Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kuva Tinderissä. Mitä sanotte?

Vierailija
18.11.2019 |

Mies kertoo etsivänsä fiksua naista ja itse jatko-opiskelija. Kuitenkin hän on käynyt lisäämässä jonkin hämärän kuvan paljaasta keskivartalostaaan sen jälkeen kun olemme tavanneet pari kertaa? Miksi?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on bisse kun ihmisestä puhutaan? Ei ilmeisesti tarkoiteta olutta?

Vierailija
42/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä kysymystäsi. Mies tekee jotain normaalia joka ei liity suhun, ja nyt olet varma että tästä voi lukea jotain siitä mitä hänen päässään liikkuu.

Ihmiset tekee kaikenlaisia asioita paljon. Etenkin sellaisia jotka on pieniä ja arkisia eikä vaikuta oikein mihinkään. Ei niitä kannata jäädä puimaan.

Onko alastoman keskivartalon esitteleminen normaalia miehelle, joka ei käy salilla eikä ole muutenkaan pleijerityyppiä vaan sellainen mietiskelevä filosofi? ei minusta. ap

Sulla on aika mustavalkoinen kuva ihmisistä, ajattelet, että pleijeri on stereotypinen tampio, jolla on vain pillu ja kieroilu mielessä. Ei välttämättä, pleijeri voi olla myös fiksu ja hurmaava tyyppi, joka tykkää panna paljon eri naisten kanssa eikä halua sitoutua eikä piittaa vaikka joku vähän pahoittaa mielensä hänen hauskanpidossaan. Kyllä tuo akateeminen adonis hakee ihan pillua sieltä tinderistä, sen lisäksi toki saattaa tykätä myös viettää aikaa seurustellen ja naureskellen jonkun perusfiksun kivan naisen kanssa. Mutta on sillä aika varmaan muitakin kierrossa, eri tarkoituksiin. Vaikka väitti muuta ja sinä uskoit.

No sehän tässä outoa onkin ettei ole mikään akateeminen adonis vaan sellainen pulkannaru. Jos etsii niin kovasti "sitä" niin miksei ei vongannut minua? No ehkäpä sitten olin vain kaveriseuraa. Ehkä selviää. ap

Ehkäpä ei kelpuuta sinua sänkykaveriksi.

Justhan tässä on sanottu että miehille kelpaa kuka vaan Tinderistä. Ja miksi hän olisi halunnut tapailla minua jos olen epäviehättävä? Jos kerta roikkuuu siellä Tinderissä ja saa mätsejä muiltakin. Minusta se olisi ajanhukkaa. ap

Miten niin? Voihan mies halua useampaakin asiaa kuin yhtä eli seksiä. Sinun kanssasi hän ei halunnut seksiä, harva haluaa seksiä sellaisen kanssa, joka ei halua hänen kanssaan seksiä (sinähän et häntä halunnut, kerroitkin sen, hän ymmärsi sen myös, ei ole kiva harrastaa seksiä jos ei ole kovin haluttu vaikka sinä olisit toivonut, että sinut olisi silti otettu), jonkun muun kanssa haluaa seksiä. Sinun kanssa hän halusi kuitenkin tapailla eri merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minunkin siis käydä nyt laittamassa jokin tis sivakokuva? Saisinko sillä akateemisen fiksun miehen seuraa? ap

Sillä saa monenkin tinderistä panolautaa etsivän miehen seuraa. Tuskin yhdenkään miehen arvostusta. Hyvin hyvin olematon marginaaliryhmä on ne sielultaan sivistyneet miehet, jotka myös itse tykkäävät irtosuhteilla ja pitävät myös joitain fiksuja irrottelevia naisia arvossa. Tuskin sellaiseen törmäisit, kannattaa pistää rahansa mieluummin lottoon.

Kyllä niitä on vaikka miten paljon, ne vaan on kaikki mun kuplassa ja sä ilmeisesti et.

Vierailija
44/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bi-seksuaali

Vierailija
45/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

biseksuaali

Vierailija
46/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minunkin siis käydä nyt laittamassa jokin tis sivakokuva? Saisinko sillä akateemisen fiksun miehen seuraa? ap

Sillä saa monenkin tinderistä panolautaa etsivän miehen seuraa. Tuskin yhdenkään miehen arvostusta. Hyvin hyvin olematon marginaaliryhmä on ne sielultaan sivistyneet miehet, jotka myös itse tykkäävät irtosuhteilla ja pitävät myös joitain fiksuja irrottelevia naisia arvossa. Tuskin sellaiseen törmäisit, kannattaa pistää rahansa mieluummin lottoon.

Kyllä niitä on vaikka miten paljon, ne vaan on kaikki mun kuplassa ja sä ilmeisesti et.

Arvostaako niin paljon, että rakastuu tällaisiin naisiin? Niin, aika harvassa ovat. Yhteen saattavat rakastua ja usein se yksi ei löydy tinderistä. Joskus pirun harvoin kyllä. Sitä useammin tinderistä löytyy ehkä jonkinlainen ihastus ja avokki ja sitten taas tinder-ruletti pyörimään. Ei se ole minusta suurtakaan arvostusta vaikkei olisi varsinaista vihaa.

Vierailija
47/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostaako niin paljon, että rakastuu tällaisiin naisiin? Niin, aika harvassa ovat. Yhteen saattavat rakastua ja usein se yksi ei löydy tinderistä. Joskus pirun harvoin kyllä. Sitä useammin tinderistä löytyy ehkä jonkinlainen ihastus ja avokki ja sitten taas tinder-ruletti pyörimään. Ei se ole minusta suurtakaan arvostusta vaikkei olisi varsinaista vihaa.

Sun ajatusmaailma on mulle todella vieras ja tunnut uskovan tosi vahvasti oletuksiin jotka mulle ei olisi tulleet ikinä mieleenkään. Arvostaminen ja rakastuminen eivät ole sama asia, eikä arvostaminen edellytä rakastumista. Rakastuminen on harvoin näiden miesten tavoite ja he harvoin ovat sille avoimia. Sun kuplassa kai sitten ajatellaan toisin, mutta mun kuplassa on itsestäänselvää että ihmiset voi kohdata toisensa, arvostaa toisiaan suuresti ja jatkaa matkaa ilman että se on minkäänlainen epäonnistuminen. Tai aiheuttaa ja kokea pettymyksiä ilman että kukaan tekee väärin ja ilman että siihen liittyy minkäänlaista hyväksikäyttöä tai epäkunnioitusta.

Mun elämään on jäänyt pysyvästi yksi tällainen mies jonka kanssa oli lyhyt suhde jo melkein 10 vuotta sitten. Mä rakastuin häneen ja hän ei muhun, mutta mun pettymykseni ei estänyt sitä että meistä tuli ystävät. Mulle on käsittämätön ajatus, että hän jotenkin ei arvostaisi mua. Olen yksi hänen elämänsä tärkeimmistä ihmisistä. Jos joudun pulaan voin luottaa häneen aivan ehdottomasti. 

Vierailija
48/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkuvat ei olleet sinua varten.

Jos haluaisi vain sinut, ei tarvitsisi enää lisäkuvia eikä Tinderiä. Että lisää kuvia kun on sinut jo saanut treffeille, tarkoittaa ettet riitä ja hän hakee sieltä muita.

Pelkkä keskivartalo: mainostaa että hyvä seksiori, kato mitä saat.

Sinulle esittää kärsivällistä, koska on tulkinnut että sinun kanssa etenee parhaiten niin.

Helppo olla kärsivällinen kun saa samalla muualta.

Voi haluta sinut seurusteluun, ei tarkoita näemmä ettei olisi samalla muita säätöjä. Ehkä lopun ikää.

Vierailija
49/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäkuvat ei olleet sinua varten.

Jos haluaisi vain sinut, ei tarvitsisi enää lisäkuvia eikä Tinderiä. Että lisää kuvia kun on sinut jo saanut treffeille, tarkoittaa ettet riitä ja hän hakee sieltä muita.

Pelkkä keskivartalo: mainostaa että hyvä seksiori, kato mitä saat.

Sinulle esittää kärsivällistä, koska on tulkinnut että sinun kanssa etenee parhaiten niin.

Helppo olla kärsivällinen kun saa samalla muualta.

Voi haluta sinut seurusteluun, ei tarkoita näemmä ettei olisi samalla muita säätöjä. Ehkä lopun ikää.

Mitä tääkin nyt on? Tinderin käyttöä jatketaan kunnes sovitaan yhdessä että lopetetaan. Ei se ole mikään merkki siitä että olisi pettäjä.

Vierailija
50/51 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ajatusmaailma on mulle todella vieras ja tunnut uskovan tosi vahvasti oletuksiin jotka mulle ei olisi tulleet ikinä mieleenkään. Arvostaminen ja rakastuminen eivät ole sama asia, eikä arvostaminen edellytä rakastumista. Rakastuminen on harvoin näiden miesten tavoite ja he harvoin ovat sille avoimia. Sun kuplassa kai sitten ajatellaan toisin, mutta mun kuplassa on itsestäänselvää että ihmiset voi kohdata toisensa, arvostaa toisiaan suuresti ja jatkaa matkaa ilman että se on minkäänlainen epäonnistuminen. Tai aiheuttaa ja kokea pettymyksiä ilman että kukaan tekee väärin ja ilman että siihen liittyy minkäänlaista hyväksikäyttöä tai epäkunnioitusta.

Mun elämään on jäänyt pysyvästi yksi tällainen mies jonka kanssa oli lyhyt suhde jo melkein 10 vuotta sitten. Mä rakastuin häneen ja hän ei muhun, mutta mun pettymykseni ei estänyt sitä että meistä tuli ystävät. Mulle on käsittämätön ajatus, että hän jotenkin ei arvostaisi mua. Olen yksi hänen elämänsä tärkeimmistä ihmisistä. Jos joudun pulaan voin luottaa häneen aivan ehdottomasti. 

Aika epäuskottavaa sanoa rakastuneensa ja että tulee ihan mukavasti toimeen kaverinakin. Yksipuolisesti rakastuneenhan tuollainen kuvio repisi riekaleiksi. Ja kyseenalaistamatonta arvostusta nimenomaan edellytetään, jotta toiseen voi rakastua. Jos olisit rakastunut, sinulle ei olisi aivan ok ja ihan sama, vaikket saisi vastakaikua. Mutta mitä kukin elämältä toivoo, moni vain arvottaa sen rakkauden sen arvoiseksi, että ei riskeeraa sitä antamalla itsestään epäarvostettavan kuvan. Tietysti sinä ajattelet, että rakkautesi arvoisen miehen tulee arvostaa sinua sellaisena kuin olet eli sellaisena, joka ei odota tunteiden syventyvän ennen seksiä. Valitettavasti seksi hyvin varhaisessa vaiheessa usein estää tunteiden syventymisen, ihastuksen pitäisi olla jo jokseenkin voimakasta ennen seksiä, jotta seksi syventäisi tunteita. Poikkeuksa tietysti on, etenkin valheellisia poikkeuksia. Sitä rakkautta odotellessa sitten...

Vierailija
51/51 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epäuskottavaa sanoa rakastuneensa ja että tulee ihan mukavasti toimeen kaverinakin. Yksipuolisesti rakastuneenhan tuollainen kuvio repisi riekaleiksi.

Mikä siis tarkalleen ottaen nyt on epäuskottavaa? En tietenkään ole ollut häneen rakastunut enää vuosiin, eikä meidän ystävyys alkanut kunnolla ennen kuin olin käsitellyt pettymykseni ja siirtynyt eteenpäin. Jotain puolen vuoden ja vuoden väliltä siinä taisi mennä täysin ilman kontaktia. Pointti oli, että tämä mies kyllä päivänselvästi arvostaa mua siitä huolimatta että oltiin tuttavuutemme alussa ei-vakavassa suhteessa ja hän tietää ihan tarkalleen kuinka kevytkenkäisesti toteutan seksuaalisuuttani. On esim. täysin vakavissaan tarjoutunut perustamaan perheen kanssani.

Vierailija kirjoitti:

"Arvostaminen ja rakastuminen eivät ole sama asia, eikä arvostaminen edellytä rakastumista."

Vierailija kirjoitti:

"Ja kyseenalaistamatonta arvostusta nimenomaan edellytetään, jotta toiseen voi rakastua. "

Kävikö tässä joku kommunikaatiokatkos?

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti seksi hyvin varhaisessa vaiheessa usein estää tunteiden syventymisen, ihastuksen pitäisi olla jo jokseenkin voimakasta ennen seksiä, jotta seksi syventäisi tunteita. Poikkeuksa tietysti on, etenkin valheellisia poikkeuksia. Sitä rakkautta odotellessa sitten..."

Mun kokemuksessani ei mikään puhu tämän puolesta. Kuulostaa lähinnä väkisin keksityltä perustelulta, miksi kaikkien muidenkin pitäisi elää sun mieltymystesi mukaan. Jos tämä olisi totta, niin se olisi harvinaista että ihmiset rakastuu hoitoihinsa. Se ei ole harvinaista. Mun pidempiaikaisista hoidoista useampi on päättynyt ei-toivottuihin tunteisiin jommalta kummalta puolelta kuin johonkin muuhun. Yksi johti molemminpuoliseen rakkauteen ja vuosia kestäneeseen parisuhteeseen.

Sulla tuntuu olevan kova tarve oikeuttaa madonna-huorakompleksin kaltaista ajattelua, ja samalla olet mun näkökulmastani kauhean kärkäs näkemään kaikkialla valehtelua, pettämistä ja hyväksikäyttöä. En näe kuinka tuo ei tuottaisi sulle tarpeetonta surua ja pettymyksiä tai voisi olla kovin hyvä tapa etsiä rakkautta tai yleensäkään kohdata ihmisiä ja elää elämääsi. Sehän pakottaa kaikessa puolustuskannalle juuri kun pitäisi olla avoimena ja rakentaa luottamusta. Mutta hyvin varmalta sä vaikutat joten kaipa sitten tiedät mitä teet ja tuo on sulle paras tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän