Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot kulkuset, ällötys vai piristys?

Vierailija
18.11.2019 |

Tapasin naisen, jolla oli kokemusta enemmän kuin minulla (minulla noin 25). Hän sanoi, että minulla on paljon suuremmat kulkuset kuin kellään hänen tapaamallaan miehellä. Hän piti niitä piristyksenä, ne kun "kolkuttelivat lähärissä kivasti hänen peppuaan". Osa noista existä ei halunnut koskea käsillään niihin niiden ison koon vuoksi. Eivätkä ne mahdu suuhun! Ne ovat kuin isot kananmunat.
Nyxä pitää niistä, esileikeissä pitää niitä enemmän kädessään kuin peeenistä. Kerran innostuimme mittamaan ne Mauserilla ja mitat olivat korkeus 63 mm, leveys 48 mm ja syvyys 35 mm. Etsimme nettisaitin ja siellä sanottiin, että vain kahdella miehellä sadasta on isommat.
Onko täällä isojen kulkusten ystäviä vai ovatko ne ällötyksiä, niin kuin useimmille, joita olin tapaillut? Minulle asialla ei ole enää väliä, vakituiseni pitää niistä, mutta ihan vain mielenkiinnosta kyselen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole vastenmieliset tai vastenmielisen näköiset. Päinvastoin.

Vierailija
22/36 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos roikkuvat alhaalla pitkässä nahassa, ovat ällöt, muuten hyvät.

Pienenpienet kulkuset ovat aivan naurettavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää. Mun nykyisellä miehelläni on jäätävät vitjapallit ja minusta ne on ällöt. En tietenkään kerro sitä miehelle.

Vierailija
24/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna mä en kiinnitä niihin juuri mitään huomiota. Ainoastaan jos annan suuseksiä, niin joskus koskettelen kulkusia samalla. Ei yhtään kiinnosta, miltä ne näyttävät. Kulkusten ainoa kiva puoli on, että ne stimuloivat klittaa koira-asennossa.

Vierailija
25/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna mä en kiinnitä niihin juuri mitään huomiota. Ainoastaan jos annan suuseksiä, niin joskus koskettelen kulkusia samalla. Ei yhtään kiinnosta, miltä ne näyttävät. Kulkusten ainoa kiva puoli on, että ne stimuloivat klittaa koira-asennossa.

Paukuttavat klittaa kunnon kyydityksessä?

Vierailija
26/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sieltä löytyi se pakollinen ällöttävä runkkariäijä, joka halua jatkoa tumputtelulleen. Luulee vielä, että naisiakin kihottaa.

Vierailija
27/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sieltä löytyi se pakollinen ällöttävä runkkariäijä, joka halua jatkoa tumputtelulleen. Luulee vielä, että naisiakin kihottaa.

Samaa paskaa vuosikaudet jauhavaa porukkaa

Vierailija
28/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä sanoin.

Vierailija
29/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä sanoin.

Tiedän miltä kasseissa hakkaava tunne tuntuu.

Vierailija
30/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä sanoin.

Tiedän miltä kasseissa hakkaava tunne tuntuu.

No miltä?

Vierailija
31/36 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasseissa nousevalta pakotukselta

Vierailija
32/36 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tosi erikoista, kuinka miehet ei kanna huolta näiden koosta samassa määrin vaan enemmän sen pitkulaisen koosta, itselle juuri nää on ollut aina ne kiehtovammat miehiset "avut".

Kiveksillä / kivespusseilla ei juurikaan ole nussimisessa tai panemisessa erogeenista merkitystä.

Tämä naisille kerrottakoon.

Kivesten koko on suorassa yhteydessä niiden siittiöiden tuottamisrunsauteen eli mitå suuremmat kassit sitä enemmän ne tuottavat siittiöitä. Toki isoissakin voi olla toimintahäiriöitä.

Ja kyllä niillä on ainakin naiselle erogeenistä merkitystä.

Siemenneste ei tule kiveksistä, jos tarkoitit että lastin suurella volyymillä on merkitystä.

Rakkularauhanen ja eturauhanen tuottavat liemen, siittiöt ovat vain pieni mauste.

Vierailija
33/36 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO HYII, kyllä ne yhteen kohtuu pieneen naisen käteen pitää mahtua molemmat. Kaameat riippu kulkuset ei kyllä mikään kaunistus ole ja varsinkaan karvaiset sellaiset.

Kyllä miehellä pitää olla kunnon kulkuset, niiden iso koko ei ole haitaksi mitenkään, minulla ainakin nostaa kiimaa kun niitä puristelen. Kovin iso mulkku ei ole oikein minun mieleeni kun tykkään että pitää mahtua sisääni kokonaan ja eri kulmista pitää päästä sisään.

Omalla miehellä isot kulkuset ja minä nautin niillä leikkimisestä. 

Vierailija
34/36 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO HYII, kyllä ne yhteen kohtuu pieneen naisen käteen pitää mahtua molemmat. Kaameat riippu kulkuset ei kyllä mikään kaunistus ole ja varsinkaan karvaiset sellaiset.

Kyllä miehellä pitää olla kunnon kulkuset, niiden iso koko ei ole haitaksi mitenkään, minulla ainakin nostaa kiimaa kun niitä puristelen. Kovin iso mulkku ei ole oikein minun mieleeni kun tykkään että pitää mahtua sisääni kokonaan ja eri kulmista pitää päästä sisään.

Sama juttu vaimolla. Isot kulkuseni olleet aina vaimon stressilelut. Sieltä tunnustellut kaluni seisokkiherkkyyttä ja kassien täyttöästetta. Enemmän on kulkusiani hivellyt kuin isoa kaluani. Sillä ottanut kyllä rajusti orgasminsa. 

Vierailija
35/36 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötys. 

Vierailija
36/36 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok Seppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi