Mihet: onko paha, jos nainen on hieman pyöreä, jos muuuten on näyttävä?
...ja massa suhteellisen hyvissä paikoissa.
Tarkoitan pyöreydellä painoindeksiä n. 22-23
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Kävin salilla, joka oli täynnä tiimejä mimmejä- täydellisiä treenattuja kroppaa. Itse en ole pystynyt harrastamaan liikuntaa pitkään aikaan ja tissit ja perse on ihan rasvaa, ei lihasta. Kuitenkin herätin porukkan miehissä huomiota melko paljon, ja tämä häiritsi niitä naisia.
Kerrotko vielä, kuinka todensit tämän, että ne muut naiset häiriintyivät? Miten sulla on edes aikaa jossain salilla analysoida sekä miesten että naisten katseita? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa miesystävää ei näytä häiritsevän ollenkaan, että itsellä vähän alavatsassa rasvaa.. Toki myös peppu ja rinnat pyöreät. Juurikin tuo loittajan mainitsema painoindeksi. Muuten olen terve ja urheilullinen. Ja tykkään seksistä. 😁( Normaali rasvaprosentti muuten vaikuttaa naisen hormonitoimintaan 😉)
Juu. Se, että on rasvaa saa myös miehet kiinnostumaan. Kävin salilla, joka oli täynnä tiimejä mimmejä- täydellisiä treenattuja kroppaa. Itse en ole pystynyt harrastamaan liikuntaa pitkään aikaan ja tissit ja perse on ihan rasvaa, ei lihasta. Kuitenkin herätin porukkan miehissä huomiota melko paljon, ja tämä häiritsi niitä naisia.
Eli joku juttu tässä on, koska nuo naiset olivat ” paremman näköisiä”. Rasva tosiaan vaikuttaa hedelmällisyyteen ja hormoneihin, eli siten myös hajuun, joka on aika isossa osassa, kun kiinnostus herää. Eli vissiin miehet ” haistaa” hedelmällisen naisen, koska se että on pikkasen rasvaa, edesauttaa tätä.
Kun itse olin tummempi minulta jäi kuukautisetkin pois, eli häiriö tila päällä. Ei sellainen ketään kiinnosta, paitsi toista anorektikkoa 😁
Olen huomannut saman. Olen pyöreähkö, BMI paljon enemmän kuin 22. Kuukautisten aikana on aika paha, tuntuu, että miehet voisivat kadulla lähteä perään kävelemään.
Fitness-naiset näyttävät kuvissa hyvältä, mutta kun rasvaa ei ole kehossa, mitä luultavammin ei ole kuukautisia. Ne kuitenkin kuuluvat olla naisella. Moni nainen ei ymmärrä sen tärkeyttä, kunnes tulee aika yrittää raskautta. Järjestäen kaikilla tutuillani, jotka ovat sairastaneet syömishäiriötä tai hurahtaneet fitnekseen, on ollut vaikeuksia / mahdotonta tulla raskaaksi.
Sitten kun hedelmällinen ikä on minulta ohi ja lapset tehty, voin laihduttaa niin paljon, että kuukautiset jäävät pois.
Täyttä lööperiä. Tekstistäsi saa sen käsityksen, että kaikilla hoikilla ja/tai urheilevilla naisilla jäisi kuukautiset pois ja olisi vaikeuksia raskautua. Tämähän on ihan sontaa. Päinvastoin, ylipaino hankaloittaa hedelmöittymistä.
Mulla on jääneet menkat pois kun olin tosissani laiha, reilusti alle 50kg ja pituutta on kuitenkin lähemmäs 170cm. Normaalilla, timmillä urheilijanaisella toimii kierto ihan normaalisti. Ja juu, minäkin olen edelleen oikein hedelmällinen kun sain painoa kerättyä. Edelleen olen hoikka, mutten yhtään liian.
Ole rauhassa rasvoissasi (omien sanojesi mukaan "bmi reilusti yli 22" mikä on kyllä enemmän kuin "pyöreähkö"), mutta älä levitä valheita siitä, etteivätkö normaalipainoiset naiset voisi saada lapsia.
Yleensä nää ”hiukan pyöreät” on sellasia rapiat 120 kg:tä.
No ei ole paha ollenkaan. Mieluummin muutama kilo yli ihannepainon (sikäli mikäli sellaista edes on) kuin muutama kilo alle. Luiseva on kamala, kun taas kurvit ovat seksikkäät, varsinkin kun on peppua mistä ottaa kiinni, ja rinnatkin ovat silloin täyteläisemmät. Mutta solakka vyötärö on kyllä tärkeä, eli mallia tiimalasi, ei tynnyri.
Tällaiset painojutut on ihan toissijaisia kumppanin valinnassa. pääasia on luonne ja yhteensopivuus henkisesti. Aikuinen ihminen ymmärtää, ettei kukaan ole täydellinen ja että omat mahdollisuudet vaikuttaa ulkonäköön ovat varsin rajalliset. Jos pääasia on kiihottuminen parittelussa niin ollaan varsin kapealla pohjalla. Naisen kurvit on ihania kevyemmällä ja painavammalla.
Vierailija kirjoitti:
Bmi 22 on suomimiesten mielestä muodoton valaslehmä. Itsekin olen mielenkiinnolla täältä lukenut että näin 40kg ylipainoisena mun ei pitäisi pystyä edes kävelemään.
No kyllä tossa vielä pystyy just siiderin tiskiltä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nää ”hiukan pyöreät” on sellasia rapiat 120 kg:tä.
Tämähän on juuri se naisellisen muodokas, eiks vaan?!
Norsukin on näyttävä mutta käypäs sen ahterin takana katteleen.
Aloittelijan arvo 22-23 on normaali paino. Ei rasva pallero, vana normaali. Nykyään epänormaalia laihuutta pidetään normaalina, mutta se ei ole pidemmän päälle terveellistä kenellekään, kuten ei myöskään ylipaino.
Ei paha vaan hyvä ja seksikäs. Laiha tuntuu pahalta kun luut painavat vastaan. Laiha kuiva n kesän orava on huono.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen kuvaa itseään sanalla "näyttävä", tulkitsen hänen tarkoittavan "hirvi".
Mulle "näyttävä" ulkonäön yhteydessä on negatiivinen sana. Tulee mieleen joku ylimeikattu Tuksu. Yhtälailla autokolarikin voi olla näyttävä.
Mut pyöreys ei haittaa mitään, kunhan ei kutsu itseään näyttäväksi.
Ihmetyttää noi alapeukuttajat, jos joku kertoo että minä tykkään vähän pyöreistä, niin muutama alapeukku. Miten se ketään haittaa, mistä muut tykkää? :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää noi alapeukuttajat, jos joku kertoo että minä tykkään vähän pyöreistä, niin muutama alapeukku. Miten se ketään haittaa, mistä muut tykkää? :D
Ei kai se ketään haittaa, peukkuja nyt annetaan vähän millä perusteilla sattuu. En ole samaa mieltä/huonosti muotoiltu/väärä mielipide/tarkista faktat tms. Ei niistä kannata sen kummemmin välittää.
Naisen tulee olla vähän pyöreä ja näyttävä.
M50+
Iso perse ja valtavat tissit on jees.
Kuulostaa täysin normaalipainoiselta meikäläiselle. Jos on vielä isot rinnat, niin erittäin hyvä!
En sanonut, että miehet tuijottavat vain juuri minun rintojani. Kyseisissä tilanteissa kyllä ovat tuijottaneet rintojani, mutta uskoakseni kenen tahansa muodokkaampaan rintoja. Jos rinnoissani on jotain huomiota herättävää tai poikkeavaa, se toki on surullista, enkä sille silloin mitään itse voi. Lääkärissä käyty ja ilmeisen normaalit ovat 😂. Valitettavsti on miehiä, jotka tuijottaa vain rintoja. Sitten on niitä toisia miehiä, jotka huomaa muutkin asiat ja joiden kanssa voi keskustella.