Olen työpäivän jälkeen ihan loppu
Teen istumatyötä toimistossa tietokoneella 8-16. Minulla on näyttöpäätelasit, mutta silti silmäni menevät lähes väkisin kiinni siinä puolen päivän jälkeen enkä millään enää jaksaisi. Tauot pidän normaalisti, mutta se helpottaa vain hetkeksi. Kun pääsen töistä ja ajan kotiin, niin meinaa silmät lerppua jo ratissa ja se on pelottavaakin... Kotiin päästyäni minulla ei ole muuta mielessä, kuin sänky ja päikkärit ja nukun sellaiset tunnin tai joskus jopa 2 tunnin tirsat ja vaikea päästä ylös... Sitten loppuilta menee ihan zombina ja välillä otan itseäni niskasta kiinni ja lähden lenkille tai kuntosalille. Välillä pakollinen kauppaan lähteminenkin tuottaa tuskaa. Sitten kello on jo 22 ja nukkumaan ja taas se painajainen alkaa, kun herätyskello soi...
Kommentit (23)
Onko työpaikan sisäilma-asiat kunnossa.
Itse teen työtä, jossa n. 2 päivää viikosta on toimistotyötä ja loput kolme fyysisempää, ja selvästi oon väsähtäneempi noiden toimistopäivien jälkeen mut väkisin lähen suoraan töiden jälkeen ulkoilee ja harrastaa niin piristyy. Myös reippailut työpäivän aikana, esim. muutaman kerroksen spurtti portaissa virkistää. Ei päikkäreitä missään nimessä!
En usko näihin mihinkään. Nukun yössä pääasiassa 7-8 tuntia ja päikkärit useimmiten tunnin mittaisia. En syö tuhdisti enkä hiilareita, koska tiedän, että se tekisi töissä olostani vielä tukalampaa. Yksitoikkoista työ ei ole, paitsi ehkä sillä mittapuulla, että se on pääasiassa vain päätteellä istumista eikä mitään fyysistä. Ap