Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen löytämisen vaikeus

Vierailija
18.11.2019 |

Palsta tuntuu olevan pullollaan miehiä joille naisen löytäminen on äärimmäinen haaste, vaikkakin maailma naisia puolillaan. Miksiköhän se on joillekin niin äärimmäisen vaikeaa löytää kumppania?

Omalla kohdallani tilanne on kaikkinensa ollut monimutkainen. Silloin kun olin muiden ikäisteni kanssa ns. samalla viivalla, niin olin ruma. Nyt taas kun olen saavuttanut suht normaalin miehen ulkonäön, niin kaikki muut asiat on viturallaan. Onneksi edes jokseenkin osaan nauraa asialle, vaikka onhan se myönnettävä, että tietyllä tapaa on ahdistavaa olla kissless virgin 26-vuotiaana kun niin moni suorittaa nuo asiat jo n. 16-vuotiaina.

Kiusaaminen ja tyttöjen/naisten suorittama kiusaamis- ja hylkimisoperaatio aiheuttivat itsetunnon menetyksen, ja sen, että pelkään naisia ja ihastumisia. Ja varsinkin aloitteiden tekoa ns. oikean elämän naisille. Aloitteiden tekeminen netissä on omalla tavallaan helppoa, mutta vaikutuksen tekeminen on miltei mahdotonta kun tarjontaa piisaa liiaksi asti, ja itse on mitä on. Ja jos netissä pääsee jutulle naisen kanssa, niin se kuolee todella nopeasti. Oikeassa elämässä minkäänlaisen aloitteen tekeminen naiselle on mahdotonta, mutta jostain syystä pystyn olemaan jutuissa pidempään oikean elämän naisten kanssa jos jotain kautta heihin tutustun. Ja lisättäköön se, että sosiaalisten tilanteiden ymmärtäminen on minulle vaikeaa, joten en tosiaan osaa lukea jotain mystisiä katseita tai muita kiinnostumiseen viittaavia merkkejä.

Melkoinen soppa etten sanoisi.

Terveisin Naispelko26

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden pohdintoja omasta naisettomuudesta?

Terveisin Naispelko26

Vierailija
2/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset on sua kiusanneet? Kiinnostaa. Ihan asiallisesti haluan siis kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22 sen kiteytti ilman pidempiä lässytyksiä. Otetaan vaikka karkkipussi. Ethän sää tykkää kaikista karkeista, joita pussissa on. Ei millään. Samoin naiset ei tykkää kaikista miehistä.

Vierailija
4/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen löytäminen ei ole sinällänsä lainkaan vaikeaa. Mutta sellaisen naisen löytäminen, joka ei ole ahne rahan perässä juoksija, on taas hyvin vaikeaa.

Vierailija
5/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli kokematon tavatessamme ja hän oli silloin 26-vuotias. Itse olin juuri kotoa muuttanut kaksikymppinen. Yhdessä opettelimme suutelemista ja hyvin olemme ehtineet suudella, vaikka aloitus olikin tavallista myöhempään.

Vierailija
6/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naisettomuuteni johtuu oikeastaan vain siitä, että ilmeisesti kukaan nainen ei ole koskaan halunnut olla ystäväni. En osaa sanoamistä johtuu. En myöskään itse ole koskaan ollut "etsimässä naista", joten varmaan sekin selittää osaltaan miksi olen yksin yli nelikymppisenä miehenä.

Vierailija
7/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 22 kirjoitti:

Miten naiset on sua kiusanneet? Kiinnostaa. Ihan asiallisesti haluan siis kysyä.

Vähän alkaa tympäisemään kun tätä joutuu niin monesti jankkaamaan, mutta ymmärrän sen, että ihmisiä kiinnostaa kuulla. Olen vaan saman asian kertonut samoilla sanoilla ehkä miljoonaan kertaan. Ehkä ensi kerralla vaan kopsaan koko paketin, niin ei tarvitse asetella sanojaan.

Lähdetään sieltä teini-iästä kun tytöt alkoi kiinnostamaan, ja jonkinlaista kontaktia yritti hakea vastakkaiseen sukupuoleen. Yleensä sai kuulla olevansa rumilus, joka ei kelpaa kellekään ja sitten päin naamaa naureskelua. Tätä harrasti sekä tytöt, että pojat, mutta jotenkin raskaammin otin sen tyttöjen kohdalla, koska he olivat se kohderyhmä joille olisin tahtonut kelvata. Myöhemmällä iällä taasen naisten suorittama "kiusaaminen" ei ehkä ihan sen tason kiusaamista ollut, mutta sellaista tarpeettoman ilkeällä sävyllä kelpaamattomaksi sanomista. Tämä oli siis sitä nettiaikaa kun en enää uskaltanut oikeasti lähestyä naispuolisia tyyppejä. Sain myös osakseni naureskelua silloinkin livetilanteissa, esim. kaupassa ja kadulla. Humalaisia naisia varsinkin välttelin viimeiseen asti. Tosin humalaiset naiset eivät ole minulle suuremmin ongelmia aiheuttaneetkaan, mutta se nyt liittynee siihen, että en heitä juurikaan näe.

Nykyään saan onneksi olla ihan rauhassa kiusaamiselta ja ilkeilyltä.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
8/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö tutustua naisiin ja ihmisiin ylipäätään ihan vain kaverina? Monet hyvät suhteet ovat alkaneet siitä, että pari tutustuu yhteisten ystävien kautta.

Vierailija
9/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niilo22 sen kiteytti ilman pidempiä lässytyksiä. Otetaan vaikka karkkipussi. Ethän sää tykkää kaikista karkeista, joita pussissa on. Ei millään. Samoin naiset ei tykkää kaikista miehistä.

Mä kyllä syön kaikki karkit, vaikka en erityisemin tykkäisikään...

Vierailija
10/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eri ihmiset tykkää eri karkeista, joka karkille on syöjänsä. Näkee hyvin työpaikalla jouluisin, kun konvehtirasiaa tyhjennetään - jopa ne ananakset on jonkun lemppareita.

Ihmissuhteet on tietty vähän monimutkaisempia, koska alkuun saattamiseksi tarvitaan niitä sosiaalisia taitoja. Jos aloittaja on parempi irlissä kuin netissä niin voisi koettaa tutustua naisiin ensin kaveripohjalta ja sitä kautta saadun luottamuksen jälkeen syventää ystävyyttä? Vai tuleeko niitä ystävyyssuhteitakaan, miten syvällä se naispelko on?

Vierailija
11/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkonäössäsi/olemuksessasi jotain poikkeavaa? Vai miksi joku naureskelee sinulle ja kaupassa tai kadulla??

Vierailija
12/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö tutustua naisiin ja ihmisiin ylipäätään ihan vain kaverina? Monet hyvät suhteet ovat alkaneet siitä, että pari tutustuu yhteisten ystävien kautta.

Ihan normaalisti kai minä yritän naisiin tutustua... Tai ainakin niin normaalisti kuin mitä deittisivuilla voi. Joihinkin naisiin olen tutustunut siten, että olen korkeintaan heittänyt yhden sanan heille ja sen jälkeen he ovat itse alkaneet puhumaan kanssani vähän enemmänkin. Eli kyllä minä edes jonkinlaiseksi hyvä päivän tuttavaksi olen kelvannut. Heidän kauttaan en ole kyllä ollut lähelläkään pariutumista.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
13/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Helsinkiin. Siellä ne kaikki naiset on. Voisit samalla brändätä itsesi vaikka hipsteriksi.

Vierailija
14/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmillista kuulla, että oot joutunut kokemaan kiusaamista. Se on väärin ja etenkin nuoret voivat olla todella julmia. Itsellä myös kokemusta teini-iän ajoilta, pääasiassa pojilta minun tapauksessani.

En nyt oikein osaa varmaan neuvoa/auttaa tai jakaa kokemuksia.. mutta kannattaa muistaa, että ihmiset varttuvat ja muuttuvat, etenkin sinä. Jos vaikutat kauhean etäiseltä niin naiset ikävä kyllä karttavat kaukaa.

Vierailija
15/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on eukot jonossa jakamassa pillua sulle. Ota niistä joku. Vai olisko sen jälkeen vaikeampaa uhriutua?

No enpä ole kyllä ihan äskettäin nähnyt, että olisi seksiä tarjottu. Eikä minua se pelkkä seksi niin paljoa kiinnosta. Jos kiinnostaisi niin saattaisi kuvitella minun käyneen maksullisissa, tai edes vakavasti harkinneen sitä.

Yhden palstalla pyörineen naisen kanssa joskus viestittelin sähköpostitse, mutta siinä(kin) kävi niin, että se viestittely meni osaltani väkinäiseksi ja tylsäksi aika nopeasti, ja sitten koko homma kuoli.

Palstahahmoni on kuitenkin vähä eri juttu kuin oikea minäni.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
16/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei oo vonkaamaan ja nettitreffit on kusetusta. Sinne kun meet niin ryöstetään ja lyödään turpa verille, että mitä sää oikein luulit?

Vierailija
17/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on eukot jonossa jakamassa pillua sulle. Ota niistä joku. Vai olisko sen jälkeen vaikeampaa uhriutua?

No enpä ole kyllä ihan äskettäin nähnyt, että olisi seksiä tarjottu. Eikä minua se pelkkä seksi niin paljoa kiinnosta. Jos kiinnostaisi niin saattaisi kuvitella minun käyneen maksullisissa, tai edes vakavasti harkinneen sitä.

Yhden palstalla pyörineen naisen kanssa joskus viestittelin sähköpostitse, mutta siinä(kin) kävi niin, että se viestittely meni osaltani väkinäiseksi ja tylsäksi aika nopeasti, ja sitten koko homma kuoli.

Palstahahmoni on kuitenkin vähä eri juttu kuin oikea minäni.

Terveisin Naispelko26

Itse olen lukenut tätä palstaa nelisen päivää ja nähnyt useamman tarjokkaan jo. Mitä sä sillä naisella muuta sitten tekisit kuin panisit? Kaveri voi olla miestenkin kanssa, ja miehet tykkäävät naisen seurasta todella todella harvoin.

Vierailija
18/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eri ihmiset tykkää eri karkeista, joka karkille on syöjänsä. Näkee hyvin työpaikalla jouluisin, kun konvehtirasiaa tyhjennetään - jopa ne ananakset on jonkun lemppareita.

Ihmissuhteet on tietty vähän monimutkaisempia, koska alkuun saattamiseksi tarvitaan niitä sosiaalisia taitoja. Jos aloittaja on parempi irlissä kuin netissä niin voisi koettaa tutustua naisiin ensin kaveripohjalta ja sitä kautta saadun luottamuksen jälkeen syventää ystävyyttä? Vai tuleeko niitä ystävyyssuhteitakaan, miten syvällä se naispelko on?

No jonkilaisia "ystävyyssuhteita" onnistun naisten kanssa ajoittain luomaan, mutta en voisi mistään sydänystävistä kuitenkaan puhua. Olen maininnut joskus, että en pelkää tuttuja naisia, eli jos uskaltaudun johonkin naiseen tutustumaan niin olen jopa aika lähellä omaa itseäni sen naisen kanssa.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
19/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea ja millaisella paikkakunnalla aloittaja asuu? Voisiko siinä olla syy ongelmaasi?

Vierailija
20/106 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein saa kiinni missä mättää. Siis olet nyt ok:n näköinen, niin kerrot aloituksessa. Toisessa ketjussa äskettäin kerroit että sinulla on ihan hyvä työpaikka. Eli ne asiat kunnossa. Mikä sinussa sitten mielestäsi on pielessä? Kirjoitat näin: "Nyt taas kun olen saavuttanut suht normaalin miehen ulkonäön, niin kaikki muut asiat on viturallaan.". Mikä on viturallaan? On töitä, on siis myös palkkaa, on ilmeisesti asunto ja mahdollisuus pukeutua normaaleihin vaatteisiin. Uskon että myös hygienia on kunnossa enkä osaa ajatella että olisit joku narkki.

Olet kokematon ja ajattelet, että se hidastaa naisiin tutustumista. No totta, joihinkin naisiin kyllä, mutta moniin naisiin taas ei. Ja naisissakin on kokemattomia.