J O U L U L A U L U I N H O K I T
Mikä laulu saa sinut sulkemaan radion ja katkaisemaan vielä päävirrankin, ettei se vaan vahingossakaan soisi?
Itse en voi sietää a capella-tyylisiä sovituksia jouluklassikoista.
Kommentit (111)
A capellat ovat saatanasta minunkin mielestä Tekotaiteellista pskaa.
Feliz navidad oikein möreällä miesäänellä esitettynä. Niin ja tietenkin kaikki Loirin "tulkinnat", olen varmaan ainoa joka ei pidä sitä ähinää tippaakaan koskettavana.
Viime jouluna jouluradiosta pauhasi jatkuvasti se laulu jossa monotonisesti hoilotettiin "hyvää joulua faija, missä ikinä oot." Näen oikeasti punaista, kammottava rillutus. Toinen hirveä on samantyyppinen "joulu saapui ilotaloon."
Kaikki nää jokavuotiset jouluiskelmät esittäjinä jotkut Diandrat tai Teräsniskat, jotka
eivät vaan lyö läpi .
Perinteiset joululaulut ovat ookoo, mutta vain viikon verran ennen aattoa.
Välipäivinä ei kiitos enää
Ai niin Raskasta Joulua on pahinta paskaa kans
- a capella
- Vesa-Matti Loiri
- lasten laulamat
- hipsishupsistumpelitampeli
- Finlandersin Uskon oikeesti joulupukkiin
- raskasta joulua
Itse asiassa olisi varmaan helpompi luetella mitkä joululaulut on hyviä...
Ylivoimainen ykkösyökötys Last Christmas
Sosialistiyhtye Suomen Joulupukki Ajoi Yli Mummon.
Mä vihaan sitä Varpusta jouluaamuna. Se on maailman masentavin joululaulu enkä ihmettele yhtään, että itsemurhat lisääntyvät jouluna, jos tuota kuuntelee.
Vierailija kirjoitti:
Feliz navidad oikein möreällä miesäänellä esitettynä. Niin ja tietenkin kaikki Loirin "tulkinnat", olen varmaan ainoa joka ei pidä sitä ähinää tippaakaan koskettavana.
Et ole.
Kattojeeeen päällä on luuuunta, tonttu ei vaan saa unta.
Mielellään hyvin verkkaisesti ja epävireisen urkuharmonin säestyksellä esitettynä.
Itse kuuntelen Frank Sinatran joululauluja. En tykkää oikein suomalaisista joulumasismusiikista.
Nykylaulajien liian suurella tunteella tulkitut esitykset on karmeita, mutta ne poislukien itellä menee Katri Helenan Joulumaa nahan alle.
Toisaalta ne sanat on niin tyhmät, että se jaksaa välillä huvittaakin.
"Jos jostain saisin suuren puurokauhan, antaisin sillä maailmalle rauhan" (tms) ... krääh.
Tulkoon joulu - eli se missä lauletaan 'pääsköön vangit vankiloistaan'. Hyvä ystäväni lapsineen joutui psykoottisen eksänsä tappamaksi ja toivon, ettei eksänsä vapaudu KOSKAAN.
Kaikki mitä laulaa "pikkuoravat".