Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen löytämisen vaikeus

Vierailija
18.11.2019 |

Palsta tuntuu olevan pullollaan miehiä joille naisen löytäminen on äärimmäinen haaste, vaikkakin maailma naisia puolillaan. Miksiköhän se on joillekin niin äärimmäisen vaikeaa löytää kumppania?

Omalla kohdallani tilanne on kaikkinensa ollut monimutkainen. Silloin kun olin muiden ikäisteni kanssa ns. samalla viivalla, niin olin ruma. Nyt taas kun olen saavuttanut suht normaalin miehen ulkonäön, niin kaikki muut asiat on viturallaan. Onneksi edes jokseenkin osaan nauraa asialle, vaikka onhan se myönnettävä, että tietyllä tapaa on ahdistavaa olla kissless virgin 26-vuotiaana kun niin moni suorittaa nuo asiat jo n. 16-vuotiaina.

Kiusaaminen ja tyttöjen/naisten suorittama kiusaamis- ja hylkimisoperaatio aiheuttivat itsetunnon menetyksen, ja sen, että pelkään naisia ja ihastumisia. Ja varsinkin aloitteiden tekoa ns. oikean elämän naisille. Aloitteiden tekeminen netissä on omalla tavallaan helppoa, mutta vaikutuksen tekeminen on miltei mahdotonta kun tarjontaa piisaa liiaksi asti, ja itse on mitä on. Ja jos netissä pääsee jutulle naisen kanssa, niin se kuolee todella nopeasti. Oikeassa elämässä minkäänlaisen aloitteen tekeminen naiselle on mahdotonta, mutta jostain syystä pystyn olemaan jutuissa pidempään oikean elämän naisten kanssa jos jotain kautta heihin tutustun. Ja lisättäköön se, että sosiaalisten tilanteiden ymmärtäminen on minulle vaikeaa, joten en tosiaan osaa lukea jotain mystisiä katseita tai muita kiinnostumiseen viittaavia merkkejä.

Melkoinen soppa etten sanoisi.

Terveisin Naispelko26

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmat haasteet:

Nuorena opiskelijana tilanne ole se että naiset olivat valtavan suosittuja, miehet näkymättömiä. Jälkikäteen ajatellen en juuri poikennut muista, vaikka silloin luulin olevani se ainoa epäkelpo. Olin kyllä hiljainen pohdiskelija, en isoin liikkein etenevä ja kuuluvalla äänellä puhuva rohkea nuorimies.

Sittemmin en ollut kovin rohkea aloitteiden teossa, naisia ei aloittteellisuus kiinnostanut. Eikä minusta kiinnostuneita välttämättä edes ollut, joten väliäkö sillä.

Myöhemmin kiinnostuneita on ollut. Isoin ongelma on siinä etten halua viedä, ja seksissä oikeastaan haluaisin että nainen veisi. Naisissa tuo on äärimmäisen harvinainen piirre, useimmat pitävät jopa biologisesti vääränä sitä jos nainen "dominoi" liiaksi. Tämä piirre on selvinnyt itselleni paremmin ja paremmin iän myötä.

Nyt saisin kyllä naisen jos haluaisin, mutta vain esittämällä perinteistä miestä joka vie. Olen siis 99% luopunut toivosta. Täytyy varmaankin siirtyä uskontokuntaan joka uskoo reinkarnaatioon; jospa vaikka syntyisin uudestaan dominoivana miehenä...

Kiitoksia tästä! Vaikka keskustelu olisi aika hiljainen ilman tätä "Kysy Naispelolta" osiota niin näitä miesten pohdiskelevia viestejä minä juuri kaipasin. Minusta on mielenkiintoista lukea muiden ns. "kohtalotovereiden" pohdintaa siitä miksi ei ole kumppania onnistunut löytämään.

Terveisin Naispelko26

Eikö olisi kannattanut laittaa tuo aloitus mieluummin jonnekin suomi24 sinkut palstalle? Siellä luulisi olevan enemmän naimattomia miehiä vastaamassa. Tämä palsta on enemmän naisia täynnä.

En käy suomi24:n foorumeilla. Mutta lienet kyllä oikeassa, että vauva-palsta ei se kaikkein miesvaltaisin sivusto ole, mutta kun näkee päivittäin miesten valittavan täällä naisettomuuttaan niin ajattelee ettei ole täällä yksin. Mutta ilmeisesti naisettomia miehiä ei ole paljoa, vaan he laittavat monia aloituksia ja viestejä päivässä, ja luovat näin illuusion siitä, että heitä olisi paljonkin.

Ehkä suomi24 olisi minulle se parempi paikka jos siellä on kaltaisiani miehiä enemmänkin. Olisi mukava rupatella ja jaella kokemuksia siellä.

Terveisin Naispelko26

Täällä Vauvalla suurin osa on perheellisiä naisia, sitten osa on sinkkunaisia ja kirjoittelee tänne muutama mieskin, muutama ihan fiksukin, mutta myös ikävä kyllä muutama naisvihaajamies, jotka suoltaa tänne viikoittain useita aloituksia, joissa valittaa että ei saa naista mutta sitten paljastuu että heillä on taustalla aika paljon naisvihaa (palstan ns. k i lttimiehet). Ikävä kyllä nämä viimeiset sitten pilaa fiksujenkin miesten maineen täällä. Ehkä fiksuja sinkkumiehiä olisi eniten suomikaksnelosella.

Ne naiset, jotka suurimman osan palstan sisällöstä tuottavat, eivät kyllä ole aivan normaaleja perheellisiä naisia ja sinkkunaisia. Ne fiksut ja järkevät ovat täällä vähemmistössä.

Vierailija
82/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tanssikurssille, sielä tapaat naisia ja opit vielä tanssimaankin. Nykyisin kursseilla on myös sinun ikäisiäkin.

Eipä se naisten tapaaminen mitään meinaa. Hyvällä tuurilla saisin tuttavia, mutta onhan sekin toki jotain. Täytyy kyllä sanoa, että on edelleen melkoiset traumat yläasteen tanssitunneista. Ei meikäläinen osannut edes auttavasti tanssia, ja sai jatkuvasti kuulla jotain "yök" tyyppisiä toteamuksia kun tytöt parikseni joutuivat. 

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja internet on pilannut deittailun. Nykyään vitosen nainen hakee kasi-ysin miestä.

Naiset kuvittelevat saavansa sellaisen miehen jolta ovat joskus saaneet matchin, tai ehkä jopa kertapanon.

Seiskan mies saa vuodessa ehkä 3 matchia tinderissä.

Vierailija
84/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta neuvoa antaa kuin, että yritä päästä yli siitä kehä-ajattelusta, joka sulla tuntuu olevan. Eli, että pitää saada asia a jotta vois saada b, jotta voi saada c... Ihminen löytää kaikenlaisia syitä, miksi ei voi tehä asiaa x nyt.

Eti itelles asunto ensimmäisenä. Samalla hae töitä tai koulupaikkaa. Alota uus harrastus tms. Nää piristäis sua varmaan hurjasti. Saisit itsevarmuutta. Itsevarmuus on se tärkein, ei vain naisten etsinnässä vaan elämässä ylipäänsä. Terve Itsevarmuus helpottaa elämää ja auttaa nauttimaan elämästä sillonkin, kun puuttuu jotakin.

Vierailija
85/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 22 kirjoitti:

Miten naiset on sua kiusanneet? Kiinnostaa. Ihan asiallisesti haluan siis kysyä.

Vähän alkaa tympäisemään kun tätä joutuu niin monesti jankkaamaan, mutta ymmärrän sen, että ihmisiä kiinnostaa kuulla. Olen vaan saman asian kertonut samoilla sanoilla ehkä miljoonaan kertaan. Ehkä ensi kerralla vaan kopsaan koko paketin, niin ei tarvitse asetella sanojaan.

Lähdetään sieltä teini-iästä kun tytöt alkoi kiinnostamaan, ja jonkinlaista kontaktia yritti hakea vastakkaiseen sukupuoleen. Yleensä sai kuulla olevansa rumilus, joka ei kelpaa kellekään ja sitten päin naamaa naureskelua. Tätä harrasti sekä tytöt, että pojat, mutta jotenkin raskaammin otin sen tyttöjen kohdalla, koska he olivat se kohderyhmä joille olisin tahtonut kelvata. Myöhemmällä iällä taasen naisten suorittama "kiusaaminen" ei ehkä ihan sen tason kiusaamista ollut, mutta sellaista tarpeettoman ilkeällä sävyllä kelpaamattomaksi sanomista. Tämä oli siis sitä nettiaikaa kun en enää uskaltanut oikeasti lähestyä naispuolisia tyyppejä. Sain myös osakseni naureskelua silloinkin livetilanteissa, esim. kaupassa ja kadulla. Humalaisia naisia varsinkin välttelin viimeiseen asti. Tosin humalaiset naiset eivät ole minulle suuremmin ongelmia aiheuttaneetkaan, mutta se nyt liittynee siihen, että en heitä juurikaan näe.

Nykyään saan onneksi olla ihan rauhassa kiusaamiselta ja ilkeilyltä.

Terveisin Naispelko26

Itse olin lukioikäisenä ja parikymppisenä myöskin naisten vit tui lun kohteena, mutta ihme kyllä myöskin joskus satunnaisesti naisten iskuyritysten kohteena. Nyt tämänikäisenä, kun olen lihaksikkaampi ja varakkaampi kuin parikymppisenä jonnena, en enää ole juurikaan naisten vit tui lun kohteena, mutta eipä ne myöskään minua iske. Ja en siis ole mikään lihasmasa, mutta siitä huolimatta verrattuna puikulanmuotoiseen 20v itseeni, olen huomattavasti lihaksikkaampi. En ole myöskään setämies, vaan erittäin hyvin säilynyt, ihmiset luulevat kolmekymppiseksi.

Tämä on mielestäni oikeasti aika kumma juttu. Jos olin jonnena sellainen naisia pelkällä olemassaolollaan inhottava rääpäle, niin miksi sain silloin enemmän iskuyrityksiä naisilta kuin nyt, kun on edes jonkun verran asioita jotka naisille merkkaa kuten rahaa ja lihaksia?

M/39

Mahdollisesti koska enemmistö (ikäisistäsi) naisista päättelee ettei rahaan, lihaksiin ja nuorekkuuteen keskittyvä mies olisi kuitenkaan heistä kiinnostunut. Tai heille sopiva.

Nuoremmat naiset harvemmin iskevät vanhempia miehiä, edes silloin kun kiinnostuvat.

t. 55

Nii-i, semmosia vässyköitä ne naiset ovat.

Ennakkoluuloisia (ei se kuitenkaan olisi kiinnostunut minusta) ja pelokkaita (olen nuori nainen enkä tee aloitteita hui).

Vierailija
86/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALOTA KITARAN SOITTO!!!!

Ei toimi.

Vierailija
87/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen löytäminen ei ole sinällänsä lainkaan vaikeaa. Mutta sellaisen naisen löytäminen, joka ei ole ahne rahan perässä juoksija, on taas hyvin vaikeaa.

Lopeta valitus loinen, olet naurettava. Turha ruikuttaa, että et kelpaa naisille, kun makaat perce homeessa kotona valittamassa, että kun nirsot naiset edellyttää mieheltä työntekoa, yhyy. Olet kuvottava.

Vierailija
88/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, dominoivia naisia on kyllä mut ne on lähes kaikki lihavia.

En ole kohdannut ainuttakaan.

Yhtä tuntemaani naista voisin epäillä dominoivaksi (voin olla täysin väärässä), kolmestakin eri syystä - joista yksi on ikävä kyllä hänen poikaystävänsä. On vartaloltaan enemmänkin hoikka.

Ei myöskään kannata sekoittaa vastentahtoista aloitteellisuutta ja halua dominoida keskenään. Jotkut naiset ovat aloitteellisia, mutta eivät siksi koska haluaisivat olla.

Älä epäile ketään dominoivaksi ulkoisen olemuksen perusteella. Arvaat todennäköisesti väärin.

T. Seksuaalisesti dominoiva, kaunis, hoikka nainen jolla on pitkä, lihaksikas ja komea mies.

Vierailija
89/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naiset naureskelleet? Kaikille on joskus joku naureskellut vähemmän mukavasti.

Mene psykiatrille ja selvitä, miksi sinä yhä mietit jotakin vanhoja naureskeluja. Ei kukaan halua vässykkää.

Vierailija
90/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää nyt vain aloittaa jostain tuo elämäsi muuttaminen. Kaikkea ei voi saada kerralla.

Mieti, mikä on helpointa hommata: nainen, työ vai asunto? Sitten hommaat sen ja jatkat seuraavaan tavoitteeseen. (Itse aloittaisin asunnosta)

Vierailija
91/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä vänisijä, mun kummipoika 5 v on reippaampi.

Kasva aikuiseksi, jos haluat aikuisten asioita.

Vierailija
92/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut kotona mamman passattavana, ei ammattia, ei työtä...kerro miksi sinun pitäisi kelvata.

Vierailija
93/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käynyt Specsaversissä.

Vierailija
94/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen löytäminen ei ole sinällänsä lainkaan vaikeaa. Mutta sellaisen naisen löytäminen, joka ei ole ahne rahan perässä juoksija, on taas hyvin vaikeaa.

En suosittele sinulle minkäänlaista naissuhdetta, kun suhtautumisesta naisiin on tälläinen, eli naiset on sinun mielestäsi hooria, jotka ostetaan rahalla. Jatka vaan bordrlleiss@ käymistä. Kukaan normaali nainen, joita on suurin osa naisista ei tommosen miehen kanssa halua olla

Vierailija
95/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ottaisi työttömän, kouluttamattoman "miehen", joka asuu äidin kanssa?

Ja miksi. Kun toi on poika.

Mene kouluun, hommaa ammatti ja oma koti nyt heti alkuun. Tai sulle oikeasti nauravat myös muut miehet, vuosi vuodelta enemmän.

Vierailija
96/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää nyt vain aloittaa jostain tuo elämäsi muuttaminen. Kaikkea ei voi saada kerralla.

Mieti, mikä on helpointa hommata: nainen, työ vai asunto? Sitten hommaat sen ja jatkat seuraavaan tavoitteeseen. (Itse aloittaisin asunnosta)

Ei vaan työ ensiksi, siitä lähtee vyyhti purkautumaan.

Vierailija
97/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut kotona mamman passattavana, ei ammattia, ei työtä...kerro miksi sinun pitäisi kelvata.

Ei minun pidäkään kelvata. Mielestäni en ole naisia siitä syyllistänytkään, että en kelpaa, tai että minun olisi kelvattava? Olen vain todennut sen faktan, että olen aikaslailla sitä alinta kastia kumppaniehdokkaaksi tällä hetkellä. Ensin oli ongelmia sen vuoksi saada parisuhdetta kun oli ruma siihen aikaan kun ulkonäöllä oli miltei eniten merkitystä ihastumisten suhteen, ja sitten kun ulkonäkö on suht ok tasoa niin elämä onkin muuten niin heikossa jamassa, että ei kelpaa, ja ei kannata edes yrittää ketään. Ihan vaan pohdiskelin omalta osaltani sitä, että miksi on ollut vaikeuksia löytää se nainen. 

En ole passattavana sen enempää kuin muutkaan jonkun ihmisen kanssa yhdessä asuvat, ja on minulla ammattipätevyyksiä, mutta ei niitä töitä. Toisaalta voisin heittää myös sellaisenkin kysymyksen, että miksi työtön alkoholisti/narkkari sitten kelpaa kumppaniksi? Eipähän heilläkään taida se elämä ihan niin hyvin mennä. Ehkä sellaisia ihmisiä sitten on sen verran enemmän, että he löytävät toisensa helpommin. En tiedä.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
98/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on moneen otteeseen väännetty rautalangasta että miks sitä akkaa ei oo. Ja vielä päälle se että sua inhottaa naisille puhuminenkin. Mitä sä sillä naisella tekisit, kerropa se?

Vierailija
99/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on moneen otteeseen väännetty rautalangasta että miks sitä akkaa ei oo. Ja vielä päälle se että sua inhottaa naisille puhuminenkin. Mitä sä sillä naisella tekisit, kerropa se?

No miksi vitusssssa sitä rautalankaa pitää vääntää kun itsekin tiedän, että miksi sitä naista ei ole? Ihan uteliaisuuttani kysyn kun en oikein ymmärrä sen rautalangan vääntämisen mielekkyyttä kenenkään kannalta kun olen itse ehkä noin miljoonaan kertaa sen itsekin todennut, että miksi sitä naista en ole onnistunut löytämään koskaan. En ole mielestäni missään vaiheessa keneltäkään kysynyt, että miksi sitä naista ei löydy? Silti jotkut oman elämänsä Sherlock Holmesit tulee luettelemaan niitä syitä miksi en naista löydä. Vau! Ihan kuin en olisi itse kyennyt vuosien kokemusten perusteella ratkaisemaan sitä mysteeriä, että miksi kukaan nainen ei ole kelpuuttanut :D

Enkä ole mielestäni sanonut myöskään, että naisten kanssa puhuminen on inhottavaa, vaan, että en osaa luottaa uusiin ihmisiin, varsinkaan naisiin. Ei ole lainkaan inhottavaa tai edes pelottavaa puhua tutuille naisille, joihin jollain tavoin olen tutustunut, tai he ovat itse tutustuneet minuun. Se on itseasiassa mukavampaa kuin miesten kanssa puhuminen jos nainen on mukava ja kohtelee minua ihmisenä.

Mitä tekisin naisella? Aika erikoisesti muotoiltu kysymys. Rakastaisin, kuuntelisin elämän ilot ja surut, tukisin ja olisin läsnä, jakaisin elämää naisen kanssa, perustaisin perheen ja kuolisin onnellisena vanhuksena itselleni rakas nainen rinnallani. Varmaan harrastaisin sitä seksiäkin jos perheen perustaisin. Sitähän sieltä yritetään vastaukseksi saada, että olisin pelkän seksin perässä naisten suhteen. Olen senkin moneen kertaan todennut, että jos pelkkää yhdyntää tahtoisin naiselta niin olisin sen jotain muuta kautta jo hoitanut.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
100/106 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun otsikkosi on ”naisen löytämisen vaikeus” eli jo lähtökohtaisesti valitusta kun akat ei anna. Alkuviestissä oli jo valitusta miten vaikeeeeetaaaaaaa on löytää nainen. Sun kaikki viestit tänne on jankutusta miten julmia ja pahoja kaikki maailman naiset on sulle olleet. ”Rakastaisin” miten, jos kerran inhoat koko sukupuolta? Mitä suruja tollanen kuuntelee jonka elämässä on vaan minäminäminä? Mitä jaettavaa on elämässä johon kuuluu pelkkä vanhempien nurkissa nyhjääminen, millä elätät lapset vai maksaako akka kaiken? Ota vastuu omasta elämästäsi äläkä täällä natkuta joka päivä kun ei ole taikapillua pelastamassa.