terve ja urheilullinen. Ja tykkään seksistä. 😁( Normaali rasvaprosentti muuten vaikuttaa naisen hormonitoimintaan 😉)
Juu. Se, että on rasvaa saa myös miehet kiinnostumaan. Kävin salilla, joka oli täynnä tiimejä mimmejä- täydellisiä treenattuja kroppaa. Itse en ole pystynyt harrastamaan liikuntaa pitkään aikaan ja tissit ja perse on ihan rasvaa, ei lihasta. Kuitenkin herätin porukkan miehissä huomiota melko paljon, ja tämä häiritsi niitä naisia.
Eli joku juttu tässä on, koska nuo naiset olivat ” paremman näköisiä”. Rasva tosiaan vaikuttaa hedelmällisyyteen ja hormoneihin, eli siten myös hajuun, joka on aika isossa osassa, kun kiinnostus herää. Eli vissiin miehet ” haistaa” hedelmällisen naisen, koska se että on pikkasen rasvaa, edesauttaa tätä.
Kun itse olin tummempi minulta jäi kuukautisetkin pois, eli häiriö tila päällä. Ei sellainen ketään kiinnosta, paitsi toista anorektikkoa 😁
no se pyöreys tuppaa lisääntymään niillä joilla sitä jo on, 10 vuotta ja 20 kg tms.
se jolla ei ole,yleensä pitää huolen ettei tulekkaan ihraa .
Eino Makunen kirjoitti:
Painoindeksistä 22-23 ei tule mieleen hieman pyöreä vaan normaali, hoikka ihminen.
Normaali, mutta ei tuo mikään hoikka ole.
Mä en ole mies enkä näyttävä, vaan ihan normaali. Kolme viimeisintä miestä ovat ollet lähes creepyn kiehtoutuneita mun vatsamakkaroista. Lihava en ole, mutta vatsa on pehmoinen. (163/58). Kaikilla on ihme tarve puristella mua vatsasta. Yksi ei koskaan sanonut mitään, puristeli vain. Toinen sanoi, että tuntuu taikinalta/kivalta ja kolmas sanoi kanssa, että pehmeä vatsa tuntuu kivalta. Ensimmäinen oli ihme perverssi, kaksi jälkimmäistä molemmat hoikkia, mutta lihaksikkaita tavallisia tyyppejä.
Oon varmaan joku stressipallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa käyttää pilkkuja?
Osaan. Juuri sen takia ne ovat tekstissäni siellä missä niiden kuuluukin olla, eikä jossain toisaalla, mihin sinä niiden luulet ilmeisesti kuuluvan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes pyöreä 😂!taidat olla aika nuori, jos täytyy tälläistä kysellä? Haittaako sinua ”pyöreys”, vai haittaako sinua mitä ihmiset ajattelevat/ miltä sinä näytät tytön seurassa, jos on ” ”pyöreä”?
Oma kokemus: kun olin laiha, niin joitakuita kiinnosti, nyt kun olen normaalipainoinen, kiinnostuneita tunkee jokapaikasta.
Silti huomaan, että esim nuoret miehet ottaa vaimokseen sen langan laihan, mutta valitettavasti se silmä käy sitten pyöreämmissä, jopa vaimon läsnäollessa.... eivätkö uskalla ottaa ”normista” poikkeavaa, tai valtavirran kauneusihanteen vastaista?
Tuntuu,että moni kuitenkin tykkää kun on tissit ja perse, ja siihen tarvitaan sitä rasvaa naisella Yleensä kyllä.
Höpsistä. Harva nainen nyt niin hoikka on, että rinnatkin katoaisivat. Joillakin on pienet rinnat normaalipainoisena ja ihan hyvä niin. Heillä on sitten muita avuja, joihin heidän miehet ovat ihastuneet.
Tosi kovaa oman egon pönkitystä ajatella, että miehet jotenkin erityisen paljon tuijottaisi juuri sinun rintojasi. Jos niin todella on, niissä on jotain erittäin poikkeavaa ja huomiotaherättävää, mikä saa ihmiset uteliaisuutta tujottamaan. Se taas ei ole kovin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi 22 on suomimiesten mielestä muodoton valaslehmä. Itsekin olen mielenkiinnolla täältä lukenut että näin 40kg ylipainoisena mun ei pitäisi pystyä edes kävelemään.
Röllit vaan vauhdissa.
Tavoitteessaan ainakin onnistuivat, eli saivat irtoseksimarkkinoilta pois taas yhden naisen joka ei ole miesten ulkonäöstä niin tarkka.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mies enkä näyttävä, vaan ihan normaali. Kolme viimeisintä miestä ovat ollet lähes creepyn kiehtoutuneita mun vatsamakkaroista. Lihava en ole, mutta vatsa on pehmoinen. (163/58). Kaikilla on ihme tarve puristella mua vatsasta. Yksi ei koskaan sanonut mitään, puristeli vain. Toinen sanoi, että tuntuu taikinalta/kivalta ja kolmas sanoi kanssa, että pehmeä vatsa tuntuu kivalta. Ensimmäinen oli ihme perverssi, kaksi jälkimmäistä molemmat hoikkia, mutta lihaksikkaita tavallisia tyyppejä.
Oon varmaan joku stressipallo.
Toi olis ihanaa. Tosin en halua kenen tahansa siihen koskevan, jotenkin yliherkkä kehon osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa miesystävää ei näytä häiritsevän ollenkaan, että itsellä vähän alavatsassa rasvaa.. Toki myös peppu ja rinnat pyöreät. Juurikin tuo loittajan mainitsema painoindeksi. Muuten olen terve ja urheilullinen. Ja tykkään seksistä. 😁( Normaali rasvaprosentti muuten vaikuttaa naisen hormonitoimintaan 😉)
Juu. Se, että on rasvaa saa myös miehet kiinnostumaan. Kävin salilla, joka oli täynnä tiimejä mimmejä- täydellisiä treenattuja kroppaa. Itse en ole pystynyt harrastamaan liikuntaa pitkään aikaan ja tissit ja perse on ihan rasvaa, ei lihasta. Kuitenkin herätin porukkan miehissä huomiota melko paljon, ja tämä häiritsi niitä naisia.
Eli joku juttu tässä on, koska nuo naiset olivat ” paremman näköisiä”. Rasva tosiaan vaikuttaa hedelmällisyyteen ja hormoneihin, eli siten myös hajuun, joka on aika isossa osassa, kun kiinnostus herää. Eli vissiin miehet ” haistaa” hedelmällisen naisen, koska se että on pikkasen rasvaa, edesauttaa tätä.
Kun itse olin tummempi minulta jäi kuukautisetkin pois, eli häiriö tila päällä. Ei sellainen ketään kiinnosta, paitsi toista anorektikkoa 😁
Olen huomannut, että timmi ei välttämättä tarkoita hyvää vartaloa tai näin on ainakin omaan silmääni. Totuus kun o, että se vartalon muoto ja malli ei oikeastaan juuri muutu. Vaikka treenaisi miten paljon, niin sitä vyötäröä ei saa eikä poikamainen lantio häviä mihinkään. Lisäksi vielä jos on vetänyt rasvat alas, häviää ne rinnatkin.
Oikeasti miehet eivät vaadi timmiä vartaloa, vaan naisellista (tiimalasia) JA timmiä vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Eino Makunen kirjoitti:
Painoindeksistä 22-23 ei tule mieleen hieman pyöreä vaan normaali, hoikka ihminen.
Normaali, mutta ei tuo mikään hoikka ole.
Ei munkaan mielestäni. Itselläni BMI 22 ja helposti saa masusta kiinni. On myös isot rinnat, hyvät sääret ja kiinteä peppu, mutta kaikki kertyy eteen. En todellakaan käyttäisi itsestäni nimitystä "hoikka". Reilu 10kg sitten olin.
Olen itse nelikymppinen nainen ja vaikka itse sanonkin, niin kasvoista kaunis, isot rinnat ja takamuksessakin löytyy. Hoikaksi ei voi nykyään sanoa hyvällä tahdollakaan, koskaan en ole laiha ollut. Siellä normaalin painoindeksin yläpäässä, pituutta hieman alle 170 cm. Muuten vartaloni on kyllä hyvässä kunnossa vaatteiden alla, koska olen liikunnallinen ja muutenkin huolehdin itsestäni. Ja uskokaa tai älkää miehiä pyörii ympärilläni joka paikassa, siis vaikka olen naimisissa enkä ole koskaan pettänyt hienoa miestäni, joka tekee kaiken eteeni. Älkää hyvät nuoret tai vanhemmat naiset kyselkö kelpaatteko, kyllä kelpaatte. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että iloinen, mukava ja itsevarma kelpaa vähän liiankin hyvin. Toki ulkonäkö voi olla vähän plussaa😜
Kelpaa kirjoitti:
Olen itse nelikymppinen nainen ja vaikka itse sanonkin, niin kasvoista kaunis, isot rinnat ja takamuksessakin löytyy. Hoikaksi ei voi nykyään sanoa hyvällä tahdollakaan, koskaan en ole laiha ollut. Siellä normaalin painoindeksin yläpäässä, pituutta hieman alle 170 cm. Muuten vartaloni on kyllä hyvässä kunnossa vaatteiden alla, koska olen liikunnallinen ja muutenkin huolehdin itsestäni. Ja uskokaa tai älkää miehiä pyörii ympärilläni joka paikassa, siis vaikka olen naimisissa enkä ole koskaan pettänyt hienoa miestäni, joka tekee kaiken eteeni. Älkää hyvät nuoret tai vanhemmat naiset kyselkö kelpaatteko, kyllä kelpaatte. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että iloinen, mukava ja itsevarma kelpaa vähän liiankin hyvin. Toki ulkonäkö voi olla vähän plussaa😜
No ei tunnu kelpaavan kun ei mulla ainakaan miehet ”pyöri ympärillä”, välillä tuijottavat mutta se siitä. Kai nyt lähestyisivät jos kiinnostaisi?
Kelpaa kirjoitti:
On tosi vaikea lähestyä miehiä ja olla itsevarma ja mukava oma itsensä, kun on epävarma ulkonäöstään ja ihan tavallisen näköinen. Minulla on erittäin hyvä vartalo, mutta en siis ole kaunis, ehkä korkeintaan "ihan söpö". Joskus näen, miten miehet katsovat kaukaa, mutta jos joku tulee juttelemaan, painelen kavereiden taakse karkuun. Tämä alkaa saada jo absurdit mittasuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Olen pyöreähkö, BMI paljon enemmän kuin 22. Kuukautisten aikana on aika paha, tuntuu, että miehet voisivat kadulla lähteä perään kävelemään.
Fitness-naiset näyttävät kuvissa hyvältä, mutta kun rasvaa ei ole kehossa, mitä luultavammin ei ole kuukautisia. Ne kuitenkin kuuluvat olla naisella. Moni nainen ei ymmärrä sen tärkeyttä, kunnes tulee aika yrittää raskautta. Järjestäen kaikilla tutuillani, jotka ovat sairastaneet syömishäiriötä tai hurahtaneet fitnekseen, on ollut vaikeuksia / mahdotonta tulla raskaaksi.
Sitten kun hedelmällinen ikä on minulta ohi ja lapset tehty, voin laihduttaa niin paljon, että kuukautiset jäävät pois.
Eihän tuo ole edes pyöreä 😂!taidat olla aika nuori, jos täytyy tälläistä kysellä? Haittaako sinua ”pyöreys”, vai haittaako sinua mitä ihmiset ajattelevat/ miltä sinä näytät tytön seurassa, jos on ” ”pyöreä”?
Oma kokemus: kun olin laiha, niin joitakuita kiinnosti, nyt kun olen normaalipainoinen, kiinnostuneita tunkee jokapaikasta.
Silti huomaan, että esim nuoret miehet ottaa vaimokseen sen langan laihan, mutta valitettavasti se silmä käy sitten pyöreämmissä, jopa vaimon läsnäollessa.... eivätkö uskalla ottaa ”normista” poikkeavaa, tai valtavirran kauneusihanteen vastaista?
Tuntuu,että moni kuitenkin tykkää kun on tissit ja perse, ja siihen tarvitaan sitä rasvaa naisella Yleensä kyllä.